Gå til innhold

Noen som vil være med å fundere på hva naboen gjør når hn går ut på sene kvelder/natten? Bare på gøy!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi bor i 2mannsbolig, langs en vei, uten naboer i umiddelbar nærhet. Det er heller ingenting annet i nærhet, som butikk, bensinstasjon, eller noe. Det er bare oss og veien.

Hn går ut sent på kvelden, alt fra etter kl 23 til hvertfall kl 02. Og er ute i alt fra 10 min ca, til ca 30-40 min. Hn kjører ingen plasser, så hn går. 

Vi har lagt merke til dette, og funderer på hva hn gjør. Kanskje det bare er natt-turer, eller kanskje hn er med i et kriminelt nettverk og har møter🤷‍♀️😂 Vi tror selvsagt ikke det! Men vi er ganske nysgjerrige!🙊🙉..

Det er ikke vinduer på den siden, så vi kan ikke se hvilken vei hn evt går. Og vi kan jo ikke lure oss etter😅

Så, er det noen her som har noen morsomme, eller aktuelle forslag til hva naboen gjør ute om natten?😅

Sånn ellers er det en rolig person som vi prater litt med, hyggelig, men virker å trives for seg selv. 

 

Anonymkode: 07b4b...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Røyker en spliff. Hvem bryr seg om hva naboen din gjør, pass på deg selv snoke kjærring

Anonymkode: c1edf...f34

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, at dere gidder bry dere. Hvis noen pleide å bæsje på trappa deres om natta eller tagge ned alle søppelkassene i området hadde jeg skjønt at dere fulgte med, men det her sier mer om dere enn om naboens nattlige aktiviteter, for å si det sånn...

Anonymkode: fb9c3...4f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du kan jo lure deg etter om dette er så viktig. Sannsynligvis oppdager du bare hvor deilig det er og gå kveldstur når alt er stille og luften er klar. 

Anonymkode: 0fcb1...730

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk tenker som dette stresser meg så vanvittig...  Jeg vil bare rønne til en grotte og aldri ha naboer noensinne 😳

Anonymkode: fdbab...e97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er en sånn en -verden er endelig stille på natta, beste tiden å gå tur på bortsett fra i morgensola og ved solnedgang! :)

Anonymkode: 7c752...a71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me, om naboen er en mann på rundt 65, ganske stor rundt magen og har begynt å smile mer enn før -så har helt sikkert begynt med turn! Tar du deg en tur inn I skogen så henger det sikkert forskjellige tau fra trærne, en gammel målstang for fotball, og om du lytter så hører du sikkert geita han hopper bukk over i den gule og rosa turndrakten -han skal være med i NM for pensjonister i høst, så hold deg unna, ikke forstyrr!

Anonymkode: 7c752...a71

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker han bare går seg en tur. Kanskje er han en som liker fred og ro, derfor velges det å gå tur sent. Eller kanskje han sliter med søvnen eller må ut å «lufte» tankene. 
 

Anonymkode: 60697...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg også var tenkte var smugrøyking.

Anonymkode: 54449...2b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Røyker en spliff. Hvem bryr seg om hva naboen din gjør, pass på deg selv snoke kjærring

Anonymkode: c1edf...f34

Signerer på denne.

Anonymkode: a56f5...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar seg en luftetur før senga. Men skaff dere et liv.

Anonymkode: cfe20...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg er naboen din?

Jeg går ut da fordi jeg liker det!

 

Det er den eneste tiden på døgnet jeg får være i fred. Yter omsorg konstant på jobb og hjemme. Men seint på kvelden/natta er min tid. Jeg hører lydbøker eller podcaster, røyker, og noen ganger har jeg med en øl. Ingen som maser og krever. Jeg går dit jeg vil, i mitt tempo. Det er luksus, og jeg nyter disse stundene.

Jobber mye natt, så har ikke helt vanlig døgnrytme. 

Anonymkode: c239a...b65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en elv i nærheten?

Anonymkode: bc464...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender at jeg går meg en tur selv. Har alltid likt nattemørket og den klare luften, i tillegg til at man får gå i fred og ro.

Har aldri tenkt over at naboer sitter ved vinduskarmen med potteplanta på hodet og lurer på noe så trivielt, da har de virkelig lite å gjøre.

Anonymkode: d9683...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Luft i magen og vil ikke "parfymere" rommene hjemme.

Anonymkode: bfdde...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er mye problemer i verden når mennesker oppfører seg som TS … 

Anonymkode: c87b5...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Naboen er helt sikkert russisk spion.  Han treffer sin kontakt nattestid.

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...