Gå til innhold

Hemp ansiktskrem?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd? Hvordan er konsistensen? Huden min er kranglete om dagen, så jeg leter etter en krem som har fast konsistens, jeg ser ut til å tåle dem bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at en i kullet bruker et eller annet hemp-produkt, fordi det lukter så sterkt.. (Mm, skikkelig informativt svart ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte denne for et par uker siden, og den er nå nedgradert til fotkrem. Synes den ble klissete og ekkel på huden, men andre kan jo oppfatte den annerledes.

Min hud har sluttet å klø og oppføre seg slemt etter at jeg begynte med Dermalogica Soothing Protection Spray (du har sikkert prøvd denne?). Det er en litt tykk toner som inneholder beroligende ekstrakter. Sprayer i håndflaten og klapper inn etter rens og før fuktighetkrem.

Veldig god etter barbering av bikinilinje og legger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klissete er ikke noe for meg...Da blir det vel Decleor, da. Dyrt sånn rett før ferien. Jeg har slitt med eksem (eller selv mistenker jeg perioral dermatitt, som er en betennelsesaktig tilstand med blemmer), men det har dempet seg 95%, men jeg har funnet ut at det blir verre hvis jeg bruker kremer som er mer flytende. Derfor må kremene jeg har stående, vente til jeg er helt bra igjen. Og rosekremen reagerer jeg negativt på. Jeg har en rest Decleor stående, av den som heter Nutri-delice Ultranourishing. Den er fast i konsistensen, nesten som kjøleskapskaldt smør, men ikke fettete og klissete. Men dyr (og ikke tid til å bestille på nett, ville hatt den i går).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...