Gå til innhold

Hvem støtter du? Johnny Depp eller Amber Heard?

Sara1996

Anbefalte innlegg

~ m a u d e ~ skrev (2 timer siden):

«I think as a friend of mine, who's actually part of this trial, Dr. Curry said to me…»

Ntååå, så koselig da, å være venn med ekspertvitnet til klienten sin.

https://www.bestlawyers.com/article/interview-of-brown-rudnicks-camille-vasquez/4576

«Kanskje du kan bli med, Shannon? Du kan finne på noen passende diagnoser på den heksa, klienten min kan vinne saken og jeg kan få en forfremmelse? Du kommer på TV! Det blir så kult! 🤩»

C976CEF3-CF8A-4E39-B5EC-37BD246FCC85.jpeg

Med tanke på din forkjærlighet for dommer Andrew Nicol, lar jeg også dette fare forbi i (nesten) stillhet.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

~ Ada ~ skrev (5 minutter siden):

Med tanke på din forkjærlighet for dommer Andrew Nicol, lar jeg også dette fare forbi i (nesten) stillhet.

👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, charactouy said:

Jeg tror du har rett i at en stor del av de som publiserer innhold som støtter Depp hadde benyttet muligheten til å tjene på å lage enda mer 'slarveinnhold' om Heard i en slik situasjon. 

Det sagt, hvor har du det fra at Depps advokater har vært på hans konserter eller at han har 'hengt' med ekspertvitnene sine? Uten reelle kilder er dette intet annet enn samme slarvet du mener hadde kommet om Heard.

Link
Link
Link

Dr Curry og Camilla Vasquez' bekjentskap ble nevnt i retten også.

depp.JPG

depp2.JPG

295035113_727233131695671_4637178187218768470_n.jpg

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Raven.Writingdesk said:

Du tror den «andre siden» ville reagert ja.

Mhm.

Med «den andre siden» antar jeg her at du snakker om alle de du er uenig med, -  altså de som har sett rettssaken og derav mener utfaller var riktig, - eller?  

Det har så vidt meg bekjent aldri blitt brukt som et argument at ekspertvitne til Heard har nære bånd til Heard sitt team, enda det er en kjensgjerning for alle som altså så rettssaken, da det ble nevnt der.

Så merkelig det der altså, med glasshus.  

Men fint at fantasien din gjør at du kan «se for deg» alt mye rart. 

Hm, dette er litt rart skrevet av deg synes jeg. Fantasien min trenger ikke å gjøre så store "leaps'" når man har sett at den minste ting Heard eller hennes team har gjort har blitt latterliggjort i sosiale medier. 

Så ja, jeg tror "den andre siden" hadde reagert ja, slik en annen bruker sier seg enig med meg over her. Når jeg sier "den andre siden" så forenkler jeg det og henviser til de som tror på Depp og er på hans side. Enkelt og greit. 

Jeg visste ikke at Dr Hughes hadde et "nært bånd til Heard sitt team", har du kilder på det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (1 time siden):

Nå vet jeg ikke hvem som er del av Behavior panel, men kanalen Observe har en del interessante refleksjoner innen temaet både i denne saken og rundt flere massemordere som Bundy, Dahmer og jeg tror Kemper også om du er interessert. 

Det skal jeg ta en kikk på :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (22 minutter siden):

Link
Link
Link

depp.JPG

depp2.JPG

295035113_727233131695671_4637178187218768470_n.jpg

Takk for kilde på at Vasquez har vært på konsert. At Vasquez og Curry kjenner hverandre trenger ikke bety så mye, Curry skal likevel være profesjonell nok til å kunne gi en vurdering bygget på objektive observasjoner overfor retten. Det er tross alt vanlig å benytte kontakter innen nettverket for å finne ekspertvitner - det gjorde begge sider.

Når det kommer til at Depp har 'hengt' med ekspertvitnene sine, venter jeg fortsatt på kilder på at dette har forekommet.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Licorne skrev (19 minutter siden):

Så ja, jeg tror "den andre siden" hadde reagert ja, slik en annen bruker sier seg enig med meg over her. Når jeg sier "den andre siden" så forenkler jeg det og henviser til de som tror på Depp og er på hans side. Enkelt og greit. 

