Gå til innhold

Tove håret?


Gjest Manic

Anbefalte innlegg

Jeg ser stadig vekk jenter som ikke har dreads, men strukturen på håret kan minne litt om sånne tova sokker, men det er ikke sammenfiltret på noe vis.

Noen som er med på tegninga? Lurer sånn på hvordan de gjør det ?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke sånn da? At når man gjør sånt bøll med håret sitt så må man det? De jeg kjenner som har gjort sånt tull med håret sitt har ihvertfall måttet gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nei, men ikke stol helt på meg da. Jeg er av typen som har gredd hår i hestehale hver dag liksom. Jeg ville nok fått både familie og venner på nakken dersom jeg gikk for det litt alternative i hårveien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Saltvannsspray eller paste kan fint brukes, håret mitt toves i alle fall veldig av det. Kan anbefale Tigi Frisky Scrunching Gel (eller noe slikt, sjøgrønn flaske) for tove-looken. Sprayer i vått eller tørt hår, klemmer det inn og gnir litt. Og jeg trenger ikke å shave skallen når jeg går lei. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tupering dere snakker om? Gjøres vel fint med litt hårspray og en fintannet kam, eventuelt at man gnir håret med fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltvannsspray eller paste kan fint brukes, håret mitt toves i alle fall veldig av det. Kan anbefale Tigi Frisky Scrunching Gel (eller noe slikt, sjøgrønn flaske) for tove-looken. Sprayer i vått eller tørt hår, klemmer det inn og gnir litt. Og jeg trenger ikke å shave skallen når jeg går lei.  ;)

Er det ikke ekkelt å gre det ut igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hørt om saltvannsspray, jeg.

Har vært endel tråder om det, så i vill iver kjøpte jeg meg det i sommer. Men det ser jo bare jævlig ut på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte selvsagt også prøve saltvannspray. Den funker fint på meg, minuset er at håret kjennes ekkelt ut. Rett og slett ut som om man har bada i saltvann og ikke skylt håret etterpå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan sikkert vaskes ut med masse balsam, også?

Forresten, Frisky Scrunching Gel lukter helt nyyydelig :)

Endret av Elphaba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Ja, det går lett ut når jeg bruker balsam i dusjen også. Og ja, den Friskyen lukter så innihampen godt! Skikkelig fresh lukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går lett ut når jeg bruker balsam i dusjen også. Og ja, den Friskyen lukter så innihampen godt! Skikkelig fresh lukt...

Hvor mye koster den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...