Gå til innhold

Hvilke farger føler du at du kler


Gjest Gjest_IDA_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_IDA_*

Selv har jeg lyst hår, blå øyne og typisk nordisk utseende. Føler selv jeg kler godt farger som blått, rosa, sort, brunt.. Mens militærgrønt, turkis og beige føler jeg at får meg til å se fryktelig blek ut. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, syns det er vanskelig å vite hva jeg kler av farger, jeg. Men går mye i brunt for tiden, og føler at det gir meg litt farge. Rosa (litt varm) også.. Og svart, samt lysere farger. Jeg er gyldenblond, med blå øyne. Turkis liker jeg godt, men føler meg ofte blek i den fargen. Så går ikke så mye med gensere som går tett opp til fjeset i turkist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mellomblondt hår og grønne øyne, mine farger er alle jordfarger som brunt, oransje, grønt, krem, mørkerødt. Jeg kler visst ikke sort, men det er ikke mange med nordisk hud som virkelig kler sort, da..... Det betyr ikke at jeg ikke bruke det. Men de siste årene er jeg blitt veldig mye mer bevisst på mine farger når jeg handler klær, og jeg ser jo at det er en klar fordel...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mørk, med mørk blondt hår og blå øyne, og er veldig glad i rødt, svart, brunt, mørkeblått og hvitt. Rosa går også an. Farger jeg absolutt ikke kler, er gult og grønt. Ser ut som om jeg er syk i dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kler heller absolutt ikke gult! Ikke så godt orange og grått heller..

Skulle gjerne likt å visst hva som er de "riktige" fargene for meg (har vært på fargeanalyse en gang, men lenge siden..), som har gyldenblondt hår, blåe øyne og ganske lys hud (med rosa-tone i). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er brunette med grønne øyne, har relativt lys hud (men ikke nordisk-blek, er halvt fransk). Jeg kler best varme farger, spesielt mørke, dype rødfarger og grønnfarger, og så kler jeg også veldig godt noen sterke blåfarger.

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig mørkt hår egentlig (men akkurat nå er det rødt), gråblå øyne, gulbrun hud og ellers ganske mørke trekk.

Trives best i sort, brunt, jeansblå og grønt (har noen innslag av orangetoner innimellom og). Pastellfarger og rosa ser jeg helt gyselig ut i, huden min har en gultone som blir helt rar da :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lys, blå øyne og blondt hår. Jeg bruker ikke lilla, mange grønnfarger blant annet. Det ser helt grusomt ut synes jeg.

Ikke gult heller.

Men jeg bruker mye bruntoner, hvitt, jeans og sort, men stort sett sort til litt mer "pynt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

Jeg er blond med grönne öyne, og ikke den helt lyse huden. Men lys - ja :-)

Jeg kler varme toner som ikke er for sterke. Grönt, lilla/plumme, visse brun-toner, varme og kalde rosa farger og lysebått. Lysgult er også fint, og sennepsfarget om det går mot den grönne veien.

Jeg kler ikke kongebått, helt svart antrekk, mörk vinröd, og flere andre dype mörke farger.

Jeg kan variere, og kler best klär med litt farger, hvis ikke blir jeg borte. Men er jeg brun, kan jeg gå med nesten de farger jeg vil (det er hva jeg tror selv iallefall ;-)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg mest vel i kalde, klare farger. Rødt, svart, turkis, lyseblått, diverse klare rosatoner. Derimot er jeg IKKE fin i gult eller grønt, og mange varme bruntoner. Beige og grått blir også bare tragisk. Jeg har fra naturens side mellombrunt hår (farget svart), medium gultonet hud, og blå/grå/grønne øyne som er ganske mørke. Jeg blir aldri helt blek om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er typisk nordisk, tror jeg. Synes selv jeg kler best kalde, lyse farger. Lys blått spesielt. Gult og orange bruker jeg aldri, synes jeg ser fæl ut i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er typisk nordisk, tror jeg. Synes selv jeg kler best kalde, lyse farger. Lys blått spesielt. Gult og orange bruker jeg aldri, synes jeg ser fæl ut i det.

Er vel kun de med mer gyllen hud/fargede (åh, nå var jeg politisk korrekt :sjenert: ) som kler det.

Hadde vel blitt blinde de stakkarne som skulle se oss lyse nordiske jenter i gult og oransje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg er i bunn og grunn mellomblond, men litt varierende til tider,grå øyne, mørke trekk ( Mørke vipper, øyenbryn) og har en hud som kan bli veldig brun. Hudtonene mine er mer mot gult enn rosa.

Jeg vet faktisk ikke hva jeg kler, jeg. Går mye i svart, noe brunt, hvitt liker jeg kjempegodt. Synes ikke jeg kler rosa, eller pasteller generelt egentlig. Oransje har jeg fått tilbakemeldinger på at jeg kler godt.

Så jeg vet egentlig ikke, jeg. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blond med blågrønne øyne og svært lys hud, litt rosa. Synes selv jeg kler best lys turkis (som virkelig får fram det grønne i øynene!) og diverse blåtoner, offwhite, kjølige lillafarger og så har jeg nylig oppdaget brunt og militærgrønt. Mørke, litt kjølige rødfarger kan også fungere (purpur/burgunder).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har mørkbrunt hår, mørkblå øyne og ganske lys gultonet hud (blir veldig brun på sommeren).

Jeg kler sort, hvitt og sterke kalde farger best. Men også kalde pasteller og brunt.

Gult og orange kan jeg bruke på sommeren, men slike plagg pakkes langt bort på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg tror jeg kler bedre varme farger enn kalde. Hvit høyhalset er vel det værste jeg kan ha på meg, tror jeg. Trives best i grått, kaki, brunt, sort og rødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mørk (halvt asiatisk) med brune øyne og mørkebrunt hår. Jeg tror jeg kler de fleste farger, men får flest komplimenter når jeg bruker sterke farger som rødt, lilla og turkis. Ellers bruker jeg mye sort, brunt og rosa.

Vet egentlig ikke hvilke farger jeg kler, bruker det meste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg greier ikkje heilt å sjå kva fargar eg passar, men nokre føler eg meg meir vel i.

Eg er veldig lys i huden, har mellomblondt hår og grøne auge. Likar best fargar som brunt, grønt, oransj, rosa, lilla, blått og kvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...