Du bør slutte å forenkle 'den andre siden'. Jeg tror på Depp og er på hans side i denne saken, og tar likevel avstand til 'slarveprodusentenes' voldsomme opphausing av smådetaljer rundt Heards liv og deres utnyttelse av denne saken til å tjene grove penger på folks 'kikkermentalitet'. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, charactouy said:

Når det kommer til at Depp har 'hengt' med ekspertvitnene sine, venter jeg fortsatt på kilder på at dette har forekommet.

Nå vet jeg ikke helt hvorfor du venter på kilder på en påstand det ser ut til at du selv har funnet på, altså. 

Jeg skrev "Jeg tror personlig «den andre siden» hadde reagert hvis det var motsatt, hvis advokatene til Heard dro på hennes konserter, hvis ekspertvitnene var gode venner av ene advokaten og de var sammen på fritiden osv.".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (3 minutter siden):

Nå vet jeg ikke helt hvorfor du venter på kilder på en påstand det ser ut til at du selv har funnet på, altså. 

Jeg skrev "Jeg tror personlig «den andre siden» hadde reagert hvis det var motsatt, hvis advokatene til Heard dro på hennes konserter, hvis ekspertvitnene var gode venner av ene advokaten og de var sammen på fritiden osv.".

Da leste jeg for mye inn i ditt eksempel på overskrift: 'corrupt witness hangs with turd'.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, charactouy said:

Da leste jeg for mye inn i ditt eksempel på overskrift: 'corrupt witness hangs with turd'.

Jepp.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (1 time siden):

Ja, Dr. Curry ble vel også spurt direkte om hun hadde gått med på å diagnostisere Heard med borderline personlighetsforstyrrelse flere måneder før hun i det hele tatt hadde møtt Heard.

Og så benektet hun at det hadde skjedd.

Så da kunne man lene seg tilbake og puste lettet ut.

Hadde disse bildene blitt vist i retten, da kunne man kanskje risikert at de som hørte på, ikke helt trodde på henne da hun sa det.

Men - puuuh! - det ble de jo heldigvis ikke.

Så jeg forstår jo at jeg tråkker i salaten når jeg kommer trekkende med noe som ikke ble gjennomgått under rettsaken, da alle var samlet og kunne få det med seg!

#dontlookup

Til dere som nå forstår at jeg er sarkastisk;

Et av mine hovedargumenter i denne tråden er at dette med å være stålfokusert på rettssaken, gjør oss blind for det som egentlig skjer.

Blind for hva som betyr noe.

Opphengt i helt feil ting.

Screenshot fra twitter.

FF431014-27B8-42E5-B3C0-C606237B7B1D.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ m a u d e ~ skrev (11 minutter siden):

Ja, Dr. Curry ble vel også spurt direkte om hun hadde gått med på å diagnostisere Heard med borderline personlighetsforstyrrelse flere måneder før hun i det hele tatt hadde møtt Heard.

Og så benektet hun at det hadde skjedd.

Kanskje fordi ikke hadde skjedd. IDK.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man har virkelig ikke grandiose tanker om seg selv når man blir dømt til å betale en erstatning via rettssak (som btw avdekker video og lydopptak av deg som innrømmer og utøver vold) - og holocaust. 

«Poteto-potato» liksom. 

Endret av Raven.Writingdesk
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hank Amarillo skrev (17 minutter siden):

Kanskje fordi ikke hadde skjedd. IDK.

Slutt å ødelegg all den gode konspiteorien nå da. Hva om der har skjedd - og mafiaen var der også!!??!! 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doktor curry til venstre er altså på bursdagsfest med Camille. Nå må folk begynne å se hva som foregår her. Det betyr også at hun er inhabil i denne saken. du går ikke på fest og vinkveld med advokaten du skal vitne sammen med. Fotografen kan ha blitt truet til taushet og først nå sluppet ut bildet fra en trygg adresse. Men nå må vel alle forstå at rettssaken ikke kan være legitim.

FYcn4k4XoAAUx_E.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (7 timer siden):

«DISGRACED LAWYER GOES TO CONCERT»

:fnise:

Jeg bare ler og ler av det uttrykket.

