Daisy-love Skrevet 1. mai 2022 Forfatter #21 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Suksessterte er ikke nevnt enda! Det er favoritten til broren min, så den ønsker han seg alltid og får som regel også fordi flere andre liker også den godt. Anonymkode: 2914e...2df Klassiker jeg aldri tror vil forsvinne 😋 Ser enkelte pimper den mer opp en før, både med dekoreringen og med f.eks sjokolade.
Gjest O.G. Skrevet 1. mai 2022 #22 Skrevet 1. mai 2022 Daisy-love skrev (56 minutter siden): Cafe sting kake tok virkelig av en stund, og ser den går igjen på kakegrupper på face nå også. Ikke prøvd den selv da, men hørt den er mektig, men god. Er en av mine kakefavoritter, men er greit å ete noe annet innimellom.
every woman Skrevet 1. mai 2022 #23 Skrevet 1. mai 2022 (endret) Cafe Sting er i siget ennå, synes jeg at jeg ser. Nå har den jo kommet med dobbel mengde krem også, og det er vel den varianten jeg har sett mest av på kakebord det siste året. Den er jo veldig god, for all del, men det er mye arbeid å bake den. Oreokaker i alle mulige utgaver var voldsomt populært en stund, men den bølgen er vel over? Endret 1. mai 2022 av every woman
Pølsevann Skrevet 1. mai 2022 #24 Skrevet 1. mai 2022 Aldri hørt om cafe sting kake jeg. Hva skiller den fra en vanlig sjokoladekake? 1
Gjest O.G. Skrevet 2. mai 2022 #25 Skrevet 2. mai 2022 Pølsevann skrev (18 timer siden): Aldri hørt om cafe sting kake jeg. Hva skiller den fra en vanlig sjokoladekake? En rettsak om oppskriften.
Djungelvrål Skrevet 2. mai 2022 #26 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 1.5.2022 den 0.37): At Pavlova fortsatt er like populær etter et tiår på topp er langt utenfor min fatteevne. Makan til kvalmende skvip! Gi meg krydderkake any day 😋 Anonymkode: e0be2...1ca Marengs og vanlijekrem + bær. Det er den beste kaka, er som godteri. Kunne spist det hver dag. 1 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #27 Skrevet 2. mai 2022 Har akkurat fått servert brownieskake med ostekrem og bringebærmousse. Veldig mektig, men h e r r e g u d😍 Anonymkode: 45abd...c9e 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #28 Skrevet 2. mai 2022 Trodde kaker IKKE var spesielt trendy i det hele tatt lengre. Sjelden det serveres. Anonymkode: 968b2...9c3 2
Gjest O.G. Skrevet 6. mai 2022 #29 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 2.5.2022 den 19.19): Trodde kaker IKKE var spesielt trendy i det hele tatt lengre. Sjelden det serveres. Anonymkode: 968b2...9c3 Du har feil omgangskrets. Her er det kake flere ganger i måneden.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #30 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 1.5.2022 den 0.37): At Pavlova fortsatt er like populær etter et tiår på topp er langt utenfor min fatteevne. Makan til kvalmende skvip! Gi meg krydderkake any day 😋 Anonymkode: e0be2...1ca Så enig. Har vært i noen år nå der den alltid ble servert i besøker jeg var. Det var med de samme folkene, så det var en som alltid serverte denne eller tok med kake til et besøk hvor vedkommende hadde tilbydd seg å bake. Var mye besøk i en periode og jeg ble såååå lei av pavlova. Det er lov å servere noe annet i blant liksom. Anonymkode: d74ad...fec 3
ToveM Skrevet 6. mai 2022 #31 Skrevet 6. mai 2022 (endret) Hva med den gode gamle Toscakaken. Husker jeg bakte den mye før. Men mange år siden nå. Endret 6. mai 2022 av ToveM 2 1
Entern Skrevet 6. mai 2022 #32 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 1.5.2022 den 16.34): Har inntrykk av at i tillegg til de som allerede er nevnt er Donuts populært her. Anonymkode: d673b...e23 Jeg elsker donuts🍩 ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #33 Skrevet 6. mai 2022 Jeg har faktisk sett en del mamorkaker i det siste (Hilsen 24-åring som har vært i altfor mange bursdager hittil i 2022) Anonymkode: 0311c...dd0 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #34 Skrevet 6. mai 2022 Utenom kaker så er det diverse boller med fyll/glasur som er populært. Men jeg syns egentlig ikke det er så godt. Vanlig bolle eøøer skillingsbolle holder lenge! Anonymkode: 6cbdc...db1
Gjest O.G. Skrevet 6. mai 2022 #35 Skrevet 6. mai 2022 (endret) Kaken på bildet kommer fra boken Death by Chocolate Cakes av Marcel Desaulniers, jeg skal bake den for første gang i helgen nå, og er spent på hvordan det blir. Endret 6. mai 2022 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #36 Skrevet 6. mai 2022 O.G. skrev (54 minutter siden): Kaken på bildet kommer fra boken Death by Chocolate Cakes av Marcel Desaulniers, jeg skal bake den for første gang i helgen nå, og er spent på hvordan det blir. Synes kakebunnen ser ganske tørr og kjedelig ut. Men du får oppdatere hvordan den blir. Anonymkode: 1c5d3...a38 3
Gjest Peanut Skrevet 6. mai 2022 #37 Skrevet 6. mai 2022 10 hours ago, Entern said: Jeg elsker donuts🍩 ❤️ Da vet du om My Ugly Baby? 🤤
Gjest O.G. Skrevet 6. mai 2022 #38 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Synes kakebunnen ser ganske tørr og kjedelig ut. Men du får oppdatere hvordan den blir. Anonymkode: 1c5d3...a38 Skal det.
Gjest Peanut Skrevet 6. mai 2022 #39 Skrevet 6. mai 2022 Café Sting sjokoladekake, er det noe lignende Devil’s Food Cake? Tørre bunner, blir de ikke bedre av å vætes? <_< Har dessertmage så pavlova her går ned på høykant. Samme med honningkake og krydderkake
Ardwinna Skrevet 6. mai 2022 #40 Skrevet 6. mai 2022 Ååååh, tenkte her om dagen at jeg har fryktelig lyst til å bake kake denne helga (ingen anledning, kun kakehungrig), og nå fikk jeg enda mer lyst på! Jeg aner ikke hvilke kaker som er trendy, men synes det i lengre tid har vært en del fokus i sosiale medier på raw kaker (få, gjerne sunne, ingredienser og skal ikke stekes). Noen høres gode ut, men jeg er der at skal jeg først spise kake vil jeg ha ordentlig kake! Mine personlige favoritter er ostekaker (både amerikanske stekt i ovn og gelatin/gelekaker), red velvet cake, sjokoladekaker i alle varianter (unntatt tropisk aroma) og smuldrepai med blåbær. Jeg liker å teste ut oppskrifter på det søte liv, og denne bananasplittkaken i langpanne har jeg laget flere ganger: Denne er helt nydelig, nesten som en annen utgave av pavlova 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå