Gå til innhold

Marte Bratberg - innbilsk


Grüner

Anbefalte innlegg

Fløff skrev (58 minutter siden):

Burrito er et kosekallenavn - brukes ofte fordi man pakker inn babyer som burritoer for å roe de.

Jeg begriper ikke noe annet fra HI enn noe infantil sjalusi?

Bratberg er helt slående vakker og sjarmerende. Med super utstråling, og gjør det bra i jobben sin. 
 

Klart det er slightly annoying med sånne overachievers, men det får være grenser for tullball man skal skrive om folk. 

Ikke min drømmedame så ingen sjalusi fra min side, men ikke noe hat mot henne heller, jeg synes bare det er litt latterlig. Kan vel heller gjøre som Live Nelvik og Jenny Skavlan? De skjermer også barna sine fra SoMe og massemedia, og folk respekterer det, men de er ikke så paranoide på det med navn f.eks. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grüner skrev (2 timer siden):

Jeg sier jo det at det er naturlig å ville skjerme familien sin og ikke poste bilder av dem på insta og stille opp i media. Men det der med leirdua og burrito synes jeg blir for dumt.

Jeg forstår uansett ikke hvorfor dette er noe du bryr deg om.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (På 3.5.2022 den 23.13):

Ikke min drømmedame så ingen sjalusi fra min side, men ikke noe hat mot henne heller, jeg synes bare det er litt latterlig. Kan vel heller gjøre som Live Nelvik og Jenny Skavlan? De skjermer også barna sine fra SoMe og massemedia, og folk respekterer det, men de er ikke så paranoide på det med navn f.eks. 

Både live og Jenny er sammen med en kjent person som vi kan etternavnet til. Vi aner ikke hva mannen eller barnet til Marte heter. Dermed kan vi heller ikke gjette oss til verken Fornavn eller etternavn på barnet (om den ikke bare heter Bratberg) . Altså, for noe tull å henge seg opp i. Heia marte! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at vi ikke vet hva mannen heter er jo fordi de begynte å fortelle om han i podcasten allerede fra første date. Da var de på leirdueskyting, derav kallenavnet leirdua. Han er ikke hemmelig, og hun har sagt navnet hans et par ganger på morgenshowet på nrj og har også lagt ut en del bilder av han. Han er ikke hemmelig, men hun velger å ikke gjøre det sånn at alle kan søke han opp fordi de ikke har navnet hans. Veldig fin fyr. Og hvorfor vi ikke får vite navnet på barnet er jo en helt naturlig del av antisharenting. Elsker at hun har tatt disse valgene. Ingen har rett i å vite navn på hverken mann eller kjæreste. Forfriskende. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ved dette er det som skriker innbilsk?

Hun beskytter privatlivet til barnet og til en mann?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
Grüner skrev (På 3.5.2022 den 23.13):

Kan vel heller gjøre som Live Nelvik og Jenny Skavlan? 

Hvorfor skal hun gjøre som andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at alle, også de som ikke er kjendiser, burde gjøre nettopp som henne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en flott dame i hvert fall, fint hun holder privatlivet privat 😊

Kom forresten på at hun sa at når Linni meister klarte føde så måtte hun kunne klare det også. Hun hadde det som målestokk på smerte eller noe slikt, husker ikke ordrett altså. Men Linni tok jo keisersnitt. Ikke veldig viktig info 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...