Det er jo bare å tenke på hvor ekstremt mye oppstyr det ble rundt at et menneske som lignet på Elaine Bredehoft hadde vært på en Johnny Depp-event i 2013 eller når det var.

Klarer man å snuse seg frem til noe sånt, og gjøre et nummer ut av det, med påfølgende rykter om at Heard sine advokater er fan av Depp, så hadde man garantert klart å snuse seg frem til det hvis det var Heard det var snakk om.

Eller, kanskje de ville lagt lokk på det?

Under rettssaken hørte man konstant summing om hvor fortvilet både advokatene og vennene var over Heard, hvordan de mislikte Heard og syntes Heard var fryktelig og helst ville unngå å forsvare henne. Hvis Elaine gråt over å være utslitt og møte veggen, så ble dette omgjort til at hun var lei av Heard.

Så da Bredehoft fortsatte å forsvare Heard kom det åpenbart som en overraskelse på en del.

Det samme med Tasya Van Ree.

Hun har sagt at hele hendelsen på flyplassen ble fullstendig misforstått.

«It's disheartening that Amber's integrity and story are being questioned yet again. Amber is a brilliant, honest and beautiful woman and I have the utmost respect for her. We shared 5 wonderful years together and remain close to this day.»

Det sier hun om Amber Heard.

Newsweek.com

Likevel går det i de samme ryktene om at Heard var voldelig mot henne.

Derimot, da Kate Moss uttalte seg om Johnny Depp, om at han ikke hadde dyttet henne ned en trapp, da ble dette tatt - ikke bare seriøst, Ben Chew snakket til henne som om hun var selveste dronningen, og han hadde vært heldig å få audiens, det var faktisk pinlig å se på - og alle trodde selvfølgelig på henne, og at hun var et bedre vitne enn Heard.

Legg gjerne merke til forskjellen mellom de som Depp dumpet, og de som dumpet han. Det å dumpe noen sier mye om maktforholdet mellom to stykker. Og dermed også om hvem man tenderer mest til å utøve vold overfor.

De to som dumpet han, sier i stor grad det samme.

De han dumpet, sier i stor grad det samme. 

Og hva med at Kate Moss, beleilig nok, fyller omtrent alt som er, av nyheter om Heard og Depp for tiden. De har til og med dradd opp igjen Jennifer Anistons avgjørelse om å følge Depp, fra noe tilbake i tid, slik at man har noe å lese på…

…i stedet for hva da? :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
grønnball skrev (5 minutter siden):

Doktor curry til venstre er altså på bursdagsfest med Camille. Nå må folk begynne å se hva som foregår her. Det betyr også at hun er inhabil i denne saken. du går ikke på fest og vinkveld med advokaten du skal vitne sammen med. Fotografen kan ha blitt truet til taushet og først nå sluppet ut bildet fra en trygg adresse. Men nå må vel alle forstå at rettssaken ikke kan være legitim.

FYcn4k4XoAAUx_E.jpg

😂😂😂😂 Photoshop av Eve Barlow. Sjekket du ikke ut dette før du postet?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ m a u d e ~ skrev (3 minutter siden):

og alle trodde selvfølgelig på henne, og at hun var et bedre vitne enn Heard.

Ja, selvfølgelig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Thildamor said:

😂😂😂😂 Photoshop av Eve Barlow. Sjekket du ikke ut dette før du postet?

Photoshoppet er det jo ikke. Hvorfor skulle det være det når Vasquez har erkjent i retten at de er venner? 

BF6EC0B3-817C-41F7-8A48-5CAC7935FCB8.jpeg

82369AA0-B803-4A51-8C04-BBCAFFB3728E.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, grønnball said:

Fotografen kan ha blitt truet til taushet og først nå sluppet ut bildet fra en trygg adresse.

Dette blir litt tøysete i mine øyne. Man kan mene at man er inhabil eller at det ikke ser så bra ut at vitner er så gode venner med advokater og saksøker, men det finnes mange bilder av de der ute, det er ingen konspirasjon rundt hvem som har tatt bildene.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...