AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Del Skrevet 9. mai 2022 Er dette fremtiden? Livreddende sikkerhetsfunksjoner som abonnementstjenester? Hvilke andre sikkerhetsfunksjoner for kjøretøy bør innføre slike abonnementstjenester? “When it comes to missing payments and airbag functionality, In&motion's payment notifications and 30-day grace period are reasonable—at some point, if a person stops paying for a service, that service has to be suspended, just like your utilities or a cell phone plan,” Eddy wrote to Motherboard in an email. “Further, if someone pauses their subscription and forgets to restart it, they won't actually be able to get their In&box into ride-ready status when they go to turn it on. If they then choose to ignore the indicators and ride with the In&box inactive, that's on them and we can expect it not to inflate in the event of a crash.” https://www.vice.com/en/article/93yyyd/this-motorcycle-airbag-vest-will-stop-working-if-you-miss-a-payment Anonymkode: 5007f...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Del Skrevet 9. mai 2022 Gammel artikkel og idé. Løsningen er enkel: Ikke kjøp slike produkter. Anonymkode: c7911...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå