Gå til innhold

Brune støvletter til svart skjørt


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, hva synes dere? Går det med mørkebrune støvletter til et svart skjørt? Vet man skal være litt forsiktig med å kombinere de fargene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ingen problemer med å bruke det sammen. Mulig jeg ikke er helt med, men hvorfor skal man ikke bruke mørk brunt og svart sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om denne "regelen" om å ikke blande brunt og sort, men jeg bruker mine mørkebrune støvletter til sort skjørt. Har virkelig prøvd å se om dette ser ille ut, men har kommet frem til at det fungerer som bare det!

Enig med Geri om at matching IKKE er bra. Med fare for å tråkke noen på tærne så ser matching litt kjerring ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel an på resten av antrekket, og hva slags strømper du bruker til? Tror ikke brunt er så fint til svarte strømper, men hvis de er lysere? Heller ikke til helsvart antrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blander aldri sort og brunt

Jeg er ikke fullt så prinsippfast, men tror ikke jeg ville brukt brune støvletter til sort skjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander heller ikke disse, ikke fordi det er en regel for det har jeg aldri hørt, men føler meg ikke komfertabel med det...

Jeg vet ikke helt hvorfor da, nå må jeg prøve igjen snart.. He he, kan hende jeg forandrer mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander aldri sort og brunt

Sjelden jeg heller. I såfall måtte det vært mellombrune støvletter til et sort antrekk. Men da ville jeg knyttet støvlettene sammen med et brunt belte og gjerne brun veske. Men siden brun definitivt ikke er min farge, har jeg nesten ikke noe i denne fargen. Muligens derfor jeg ikke blander det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...