Gå til innhold

Marte Bratberg - innbilsk

Grüner

Anbefalte innlegg

Marte Bratberg er en norsk C-kjendis, men hun oppfører seg jo som hun skulle vært en internasjonal A-kjendis. Helt ok å ville skjerme familien fra media og ikke stille opp i «Hjemme hos-reportasje» i Se og hør med mann og barn, men å ha hemmelig kjæreste og hemmelig barn som tituleres «Leirdua» og «Burrito» for å skjule dem fra media når du er en norsk C-kjendis som ikke under noen omstendigheter ville blitt jaget av paparazzier, så synes jeg det blir for dumt! Noen som tror de er litt mer «important» enn de faktisk er 🙄

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ATLAS6

Jeg syns det er fantastisk! Tenk på barnet som slipper å ha hele sin identitet kjent på nettet før hen kan skrive sitt eget navn en gang.

Alle nysgjerrige fruer som TS må finne noe annet å kritisere og vie sin oppmerksomhet på. Kan jeg anbefale en bok? Tv-serie? Puslespill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller det enn mødre som på død og liv bretter ut privatlivet til barna sine for litt spons. 

• Liker 35
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morer meg at noen bruker tid på sånt 🙂 Og det er vel nettopp denne tidsbruken som gjør at frk. Bratberg holder seg relevant som kjendis 😅

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er flott av Marte jeg. At du tenker dette handler om innbilskhet synes jeg er å tolke ting i verste mening. Hun har vel bare et ønske om at familien, og spesielt barna, ikke skal eksponeres. Det burde flere foreldre lære av. 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er poenget ditt at hun skal publisere bilder uten samtykke da? 

Gjelder dette alle?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geitis

Alle burde skjerme barna sine for overdreven eksponering i sosiale medier A-kjendis eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra at hun skjermer privatlivet til de huner glad i. Kudos til henne for det. 

og innbilsk -seriøst? :daane:Det er voksent. Det er intelligent. Hensynsfullt og respektfullt. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempe flott at hun skjermer de nærmeste. Flere burde følge etter 🙂 tåpelig å kritisere henne for det og mene at hun er innbilsk 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bryr du seg så mye om kjæresten og barnet til denne Marte Bratberg ?

Hvorfor bryr du deg om hvem de er, hvordan de ser ut ?

Er dette noe du har noe med ?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Aldri hørt om denne personen og nei jeg lever ikke under en stein. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fløff skrev (4 timer siden):

Er poenget ditt at hun skal publisere bilder uten samtykke da? 

Gjelder dette alle?

Les det jeg skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gereon Rath skrev (2 timer siden):

Hvorfor bryr du seg så mye om kjæresten og barnet til denne Marte Bratberg ?

Hvorfor bryr du deg om hvem de er, hvordan de ser ut ?

Er dette noe du har noe med ?

Jeg sier jo det at det er naturlig å ville skjerme familien sin og ikke poste bilder av dem på insta og stille opp i media. Men det der med leirdua og burrito synes jeg blir for dumt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (Akkurat nå):

Jeg sier jo det at det er naturlig å ville skjerme familien sin og ikke poste bilder av dem på insta og stille opp i media. Men det der med leirdua og burrito synes jeg blir for dumt.

Men hva er det med dette som gjør at du mener hun er innbilsk?
Og hva er galt med kallenavn?  Istedet for "gubben" og "ungen" sier hun "leirdua" og "burrito". Kanskje det er en intern spøk hun har med samboeren?

Jeg syns det er et sunnhetstegn at hun ikke bretter ut hele livet sitt i media slik enkelte, mer enkle, sjeler gjør (bloggere osv)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere hadde lest innlegget mitt, hadde dere sett at jeg ikke mener at Marte skal poste bilder av mann og barn i media eller på instagram eller blottlegge dem på noe vis. Live Nelvik og Jenny Skavlan er også bevisste på å skjerme barna fra media, og det har heller ikke blitt vist bilder av dem i media eller på instagram, men de gjør det på en mer naturlig måte enn Bratberg. 

Endret av Grüner
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest posten din, og ser at du skriver at hun er innbilsk.

Jeg skjønner ikke hvorfor, og synes ærlig talt ikke det er det minste hyggelig.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacy skrev (5 timer siden):

Det morer meg at noen bruker tid på sånt 🙂 Og det er vel nettopp denne tidsbruken som gjør at frk. Bratberg holder seg relevant som kjendis 😅

Aldri hørt om dama før nå.. 
Ts hjelper til med å heve kjendisstatusen til denne dama😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (1 time siden):

Burrito er et kosekallenavn - brukes ofte fordi man pakker inn babyer som burritoer for å roe de.

Jeg begriper ikke noe annet fra HI enn noe infantil sjalusi?

Bratberg er helt slående vakker og sjarmerende. Med super utstråling, og gjør det bra i jobben sin. 

Klart det er slightly annoying med sånne overachievers, men det får være grenser for tullball man skal skrive om folk. 

• Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...