AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 En langvarig flørt, som bygde seg opp til noe fint og seriøst, endte med ghosting fra hans side. Her sitter jeg knust tilbake. Føler for å sende en melding (fordi jeg ikke kommer til å få treffe han igjen), foe å FORTELLE han at han har knust hjertet mitt... Vet ikke om det er noe vits, har ikke som mål å få ham tilbake. Men vil bare fortelle han det. Eller skal jeg bare glemme, slette og blokke. ? Anonymkode: aef83...7f5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 Ghosting er så harry og lite klasse. Send han en melding og be han om å vokse opp Anonymkode: c4079...359 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Syns du skal fortelle han hva hosting gjør med deg/mennesker og at du syns det er en fæl måte å behandle andre mennesker på. Men hold deg nøktern og saklig. Anonymkode: f27f1...98f 6 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 Jeg hadde nok hevet meg over slik oppførsel. Blokker og slett. Dersom jeg hadde truffet på han en gang, så kunne jeg sagt det til han direkte. Anonymkode: 6a432...f54 2 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 Overse ham, han trenger ikke å bli fortalt at han behandlet deg bedritent, det vet han allerede. Han bare bryr seg ikke. Ikke gi han tilfredsstillelsen av å tenke at du er desperat etter han i tillegg. Anonymkode: 40277...c34 10 1 9
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): En langvarig flørt, som bygde seg opp til noe fint og seriøst, endte med ghosting fra hans side. Her sitter jeg knust tilbake. Føler for å sende en melding (fordi jeg ikke kommer til å få treffe han igjen), foe å FORTELLE han at han har knust hjertet mitt... Vet ikke om det er noe vits, har ikke som mål å få ham tilbake. Men vil bare fortelle han det. Eller skal jeg bare glemme, slette og blokke. ? Anonymkode: aef83...7f5 Glem det, ja. 😬 veldig usexy oppførsel. Anonymkode: 91b5d...a40 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 Bare slett nummeret og kom deg videre. Han bryr seg jo uansett ikke nok om deg til å ville fortsette å ha kontakt med deg. Her er det du som sitter med 99 % av følelsene. Ha litt ryggrad nå. Anonymkode: 16ddd...9f3 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 Ha litt selvrespekt. Han kommer ikke til å bry seg om den meldinga uansett. Anonymkode: c4daf...b0a 4 2
NiceOrNothing Skrevet 7. mai 2022 #10 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): En langvarig flørt, som bygde seg opp til noe fint og seriøst, endte med ghosting fra hans side. Her sitter jeg knust tilbake. Føler for å sende en melding (fordi jeg ikke kommer til å få treffe han igjen), foe å FORTELLE han at han har knust hjertet mitt... Vet ikke om det er noe vits, har ikke som mål å få ham tilbake. Men vil bare fortelle han det. Eller skal jeg bare glemme, slette og blokke. ? Anonymkode: aef83...7f5 Folk som ghoster slik eier hverken moral eller samvittighet . Så det tenker jeg er helt bortkastet energi å fortelle han . Han vil finne det underholdende . Da sympati-knappen hans ikke «virker « . Gå videre og hev deg over det❤️ 1 1
Silva Pluvialis Skrevet 7. mai 2022 #11 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Overse ham, han trenger ikke å bli fortalt at han behandlet deg bedritent, det vet han allerede. Han bare bryr seg ikke. Ikke gi han tilfredsstillelsen av å tenke at du er desperat etter han i tillegg. Anonymkode: 40277...c34 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ha litt selvrespekt. Han kommer ikke til å bry seg om den meldinga uansett. Anonymkode: c4daf...b0a NiceOrNothing skrev (15 minutter siden): Folk som ghoster slik eier hverken moral eller samvittighet . Så det tenker jeg er helt bortkastet energi å fortelle han . Han vil finne det underholdende . Da sympati-knappen hans ikke «virker « . Gå videre og hev deg over det❤️ Hvis hun sender melding så gjør hun det vel ikke for han, men for å få closure? 7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #12 Skrevet 7. mai 2022 Takk for gode råd damer(og kanskje menn?)! Tross 9 mnd med flørt, hygge, kos, kino, middager, .... så går jeg videre i stillhet. Jeg vet jo at en melding til han ikke kommer til å bry han uansett og at som noen sa...han har ingen sympatiknapp. Anonymkode: aef83...7f5 1 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #13 Skrevet 7. mai 2022 Overasskendes mange her som er konfliktsky.... Anonymkode: f27f1...98f 4
Miranda Bailey Skrevet 7. mai 2022 #14 Skrevet 7. mai 2022 Ikke gjør det. Dersom han har ghostet deg så kommer han sannsynligvis bare til å ignorere denne meldingen også, og kanskje tenke på deg som desperat eller ei med lite selvrespekt. 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #15 Skrevet 7. mai 2022 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Hvis hun sender melding så gjør hun det vel ikke for han, men for å få closure? Hva er vitsen med å krype og kravle for en fyr som ikke bryr seg? Anonymkode: 16ddd...9f3 4 3
NiceOrNothing Skrevet 7. mai 2022 #16 Skrevet 7. mai 2022 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Hvis hun sender melding så gjør hun det vel ikke for han, men for å få closure? Men blir det closure ? For henne? . Tenker hun bare vil føle seg enda verre etterpå. 3 4
Miranda Bailey Skrevet 7. mai 2022 #17 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Overasskendes mange her som er konfliktsky.... Anonymkode: f27f1...98f Handler ikke om å være konfliktsky. Du kan ikke skape en konflikt med en person som ikke responderer. 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #18 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Overasskendes mange her som er konfliktsky.... Anonymkode: f27f1...98f Vet du hva ghosting ER? Det går ikke an å gå i konflikt med noen som ikke svarer på mld/kontakt. Å sende noe i dette tilfellet er ikke å gå inn i konflikt, det er å gjøre seg selv liten. Anonymkode: c4daf...b0a 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #19 Skrevet 7. mai 2022 Det er ikke sånn at mennesker som ghoster er er fullstendig blottet for empati. Mennesker er ikke enten/eller. Synes innlegg #4 var godt. Å fortelle noen hvor kjip oppførselen deres føles har fått en til å føle er heller ikke å "krype og kravle". Kan være han vil ta en slik melding til seg og endre oppførsel. Kanskje ikke. Uansett taper TS ingenting på å sende en melding som innlegg #4 beskriver. Anonymkode: b3bc5...388 8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #20 Skrevet 7. mai 2022 Den største markeringen du kan gjøre er å blokkere og fryse ut, og late som om at vedkommende ikke eksisterer mer. Å sende en siste melding over hvor vondbroten du er fórer kun egoet til denne egosentrerte personen som opplagt uansett ikke bryr seg... Anonymkode: 86f7c...74d 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå