Gå til innhold

Klarer ikke å finne gode arbeidssko/tursko😣 Noen tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd så mye nå, men alt kjennes rart ut på bena. Hatt Asics frem til nå og vært veldig fornøyd med dem. Ikke var de så dyre heller. Men de er utgått og får ikke tak i samme gode modell.

Siste skoene jeg prøvde meg på nå var HOKA Bondi 7. Hadde hørt så mye bra om HOKA. Nå har jeg derimot gått litt rundt med dem her hjemme og jeg syns utrolig nok det verker litt lett under fotsålen med dem😳 De som skal være såå supre!🙈 De er riktignok lette som fjær og føles lott som jeg ‘ruller rundt,, men nårjeg setter meg ned kjennes det ut som jeg har vært på en dagstur med byvandring under føttene, så NOE er feil😅 

Hva er dine favorittsko til arbeid, turer og/eller trening? Si fjerne noe om hvorfor du liker skoen og send gjerne link☺️
Pris 500-2000 kr🙈

Jeg er forresten 160 og veier 52 kg om dette skulle ha noe å si av valg av godt fottøy☺️

Anonymkode: 4b67b...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke helt sammenhengen mellom tursko og arbeidssko, jobber du ute? jeg jobber i helse, bruker Joya-sko. De ser klumpete ut, men de er fantastiske å gå i, beste jeg har brukt på flere år. 

Anonymkode: 39f1d...e48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd Skechers? De er utrolig gode! Prøv for eksempel den nye modellen som heter max cushioning. 
 

De har bred og god lest også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Asics til trening og lange byvandringer, Salomon eller Alfa til turer avhengig av fjell/myr/skog og pensko til arbeid (kontorjobb). Vanskelig å gi en anbefaling til kun en sko som går til alle tre bruksområdene.

Anonymkode: ef5da...cf9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg bruker Asics til trening og lange byvandringer, Salomon eller Alfa til turer avhengig av fjell/myr/skog og pensko til arbeid (kontorjobb). Vanskelig å gi en anbefaling til kun en sko som går til alle tre bruksområdene.

Anonymkode: ef5da...cf9

Alfa er elsk eller hat. For min del funker det bare ikke, får smerter av dem. De har smal lest. 
 

Anonymkode: a6d10...c4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har prøvd så mye nå, men alt kjennes rart ut på bena. Hatt Asics frem til nå og vært veldig fornøyd med dem. Ikke var de så dyre heller. Men de er utgått og får ikke tak i samme gode modell.

Siste skoene jeg prøvde meg på nå var HOKA Bondi 7. Hadde hørt så mye bra om HOKA. Nå har jeg derimot gått litt rundt med dem her hjemme og jeg syns utrolig nok det verker litt lett under fotsålen med dem😳 De som skal være såå supre!🙈 De er riktignok lette som fjær og føles lott som jeg ‘ruller rundt,, men nårjeg setter meg ned kjennes det ut som jeg har vært på en dagstur med byvandring under føttene, så NOE er feil😅 

Hva er dine favorittsko til arbeid, turer og/eller trening? Si fjerne noe om hvorfor du liker skoen og send gjerne link☺️
Pris 500-2000 kr🙈

Jeg er forresten 160 og veier 52 kg om dette skulle ha noe å si av valg av godt fottøy☺️

Anonymkode: 4b67b...e20

Ecco sko på jobb  nydelig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har prøvd så mye nå, men alt kjennes rart ut på bena. Hatt Asics frem til nå og vært veldig fornøyd med dem. Ikke var de så dyre heller. Men de er utgått og får ikke tak i samme gode modell.

Siste skoene jeg prøvde meg på nå var HOKA Bondi 7. Hadde hørt så mye bra om HOKA. Nå har jeg derimot gått litt rundt med dem her hjemme og jeg syns utrolig nok det verker litt lett under fotsålen med dem😳 De som skal være såå supre!🙈 De er riktignok lette som fjær og føles lott som jeg ‘ruller rundt,, men nårjeg setter meg ned kjennes det ut som jeg har vært på en dagstur med byvandring under føttene, så NOE er feil😅 

Hva er dine favorittsko til arbeid, turer og/eller trening? Si fjerne noe om hvorfor du liker skoen og send gjerne link☺️
Pris 500-2000 kr🙈

Jeg er forresten 160 og veier 52 kg om dette skulle ha noe å si av valg av godt fottøy☺️

Anonymkode: 4b67b...e20

Det første tipset er å slutte skrive anonymt ..Troll.....

Anonymkode: 50951...e95

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

New balance v6 680

Anonymkode: 6d43e...f30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Crispi Titan NW GTX er gode 

 

image-product

 

Endret av Maskinfører
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...