Gå til innhold

Hjelp meg!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de som elsker jeans. Jeg bruker det til hverdags og fest (les: ut på byen) med ulikt tilbehør for å bli så pynta jeg ønsker/få fram den stilen jeg ønsker. :briller2:

Nå er jeg invitert med på julebord. :nissekonekyss: Det er ikke med min jobb, men jobben til han jeg er sammen med. De skal ut å spise på en finere restaurant i Oslo. Det er et lite firma, og alle skal dit med følge. Etter hva jeg har forstått drikkes det alltid flotte viner og gjerne god champagne når dette firmaet er ute og fester. Så party faktoren blir høy. :Nikke:

Kjæresten min skal gå med dress. Jeg har utrolig lyst til å pynte meg i det jeg føler meg mest vel i, men er redd at jeans med tilbehør kanskje bare ikke blir pynta nok.

Jeg har ikke vært på drøssevis av julebord -så hva går folk i?

Man pynter seg vel mer enn det man gjør til vanlig, det skjønner jeg jo siden kjæresten skal innta dressen.....

....men hva skal jeg ha på meg? :sexy:

Noen forslag til hva jeg kan se etter i butikkene. (For ja, jeg tror jeg må ut å handle!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke jeans ihvertfall!

Men butikkene begynner jo å fylles opp av lekre kjoler som er perfekte til julebord. Skulle ønske jeg hadde en unnskyldning til å kjøpe ny kjole ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør absolutt ikke gå i jeans på julebord. Og ihvertfall ikke når kjæresten din skal ha dress !!

Ta deg en tur på Popin, B-Young eller de butikkene der, og hør med de som jobber der. Du får utrolig mye fint nå, og det koster ikke skjorta heller.....

Endret av Evelina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans er ikke nok, hvis det er champagne med i bildet. ;)

Se etter noe som er figursydd, ikke tettsittende. Noe som er feminint, ikke tacky. ;) Litt kløft er alltid OK, men du vil nok ikke ende opp som "hun dama med puppene hengende ute". ;)

Er du komfortabel i skjørt eller kjole, så ville jeg sett etter det. Knelangt eller lenger, hvis du ikke kjenner dresscoden i firmaet. Hvis du kan gå med høye hæler, velg høyhælte sko som matcher resten av antrekket ditt. Hvis du ikke liker hæler, ta de netteste pene skoene som matcher. Hvis du ikke liker skjørt, men synes hæler er OK, se etter et par pene, sorte bukser og kjør på med høyhælte sko og en fin topp.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans er ikke noe julebord-antrekk. Liker du ikke pynte deg så veldig i flotte kjoler vil jeg anbefale deg å kle deg i en svart bukse og en lekker topp. Helt klassiskt og det er sprekt nok.

Lykke til ihvertfall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kler meg i kjole med lengde til knærne eller helt lang. Et enkelt sjal og høye heler når jeg skal på julebord.

Du må IKKE gå i jeans, men som de andre skriver her er det helt greit å ha en sort bukse med en pynta topp over, men da bør du vel også ha litt heler syns jeg kanskje.. Men er jo fine sko uten hel også da, men heler ser mer pyntet ut syns jeg.

Det er jo så masse fint å finne i butikkene nå så det er jo bare å gå ut å ta en kikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blitt invitert med av en god venn jeg og..han jobber også i et lite firma..og de skal på et ordentlig sted..

Er usikker på hva jeg skal velge..men vi har blitt enige om å matche hverandre! :sjarmor: . Han må bare bestemme seg for hvilken farge han skal ha på skjorten...så blir det enklere for meg! :overrasket: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...