Gå til innhold

Passer for meg?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er litt usikker på hvilke hudtype jeg har.. Om morningen er den fet og oljete, men etter rens med Sebamed renseskum (som jeg oppfatter som en mild rens) Blir huden tørr og kan flasse noen steder. Så jeg aner ikke om jeg har fet hud, eller tørr hud.. muligens blandingshud?

Uansett; det jeg lurer på da er om en fet krem som Dr. H sin rosekrem som alle skryter av her inne passer til min hud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis huden din mangler fuktighet, men ikke fett, er ikke rosekremen noe for deg. Da kan den faktisk bidra til at huden din blir tørr på sikt. Tipper du bruker for sterk rens for hudtypen din, rett og slett.

Fra Dr. H vil jeg anbefale den flytende dagkremen på pumpeflaske. Gir masse fuktighet, men også litt fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den flytende krem er god, enig med Elphaba. er du i tvil, så kan du kjøpe en liten tube først. :)

Hvis du trenger fuktighet, prøv også Weleda Iris fuktighetskrem.

Den er kjempegod, tilfører masse fuktighet, trekker raskt inn i huden og etterlater ikke huden fet og klissete. Jeg er kjempefornøyd med den og anbefaler denne til alle som trenger fuktighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...