AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #81 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du vært hos lege? Anonymkode: da51e...4dc Ja, vært hos gynekolog 2 ganger nå, men virker ikke som det er noe å gjøre🤷🏼♀️ Ultralyd viser at alt ser ut som det skal nå (gjorde ikke det tidligere), men likevel ikke noe mensen enda. Anonymkode: e7575...afd
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #82 Skrevet 10. mai 2022 Jeg fikk mensen noen måneder før jeg fylte 9 år. Det var i grunnen helt håpløst, for jeg ante jo ikke hvordan jeg skulle håndtere det, og kunne gå alt for lenge uten å bytte bind hvis ikke mamma var i nærheten. Og jeg trodde jo jeg skulle dø da jeg fikk den første gang, for jeg ante ikke hva det var, og jeg blødde DER! Og det var flaut å måtte stå over svømming, for alle visste hvorfor, og de eldre barna på skolen ertet meg. Var jo tidlig utviklet på alle måter, og fikk kjønnshår da jeg var 8. Det ble selvfølgelig kommentert i garderobe/dusj HVER GANG. Og hadde store pupper allerede som 9/10-åring. Når jeg ser bilder fra den tiden, ser jeg ut som jeg er mor til venninnene mine. Haff. Anonymkode: f6645...133 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #83 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fikk mensen noen måneder før jeg fylte 9 år. Det var i grunnen helt håpløst, for jeg ante jo ikke hvordan jeg skulle håndtere det, og kunne gå alt for lenge uten å bytte bind hvis ikke mamma var i nærheten. Og jeg trodde jo jeg skulle dø da jeg fikk den første gang, for jeg ante ikke hva det var, og jeg blødde DER! Og det var flaut å måtte stå over svømming, for alle visste hvorfor, og de eldre barna på skolen ertet meg. Var jo tidlig utviklet på alle måter, og fikk kjønnshår da jeg var 8. Det ble selvfølgelig kommentert i garderobe/dusj HVER GANG. Og hadde store pupper allerede som 9/10-åring. Når jeg ser bilder fra den tiden, ser jeg ut som jeg er mor til venninnene mine. Haff. Anonymkode: f6645...133 Det var utrolig tidlig, og kan ikke ha vært lett. Men samtidig var du bare et barn som skulle få vært et barn noen år til. Jeg var over 15 år før jeg fikk mensen, og var høy og tynn. Hadde så vidt pupper som 15-åring. Idag er jeg mer formfull. Anonymkode: 81c92...0f1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #84 Skrevet 11. mai 2022 Rett før jeg fylte 14. Anonymkode: 6f02b...18f
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #85 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fikk mensen noen måneder før jeg fylte 9 år. Det var i grunnen helt håpløst, for jeg ante jo ikke hvordan jeg skulle håndtere det, og kunne gå alt for lenge uten å bytte bind hvis ikke mamma var i nærheten. Og jeg trodde jo jeg skulle dø da jeg fikk den første gang, for jeg ante ikke hva det var, og jeg blødde DER! Og det var flaut å måtte stå over svømming, for alle visste hvorfor, og de eldre barna på skolen ertet meg. Var jo tidlig utviklet på alle måter, og fikk kjønnshår da jeg var 8. Det ble selvfølgelig kommentert i garderobe/dusj HVER GANG. Og hadde store pupper allerede som 9/10-åring. Når jeg ser bilder fra den tiden, ser jeg ut som jeg er mor til venninnene mine. Haff. Anonymkode: f6645...133 Hva er egentlig grunnene til at jenter kommer inn i puberteten så tidlig? Vet at noen er tidlig ute når de er 10 år med mensen og pupper, men 8-9 år er veldig tidlig. Har jo så vidt rukket å være barn. Anonymkode: 81c92...0f1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #86 Skrevet 11. mai 2022 Fikk mensen da jeg var 15 år og 2 mnd gammel. Husker det godt. Jeg visste jo at det ville skje meg en gang, så var jo forberedt og forstod hva det var med en gang, men glemmer det aldri. Husker de fleste jentene fikk mensen da de var rundt 11-13 år. Noen var 10 år og noen var 14. Jeg var nok veldig sent ute med mine 15 år. Anonymkode: 81c92...0f1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #87 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 23 år gammel kvinne og enda ikke fått mensen:( Anonymkode: e7575...afd Har du noe som gjør at den ikke komme eller hva har skjedd? Anonymkode: 81c92...0f1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #88 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 23 år gammel kvinne og enda ikke fått mensen:( Anonymkode: e7575...afd Har du tatt blodprøver? Jeg tror det er noe som heter amenoré som er fravær av blødning uten forklaring. Da brukes det p-piller eller en annen medisin for å kicke igang kroppen. Anonymkode: 02553...2e7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #90 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du tatt blodprøver? Jeg tror det er noe som heter amenoré som er fravær av blødning uten forklaring. Da brukes det p-piller eller en annen medisin for å kicke igang kroppen. Anonymkode: 02553...2e7 Ikke tatt blodprøver, men vært hos gynekolog to ganger hvor det ble tatt ultralyd. Første gangen var det ikke tegn til egg, men ved siste undersøkelse var det det, men likevel ikke kommet noe menstruasjon. Må kanskje prøve noe sånn som du nevner snart. Anonymkode: e7575...afd
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #91 Skrevet 11. mai 2022 Rett før jeg var 15. Husker jeg løy og sa at jeg hadde fått den før det skjedde. Hadde en 2 år eldre kjæreste, og det føltes ut som om jeg var "et barn" når jeg ikke hadde fått mensen enda. Så kom den og jeg kunne ikke begripe at jeg hadde lengtet etter blod- og smertestyret. Anonymkode: 92ea9...1db
Deluejente Skrevet 24. oktober 2022 #93 Skrevet 24. oktober 2022 PurpleTuliip skrev (På 11.5.2022 den 13.12): 17 år og 7 mnd gammel. Også seint ut 14 år første 2 åra hadde jeg hver 6 måned sann ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå