AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #21 Del Skrevet 19. mai 2022 Hadde syntes du var tøff som prøvde å beholde kondisen om jeg hadde sett deg der jeg trener. Bare flott at gravide trener. Jeg trente styrke med søsteren min da hun var gravid. Hun trente vel til 7mnd. Og fikk mye positiv oppmerksomhet. Kjør på, det er ingen grunn til å ikke trene om du ikke har plager. Anonymkode: 81152...1ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 19. mai 2022 #22 Del Skrevet 19. mai 2022 Jeg trente selv på treningssenter ved mine siste to graviditeter og ser stadig gravide der jeg trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #23 Del Skrevet 19. mai 2022 Jeg er gravid du finner meg på evo. Anonymkode: 872ab...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #24 Del Skrevet 20. mai 2022 Man får det så mye bedre om man slutter å tenke på hva alle andre driver med eller om de er opptatt av hva du gjør og ser ut. Gravide trener overalt som alle andre folk. De som er vant til å trene fra før trener også stort sett langt inn i svangerskapet som de har evne til. Anonymkode: 3350b...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #25 Del Skrevet 21. mai 2022 I min siste graviditet så var vi minst 3 eller 4 gravide samtidig på treningssenteret, og det var bare de jeg så i tidsrommene jeg trente. Syns det bare var fint å se flere gravide, supert å fortsette med vanlig trening så lenge man kan. Anonymkode: cadba...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #26 Del Skrevet 29. januar Wops! Er gravid igjen 😅 fortsatt eneste på senteret mitt. AnonymBruker skrev (På 19.5.2022 den 23.06): Jeg er gravid du finner meg på evo. Anonymkode: 872ab...185 Jeg trener ikke der lengre 😫😂 Anonymkode: 527df...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #27 Del Skrevet 29. januar Alltid vært gravide på mitt senter i hvert fall. Jeg har selv trent hele graviditeten og snakket med flere rundt tilpassing og sånn. Anonymkode: 82173...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:49 #28 Del Skrevet mandag kl 11:49 Har kanskje sett 2 i løpet av 2 år, men jeg synes det er badass. Spesielt de som trener ordentlig styrke. Anonymkode: 3efcf...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:53 #29 Del Skrevet mandag kl 11:53 Jogget til vannet røk jeg 🤷 Anonymkode: b2a94...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #30 Del Skrevet 2 timer siden Jeg husker en godt trent kvinne på treningssenteret med en stor sprettrumpe. På et tidspunkt ble hun gravid, og det forvirret hjernen min – det så ut som om hun hadde sprettrumpe både foran og bak 😳 Anonymkode: 4ab21...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #31 Del Skrevet 2 timer siden Hvis det er gravide på mitt senter så legger jeg ikke merke til det engang. Jeg har mer enn nok med meg selv, ser ikke på andre. Anonymkode: e6873...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå