Gå til innhold

Protox


Mette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Argireline, som er virkestoffet i Protox, funker så lenge man bruker produktet, men jeg har gjentatte ganger lest at folk har fått sterk hodepine som bivirkning av produktet, så jeg vet ikke helt om jeg hadde turt å prøve.

Jeg ville heller testet ut en kombinasjon av produkter med Retinol (for eksempel Ystheal fra Avene) og vitamin C i form av l-ascorbic acid, som er den eneste formen for vitamin C huden kan nyttegjøre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass bivirkning av en krem, den tanken slo meg ikke. Mer hodeverk vill jeg ikke ha, har nok med migrenen.

Spør sikkert dumt nå, men hvordan kan en krem utløse hodepine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten den virker på, er ved å delvis lamme musklene i ansiktet som gjør at vi rynker pannen (f.eks), og det er derfor hodepine kan oppstå. Jeg fikk litt betenkeligheter da jeg leste det, ja. Men hvis det hadde gått an å få fatt på en prøve, hadde det jo gått an å teste litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ikke til Protox, men vet at enkelte tar Botox-injeksjoner for å behandle migrene og hodepine! Altså motsatt av hva som har blitt sagt over her. Botox brukes også til behandling av spastisk muskulatur og for å lamme svettekjertler for de med overdreven svetting.

Men jeg ville tatt kontakt med en klinikk/forhandler for å få helt riktig informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...