Gå til innhold

Hjelp!


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp skrevet et innlegg her hvor jeg ber om hjelp til å formulere et "brev" til Strawberrynet, men nå trenger jeg også hjelp til faksnummer! Grr...Har prøvd 2 forskjellige-det ene fant jeg her inne, som moderator gry hadde skrevet, det andre fikk jeg på et brev fra Strawberrynet sammen med pakken, men ingen av de funker!!!! :frustrert:

Jeg har ikke scanner, så jeg må bruke faks. NOen som vil hjelpe meg? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok nettopp og fotografert brevet jeg fikk i posten og sendte det i lag med e mailen xxxxxxx Skrev at jeg hadde hørt at vi fikk refundert toll og moms,så får vi se..

E-postadressen er slettet. I henhold til Kvinneguidens regler er det ikke tillatt å poste e-postadresser i forumet.

Trille (mod)

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke scanner...Så jeg må bruke faks. Men får bare beskjed om at det er feil nummer. Kan Jeg få spørre deg om hvordan du formulerte deg på engelsk? :sjenert:

Det spørs om de stakkarne på kundeservice i strawberrynet forstår hva jeg skriver.... :ler:

Ellers håper jeg noen kan hjelpe meg med dette med faksen. Jeg har nemlig bestilt en del pakker ( julegaver...), så det hadde vært greit og få dette til. Blir en del utlegg hvis alle pakkene stoppes i posten. :sur:

Ser at det står et + tegn foran nummeret, men det har visst ikke jeg på min faks? Er dette av betydning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du kjære lillesky!

Nå ble iallefall faksen sendt! Håper det ble til riktig mottaker....Tusen takk for hjelp! Har nettopp anskaffet oss faks her hjemme nemlig.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det blir det riktig at jeg bare sender faksen til det nummeret som er oppgitt på strawberrynet,og at jeg setter 00 foran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...