Gå til innhold

Dere med begge kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

På Tik Tok ligger det mange videoer om hvordan mødre behandler døtre kontra sønner. Mødrene snakker til sønnene med silkestemme, mens de kjefter på døtrene. Disse videoene er selvsagt humoristisk ment, men det ligger en viss sannhet i det. Mødre er ofte ekstremt svake for sønnene sine. Mor/sønn- forhold er noe helt spesielt💙
 

Anonymkode: 7a0a2...67c

Helt til det kommer ei svigerdatter og tar styringen. Det slipper vi med døtre unna 😄

Anonymkode: c2044...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Vet ikke om jeg kan si at jeg elsker datteren min mer enn sønnen, men jeg har helt klart en mye bedre kobling til henne. Grunnen er at gutten ligner veldig på mannen og det er ofte jeg ikke kan skjønne han. Jeg elsker at han har fantastisk forhold til faren sin, det er nesten å se mannen min som liten.

Jenta ligner på meg, både utseende og væremåten.

Anonymkode: f85e4...46b

Dere ser det dere ønsker å se og det skaper massive kjønnsforskjeller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren til han Sebastian i The Voice, synes kanskje det var stas med jente hun også. Men så skiftet hun kjønn til gutt :D

Anonymkode: 8a369...d19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Moren til han Sebastian i The Voice, synes kanskje det var stas med jente hun også. Men så skiftet hun kjønn til gutt 😄

Anonymkode: 8a369...d19

Ja, for det skjer jo HELE TIDEN, så jeg har allerede begynt å kjøpt gutteklær til jenta mi 💕➡️💙😢

Anonymkode: 8e4ca...d58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, for det skjer jo HELE TIDEN, så jeg har allerede begynt å kjøpt gutteklær til jenta mi 💕➡️💙😢

Anonymkode: 8e4ca...d58

Synes det skjer oftere og oftere...

Anonymkode: 8a369...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...