Gå til innhold

dermalogica


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vurderer å bestille denne fra EDS. Noen som har erfaringer med denne? Tenkte jegkunne bruke den som natt-øyekrem (bruker med solfaktor på dagen).

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den passer bra som natt-øyenkrem, for den er ganske fet, og ikke bra som sminkeunderlag. Allikevel ville jeg ikke kjøpt den om igjen, for den er ganske basic i forhold til prisen. Det finnes mye bedre øynekremer der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den passer bra som natt-øyenkrem, for den er ganske fet, og ikke bra som sminkeunderlag. Allikevel ville jeg ikke kjøpt den om igjen, for den er ganske basic i forhold til prisen. Det finnes mye bedre øynekremer der ute.

Har du noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor tørr du er. Moisture Defense Antioxidant Eyecream? fra MD Formulations er bra, men favoritten min er dessverre dyre Bio-Performance fra Shiseido. Over 500, og ikke så lett å få tak i billigere (uten å herje på SN).

Selv lurer jeg på øyenkremen fra Dr. Hauschka, i krukke, til bruk om natten. Den er kjempefet, men skal gi veldig bra resultater i følge folk jeg vet om som bruker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker veldig lite øyekrem, men har denne krukken fra Dr. Hauschka som jeg av og til bruker til natten. Den er fet og har fast konsistens (tror den inneholder mye bivoks). Gir mye næring, særlig på vinteren. Dr.H har kommet med en ny øyekrem i tube som er lettere. Blir nok så jeg prøver den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...