Gå til innhold

Nye klær på www.hm.com igjen :)


Ephemera

Anbefalte innlegg

Tradisjonen tro må jeg tipse dere om slike ting ;)

Nå er tiden inne for juleklær. Fikk brosjyre i posten igår og klærne ligger inne på nettet på www.hm.com.

Det er ihvertfall noen fine topper og boleroer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå.... Jeg har ikke fått noen julekatalog.... :cry: Men skal gå inn og sjekke nå! Kanskje jeg finner noe til julebordet! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fint der ja :) Men har bestilt meg juleklær fra asos.com, og håpre inderlig at det passer ;)

Men sånne dynetøfler eller hva de het, som var i brosjyren, det _må_ jeg bare ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fint der ja. Huff nå må jeg vaske brillene. Kunne ikke for mitt bare liv skjønne hva Saskia skulle med dyneløfter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig at de sender ut vårkatalogen (som kom for flere uker siden) før julekatalogen  :overrasket:

Ja, men vi som fikk vårkatalogen nå i november fikk en forhåndskatalog. Det er fordi de skal se hvor mye som bestilles av de ulike artiklene, sånn at de skal vite hvor mye de skal ta inn på lager når den opprinnelige katalogen kommer.

Jeg bestilte forøvrig litt fra julekatalogen igår, men jeg skal prøve å få stoppet den nå... Jeg falt for boleroene, så at det sto at de var med lurextråd... noe som fikk meg til å stusse litt... Men idag var jeg en snartur innom H&M før jobb og fant boleroene i rosa der - og lurextråden er i gull... Synes ikke det var noe fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo an å returnere pakken da.

Ja, jeg pleier jo som regel å returnere noe av det, men jeg tenkte bare jeg skulle slippe det styret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at de sender ut vårkatalogen (som kom for flere uker siden) før julekatalogen  :overrasket:

Var bare et fåtall som fikk vårkatalogen nå, resten får den i romjmula.

Jeg har også fått "juleblad" (ei tynn flis) fra H&M, og skal legge inn en bestilling. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...