Gå til innhold

"De fleste kvinner lekker når de hopper på trampoline"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Æsj, dere lekker når dere hopper? enda et bevis på at menn utklasser damer på alle områder utenom oppvask og vaske huset.

sorry damer, dere tapte nok en gang

Anonymkode: 37a0e...e2e

Jepp. Jævlig uflaks å bli født som kvinne. Skulle inderlig ønske vi slapp å være den som må gå gravid og føde. Menn burde i langt større grad prise seg lykkelige over at kvinner gidder å føde barn for dem.

Anonymkode: 945cf...3b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jepp. Jævlig uflaks å bli født som kvinne. Skulle inderlig ønske vi slapp å være den som må gå gravid og føde. Menn burde i langt større grad prise seg lykkelige over at kvinner gidder å føde barn for dem.

Anonymkode: 945cf...3b3

Nå om dagen vil dere jo ikke gjøre det en gang, ubrukelige er dere blitt. Dere er jo bare blitt en verna gruppe i samfunnet som krever "likestilling" smh 🤦‍♂️

Anonymkode: 37a0e...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ikke det, født 3 barn.

Anonymkode: ba02e...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..  så jeg har sluttet å hoppe på trampoline. Det kom etter at jeg fødte nr 3 da jeg var 29. 

Anonymkode: 036d6...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De fleste kvinner hopper vel ikke på trampoline. Så hvem vet.

Anonymkode: 2d88c...01f

De fleste kvinner som har født barn ender før eller siden med ei trampoline i hagen, som de før eller siden tester 😉 Så en svært stor andel av trampolinehoppende kvinner har født, vil jeg tippe. Jeg har født to og har tendens til lekking, i alle fall om jeg ikke akkurat har vært på do. Men det hjalp med tida, så kanskje trampolinehopping er perfekt trening mot lekkasje? 😄

Anonymkode: 8e29d...c0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lekker ikke. Født 2 barn. 

Anonymkode: b26c6...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Æsj, dere lekker når dere hopper? enda et bevis på at menn utklasser damer på alle områder utenom oppvask og vaske huset.

sorry damer, dere tapte nok en gang

Anonymkode: 37a0e...e2e

Det renner jo ut av ræva deres, er jo enda verre 🤣

Anonymkode: af04e...fe1

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen lekkasje etter første barn, skjedde aldri. Ingen lekkasje etter andre barn, skjedde aldri. Lekker som ei sil etter tredje barn. Kan ikke hoppe på trampoline, kan løpe veldig rolig, men ikke fort. Bruker bind ved trening, men ikke alltid det er nok. Det har ikke blitt bedre med tiden heller. Vurderer å be on henvisning til operasjon, liker ikke å føle meg så ufri.

Anonymkode: 29195...4e8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To barn. Lekker på trampoline. Kan ikke drikke de siste to timene før løpetur, ellers lekker jeg av det også. 

Anonymkode: a27dc...ac0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De fleste kvinner hopper vel ikke på trampoline. Så hvem vet.

Anonymkode: 2d88c...01f

det gjør vi vel!!

Anonymkode: ac89e...1fb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meg.. jeg har født to barn med keisersnitt (planlagt), så fortsatt veldig inntakt der nede selv om jeg i midten av førtiårene. Jeg kan både danse, hoppe, trene osv uten å være bekymret for lekkasje (enn så lenge da visst det er normalt at dette vil før eller senere skje med alle vil lekke🙈)

Anonymkode: 2df2e...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ingen lekkasje etter første barn, skjedde aldri. Ingen lekkasje etter andre barn, skjedde aldri. Lekker som ei sil etter tredje barn. Kan ikke hoppe på trampoline, kan løpe veldig rolig, men ikke fort. Bruker bind ved trening, men ikke alltid det er nok. Det har ikke blitt bedre med tiden heller. Vurderer å be on henvisning til operasjon, liker ikke å føle meg så ufri.

Anonymkode: 29195...4e8

Uff :( Vurderer flere barn men vet ikke om jeg orker hvis det er stor risiko for betydelig forverring.

Anonymkode: 945cf...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 barn, lakk før på trampoline, bedre nå. Yngste er 12 år. Lekker ikke ved annen trening. Men så vidt jeg tisser meg ut når jeg fyller diesel...????

Anonymkode: 2fd61...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper ofte på trampolina, har født to barn og lekker ikke.. 

Anonymkode: 833a1...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lekker såpass at jeg må alltid må gå og ta på meg libresse night eller aller helst tena lady før jeg hopper med ungene. Men det stopper ikke meg, trampoline er gøy, tjohei!

Anonymkode: 18ef1...ff4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 barn, har aldri lekket.

Anonymkode: b7751...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri lekket noen gang noe sted, 3 barn.

Anonymkode: 217c8...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke trampoline. Men lekker når jeg nyser. 
44, ingen barn 

Anonymkode: c4b27...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lekker, innmari kjipt for jeg elsker å hoppe på trampolina😭

Anonymkode: e044d...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...