Gå til innhold

Gravide jenter på treningssenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Altså, hvor er dem?

Har trent på samme treningsstudio i alle år og har aldri sett en gravid der...

Har alltid vært fit, men begynner nå som gravid å få antydning til mage og lurer på hva de andre tenker når de ser EN gravid jente vagge rundt med bulemage som prøver forgjeves å gjøre markløft :fnise:

På hvilken treningsstudio kan man se flere andre gravide?

Anonymkode: 527df...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Der jeg trener har det de siste to årene alltid vært minst en gravid. 

Anonymkode: 9c820...7d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Der jeg trener har det de siste to årene alltid vært minst en gravid. 

Jeg trener på en crossfit-box. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke tenkt noe spesielt, uansett ikke noe negativt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trener også crossfit og hos oss er det alltid flere gravide damer. Supert p trene under svangerskapet generelt, så fortsett å trene 💪👌

Anonymkode: 5df97...854

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var en fitnessjente med sprettrumpe på treningssenteret mitt. Jeg fikk sjokk da hun var høygravid. Det så ut som hun hadde sprettrumpe både bak og foran 😳

Anonymkode: 4ab21...20a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Altså, hvor er dem?

Har trent på samme treningsstudio i alle år og har aldri sett en gravid der...

Har alltid vært fit, men begynner nå som gravid å få antydning til mage og lurer på hva de andre tenker når de ser EN gravid jente vagge rundt med bulemage som prøver forgjeves å gjøre markløft :fnise:

På hvilken treningsstudio kan man se flere andre gravide?

Dette kan jeg ikke forstå er en tankegang verken for deg eller noen av de andre på senteret. Gå dit og tren akkurat som du ønsker! Ingen bryr seg i det hele tatt! De fleste er mer enn nok opptatt med seg selv, med mindre de er på sjekkern - og da er jo heller ikke en gravid dame i målgruppa som regel 😂

Anonymkode: bb1e0...806

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det var en fitnessjente med sprettrumpe på treningssenteret mitt. Jeg fikk sjokk da hun var høygravid. Det så ut som hun hadde sprettrumpe både bak og foran 😳

Herregud så flaut! Flaks jeg ikke har verdens største rumpe 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor er det flaut? Ville heller tatt det som et kompliment 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange blir veldig dårlige og har problemer nok med å få hverdagen til å gå rundt midt i mellom kvalme og søvnmangel. Jeg er heldig og merker ingenting til graviditeten etter ni uker. Har større motivasjon til å trene nå for minis skyld, men du ser jeg aldri på treningssenter. Løper 3 ganger i uken og trener styrke et par ganger i uken i styrkerommet på jobben. 

Anonymkode: 871d5...4e5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

😂😂😂

Anonymkode: 63478...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Flaut? Det sier noe om modenhetsnivået ditt. 

Anonymkode: e82f9...c90

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg legger egentlig ikke merke til folk flest, så det kan godt tenkes det har vært flere gravide der jeg trener. Men tenker at det er flott at gravide trener så frem de klarer det. Viktig å styrke kroppen som gravid også.

Anonymkode: 6fadc...3f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har heller aldri sett noe til gravide på treningsenteret, og jeg har trent nesten daglig i 6-7 år på ulike sentre. Men de er der nok - vi bare oppdager de ikke 😅

Akkurat nå er jeg selv gravid og trener på treningsenter. Er 8 måneder på vei. Er liten fra før av og magen er ikke kjempestor - men det vises veldig godt at jeg er gravid for å si det sånn.

I begynnelsen følte jeg alle glodde, men tror nok det bare var innbilning. Nå surrer jeg rundt og koser meg med treninga uten å bry meg. Om noe føler jeg meg bare enda sterkere og sprekere nettopp fordi jeg er der 5 dager i uka og trener nesten som vanlig.

Men jeg vet at jeg er heldig. Jeg har ikke vært kvalm eller hatt ubehag av andre slag, har bare hatt overskudd og sliter heller ikke med veldig mye ekstra vekt. Tenker det er naturlig at man ikke kan trene på samme måte som før som gravid, og at man heller trener litt hjemme på stuegulvet eller går tur o.l. 

Anonymkode: de815...a5e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.5.2022 den 12.06):

Flaut? Det sier noe om modenhetsnivået ditt. 

Anonymkode: e82f9...c90

Ja, nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Crossfitboxen jeg trener er det det stort sett minst en eller to gravide. Er jo mange damer i rett alder. 

Tenker ikke noe over det. De tilpasser øktene litt, men trener ellers som normalt. 

jeg trente sist jeg var gravid, men på vanlig senter.  Er gravid nå og visst alt går som planlagt håper jeg å kunne trene hele veien som sist.  Blir vel med dobbeltkul både sprettrumpe og mage 😀

Anonymkode: 83efa...f11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Mange gravide sliter med formen i svangerskapet, og mange får bekkenløsning og da ender de opp i treningsgrupper hos fysioterapeut/går til behandling, og da er det tryggere å trene der eller på egenhånd på et vanlig treningssenter.

Anonymkode: 6072b...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde bare tenkt positiv om gravide som trener 😊 

Anonymkode: 0b4c7...839

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg ser etter, noe jeg vanligvis ikke gjør, så kan jeg akkurat nå telle 2 gravide her på senteret. Men ettersom en graviditet ikke er en sensasjon hverken her eller andre steder jeg ferdes, så driver jeg ikke å teller hvor mange.

Et lite tips ts: for deg en din graviditet en enestående opplevelse. Men det er din enestående opplevelse. Alle andre rundt deg er ikke fullt så opptatt av det som deg. Så du merkes nok ikke så mye som du selv tror.

Anonymkode: 45608...7db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om jeg hadde sett en gravid på treningssenteret mitt hadde jeg tenkt at det var supert at hun tok vare på kroppen sin også gjennom svangerskapet :) Om du er i god form når barnet blir født er det lettere å komme tilbake dit du var før svangerskap og sannsynligvis har du mer å gi barnet også når det er født :) 

Anonymkode: 36f30...134

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...