Gå til innhold

Hvem støtter du? Johnny Depp eller Amber Heard?

Sara1996

Anbefalte innlegg

~ Ada ~ skrev (7 minutter siden):

Kan noen fortelle meg hvilke omfattende beviser hun har?

Jeg lurer på om hun bruker 'omfattende' og 'begrenset' som synonymer 🤔

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sarinabalerina skrev (31 minutter siden):

Er det forbudt at vitner kjenner advokaten på privaten? Oppriktig nysgjerrig? 

Det tror jeg ikke. Inhabilitet gjelder ikke for advokater på samme måte som for andre. En advokat skal jo være partisk, dvs en advokat er hyret av klienten for å verne om klientens interesser, der klienten selv kan føre opp ønskede vitner. «Inhabilitet» må vel her i så fall handle om f.eks at advokaten har en særskilt forbindelse til motparten eller til klientens familie el., eller til domstolene og juryen, som kan være til skade for klienten. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (51 minutter siden):

Jeg lurer på om hun bruker 'omfattende' og 'begrenset' som synonymer 🤔

Du kan så si. Elaine Bredehoft sa det vel hun og, i intervjuet. En psykologs notater fra hennes selvrapportering, er nevnt. Hva annet?

Så har jo AH sagt at op ed'en ikke handlet om JD (foruten en glipp i rettsalen der hun sa den handlet om ham likevel).

Så da er det jo spennende å se hvilke beviser hun hevder å ha i ovennevnte notater og forøvrig på at den ikke handlet om JD.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarinabalerina skrev (54 minutter siden):

Er det forbudt at vitner kjenner advokaten på privaten? Oppriktig nysgjerrig? 

Ja det tror jeg er uproblematisk. Men det er jo mye mindre spennende enn at det er mafiavirksomhet.. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (3 timer siden):

Ja, denne Dr Spiegel fremstår jo som særdeles troverdig 🤯

Det var direkte flaut å se på. Han nevner en test som også brukes i Norge og han pumper ut feilinformasjon om denne testen. Det er en skam for faget. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Raven.Writingdesk skrev (2 minutter siden):

Det var direkte flaut å se på. Han nevner en test som også brukes i Norge og han pumper ut feilinformasjon om denne testen. Det er en skam for faget. 

Flaut ja 🫣. Snakk om å ødelegge eget omdømme. Han opptrådte særdeles uprofesjonelt og dummet seg loddrett ut da han prøvde å spille kjepphøy ovenfor advokaten. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (7 minutter siden):

AnnePåLande skrev (3 minutter siden):

Flaut ja 🫣. Snakk om å ødelegge eget omdømme. Han opptrådte særdeles uprofesjonelt og dummet seg loddrett ut da han prøvde å spille kjepphøy ovenfor advokaten. 

Jeg klarer ikke å se på det uten å få fullstendig lættis, dessverre. Helt krise av et vitnemål.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (1 minutt siden):

Jeg klarer ikke å se på det uten å få fullstendig lættis, dessverre. Helt krise av et vitnemål.

Ut i fra oppførselen skulle en trodd de hadde plukket opp en tilfeldig mann på gata til å spille Dr kan ingenting om skuespilleryrket. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporing.

Måne, admin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (På 27.7.2022 den 20.42):

AnnePåLande skrev (På 27.7.2022 den 20.46):

Ut i fra oppførselen skulle en trodd de hadde plukket opp en tilfeldig mann på gata til å spille Dr kan ingenting om skuespilleryrket. 

At Heard og hennes team som har vært himla aktiv i media etter rettssaken og ikke adresserer denne flausa, sier sitt.
Det blir virkelig «splinten i eget øye» og stein i glasshus når det rettes kritikk mot Depp sine ekspertvitner med denne typen på sitt eget lag. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (2 timer siden):

At Heard og hennes team som har vært himla aktiv i media etter rettssaken og ikke adresserer denne flausa, sier sitt.
Det blir virkelig «splinten i eget øye» og stein i glasshus når det rettes kritikk mot Depp sine ekspertvitner med denne typen på sitt eget lag. 

Ja, sånt blir det bråk av. Talsperson for voldsutsatte, så fremkommer det at du selv var et hælvete. Sakkyndig som ræler og fjaser om pirater og narsissistisk pf. Scissors for fingers, the greeks og fandens oldemor. Lista er så mye lengre. Så klages det over sirkuset. Well done.

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"White man bad" er vel det mantraet media spyr ut som vanlig.
Men helt seriøst... jeg driter likeverdig i dem begge to.
They're both equally retarded!
Og Depp virker som en prentensiøs douche så jeg digger ikke trynet hans og har heller aldri gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnnePåLande skrev (5 minutter siden):

Håper team Amber tar oppfordringen om komme seg videre. Let it gooooo

Hørte på en tiktok der en advokat mente det var ett trekk fra de for å JD til å tilby de forhandling om erstatningssummen. Det var smart  trekk i følge han advokaten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (2 minutter siden):

Hørte på en tiktok der en advokat mente det var ett trekk fra de for å JD til å tilby de forhandling om erstatningssummen. Det var smart  trekk i følge han advokaten. 

Å? Men det gikk jo ikke deres vei, selv om trekket var smart. Får se hvem som blir sjakk matt til slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart, jeg finner nesten ingen andre nyhetskilder enn den «marca»-siden som snakker om at hun har begjært seg konkurs. Og i artiklene som omtaler dette er det ingen kilde til en skriftlig uttalelse eller bilde av begjæringen eller noe sånn. Står bare «hun har begjært seg konkurs». Hvis det stemmer at hun har gjort det er det veldig rart at ikke andre nyhetskilder har skrevet om det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (1 time siden):

Så rart, jeg finner nesten ingen andre nyhetskilder enn den «marca»-siden som snakker om at hun har begjært seg konkurs. Og i artiklene som omtaler dette er det ingen kilde til en skriftlig uttalelse eller bilde av begjæringen eller noe sånn. Står bare «hun har begjært seg konkurs». Hvis det stemmer at hun har gjort det er det veldig rart at ikke andre nyhetskilder har skrevet om det.

Det er pussig ja, at ikke andre har skrevet om det dersom det stemmer. 

Jeg mener å huske at det i alle fall i staten Virginia er slik at man ikke kan begjære seg konkurs for å unngå å måtte betale det man er idømt, eller for å unngå å betale inn for å få anke, så slik sett synes jeg ikke det vedrører sakend Depp v Heard heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...