Gå til innhold

Klær & tilbehør til jul, nyttår og julebord


Snuppa

Anbefalte innlegg

Satser i år på den lille sorte og har tenkt å holde meg til den i et utall variasjoner. Det er der med utall dere kommer inn, for har dere tips til tilbehør????

Har kjøpte en mammakjole i svart trikot uten ermer med rund hals (ingen utringning). Kjolen har knyting over magen og går ned til knærne. Synes jeg ser så utrolig mange stilige smykker og annet tilbehør på andre jenter rundt omkring, men finner liksom ingenting i butikkene. Noen som har gode tips til smykker, sko og vesker (gjerne med bilder eller iallefall med henvisning til hvilken butikk dere har sett dette i) som gjør at jeg kan få mange ulike kombinasjoner av antrekket? Har kjøpt en bolero i sort og sølv, men det er det eneste jeg har funnet så langt. Flere tips????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sarah Jessica

Jeg har selv i mange år gått for en penkjole i sort med tilbehør jeg kan variere. Mitt valg er bolero, sjal eller "pels"krave m sløyfe i samme farge som sko, veske og smykker - samt evnt. hansker.

I fjor hadde jeg en sort 50-tallskjole fra Ricco Vero som jeg kunne variere med tre ulike tilbehørskomninasjoner - babyrosa, sølv og rødt.

I år har jeg en sort blondekjole i 40-tallsstil fra In Wear som jeg foreløbig bare har kjøpt nytt gulltilbehør til (bolerojakke, sko og veske) - men jeg kommer også til å bruke det babyrosa fra i fjor.

Jeg finner rimelig tilbehør på butikker som Accezorice, H&M, Glitter, Friis osv. Sko hos DNA, Bianco eller Din Sko.

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også gravid og skal i div. selskaper som krever ett penere antrekk. Men synes liksom ikkke mammakjolene er noe fine, blir liksom enten for kjedelig eller for voldsomt. Og jeg passer kun en av kjolene mine, men kan jo ikke gå i den hele tiden... Noen som har tips til fine kjoler for gravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min kjole her: Too Chic

Gå på "Let's party", så finner du kjolen på "Classic Mama".

Synes den er enkel, klassisk og pen, men den krever jo litt tilbehør! Har også kjøpt et svart skjørt på La Redoute og en svart singlettopp med steiner på H&M som et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...