AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Del Skrevet 9. mai 2022 En slektning av meg har fått dårlige nyheter i fht alvorlig sykdom. Det ser ut til å gå mot slutten 💔 Dette er en person som egentlig kun er halvveis i livet... Han og familien bor flere timer unna meg. Hva kan jeg gjøre for å bidra med noe som kan være litt hyggelig? Blomster er jo ikke greit i en sånn situasjon.. Men har noen erfaring med f eks Morgenlevering? Eller leveranse fra f eks Pascal? Anonymkode: 4a9c1...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Del Skrevet 9. mai 2022 Poster her da jeg ønsker å vite hva dere hadde satt pris på i en lignende situasjon. Dette er en familie som har det tøft, men som heldigvis har mange rundt seg. Anonymkode: 4a9c1...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Del Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Blomster er jo ikke greit i en sånn situasjon Hvorfor ikke? Anonymkode: 7ba24...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Del Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor ikke? Anonymkode: 7ba24...8ad Jeg forbinder det med noe man sender når noen er død... Men kanskje jeg bare er litt rar og lei meg nå 😔 Anonymkode: 4a9c1...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 30. mai 2022 #5 Del Skrevet 30. mai 2022 Jeg har et forslag . Men det krever litt mot og hjertet i hånda ❤ Du kan skrive et brev hvor du forteller hva vedkommende har betydd for deg og din familie .Gjerne med referanser i gode felles minner. Det er en kjærlighetserklæring som vedkommende vil sette pris på. Tror jeg. Litt uvanlig, men å vise oppriktige tanker mottas alltid med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå