Gå til innhold

Julekalenderne er i butikken!


La Guapa

Anbefalte innlegg

Til Lillegull ,15 mnd: Månetoppen-kalender.Moro å åpne luka sammen med mamma til barneTV.Det var med både CD og bok.

Til ekstradatteren min på 9 år: Witch-kalender med ting i eller sjokoladekalender.Hun er hos oss annenhver helg og må åpne maaaange på en gang når hun kommer, så kanskje det er greit med sjokolade da.

Til pappa og mamma: Juleflaxkalender!Er like spent hver morgen!

Enda var det maange flere å velge i for ungene. Bl.a Prinsesser-kalenderen.Den hadde stedatteren min i fjor.Der var det mye glitter og stas, men desverre gikk tingene i stykker bare du så på dem.

Gleder meg til å kjøpe.....

La Guapa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig med adventskalender :) Gleder meg til vi får barn selv og kan ha kalender. Men nå er det jeg og mannen som har en på deling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor finner dere disse kalenderne? Jeg vil oxo ha, men jeg ender alltid opp med en sånn "kjedelig" sjokkiskalender!

Tenkte jeg skulle kjøpe en til min kjæreste også. Han leser så vidt jeg vet ikke Pondus, men kunne det være noe likevel? Vi har ikke vært sammen lenge, så jeg er litt usikker. Hjelp? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal kjøpe Pondus kalender til sambo :)

Finnes det ??

Det lurer jeg og på! Hvor kan man få tak i en Ponduskalender? Jeg og vil ha :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ??

I dag så jeg litt nøyere på kalenderen, de hadde den på Rimi. Det er egentlig bare en sjokoladekalender, med fotballsitater inni lukene.

Men prisen da! 99 kr! Det synes jeg var altfor dyrt i forhold til hva man får. Så jeg tror jeg revurderer hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smartieskalenderen koster rett over hundrelappen, men det er Kinderkalenderen som er den beste, og den er litt dyrere enn det igjen.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, takke meg til Kinder-kalenderen! Men hei, jeg finner den ikke i år! Er det noen som vet hvor en kan få kjøpt den?

Jeg så den på Narvesen i går - og siden det er en kjede regner jeg med at de fleste Narvesenbutikkene har den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min Kinderkalender på Kiwi. Der kostet den 160 kroner. På Meny Champion i dag mente mannen at han så den kostet 140 kroner. I really don't care, nå som jeg har et eksemplar i hus aldeles til egen forlystelse :ler: La det bli første desember! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg savner Freia-kalenderen de hadde før. Det var den aller beste. I år blir det vel Kinder tenker jeg. Sambo får hjemmelaget kalender fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, folkens, jeg saumfarer Narvesen etter Kinder-kalenderen i morgen den dag! Jeg finner ingen Meny-butikker i Trondheim, for svarte svingende :sur::sur::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

pondus selger de på rimi, 99kr. hårreisende dyrt for sjokolade og pondussitater!!

nemi var like ille; 119kr for sjokolade og sitater...

da kjøper jeg heller nemi blad og sjokoladekalender på rema til 5kr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett at de har annonsert Kinder-kalenderen hos Smart Club.

Noen som kan forklare meg hvordan den kalenderen er? Er det kinderegg i den, eller kindersjokolader eller...

Og smarties-kalenderen?

Vil ha julekalender jeg også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...