Licorne Skrevet 17. juli 2022 #541 Del Skrevet 17. juli 2022 10 minutter siden, Kollontaj said: Depp deltok ikke i rettssaken i UK. Det gjorde han jo, han var fysisk til stedet og deltok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ m a u d e ~ Skrevet 17. juli 2022 #542 Del Skrevet 17. juli 2022 jabx skrev (Akkurat nå): Det var hun som valgte å gå ut offentlig med […] anklager mot Depp. Hun "påvirket" mange. Altså er hun en slags influenser. Sant nok. Ikke med anklager mot Depp, men mot vår kultur. Og det hun påstod er jo noe hun får bevist så til de grader. Så når hun omsider blir trodd, så får hun VELDIG rett 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 17. juli 2022 #543 Del Skrevet 17. juli 2022 jabx skrev (3 minutter siden): Det var hun som valgte å gå ut offentlig med falske anklager mot Depp. Hun "påvirket" mange. Altså er hun en slags influenser. Hele rettssaken hadde aldri skjedd, var det ikke for at hun gikk ut offentlig med falske anklager. Så hun har definitivt aktivt påtatt seg en rolle tilsvarende en influenser. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 17. juli 2022 #544 Del Skrevet 17. juli 2022 17 minutter siden, Kollontaj said: Depp deltok ikke i rettssaken i UK. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. juli 2022 #545 Del Skrevet 17. juli 2022 Beklager, ser det nå. Har ikke satt meg nok inn i den saken (tydeligvis). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 17. juli 2022 #546 Del Skrevet 17. juli 2022 ~ m a u d e ~ skrev (15 minutter siden): https://www.bbc.com/news/world-us-canada-61673676.amp «‘Lawyers and judges tend not to fall for it, but it's very, very effective against juries,’ he said.» I artikkelen står det også at dommeren bare valgte å ignorere bevis som var til fordel for Depp: "the judge recognised that strategy, and dismissed a lot of the evidence that did not directly address whether Mr Depp committed assault or not" Oops. Patetisk. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 17. juli 2022 #547 Del Skrevet 17. juli 2022 ~ m a u d e ~ skrev (14 minutter siden): Sant nok. Ikke med anklager mot Depp, men mot vår kultur. Og det hun påstod er jo noe hun får bevist så til de grader. Så når hun omsider blir trodd, så får hun VELDIG rett Jo, det var anklager mot Depp. Hun er kraftig motbevist. Alle løgnene hennes avslørte henne. 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 17. juli 2022 #548 Del Skrevet 17. juli 2022 2 minutter siden, jabx said: "the judge recognised that strategy, and dismissed a lot of the evidence that did not directly address whether Mr Depp committed assault or not" Både rettssaken i England og den i Virgiania unngikk å tillate en del "bevis" som jeg tror begge parter kunne tenkt seg å vist frem som kanskje skaper et bedre bilde av situasjonen totalt. Men de setningen du postet er jo fremdeles litt relevant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 17. juli 2022 #549 Del Skrevet 17. juli 2022 Kollontaj skrev (10 minutter siden): Beklager, ser det nå. Har ikke satt meg nok inn i den saken (tydeligvis). Saken var mellom Depp og avisa The Sun. Det var Heard som ikke var part i den saken 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 17. juli 2022 #550 Del Skrevet 17. juli 2022 1 minutt siden, ~ Ada ~ said: Saken var mellom Depp og avisa The Sun. Det var Heard som ikke var part i den saken Heard var dog innkalt som vitne og var tilstede hun også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. juli 2022 #551 Del Skrevet 17. juli 2022 ~ Ada ~ skrev (4 minutter siden): Saken var mellom Depp og avisa The Sun. Det var Heard som ikke var part i den saken DET vet jeg! ☺️ Også at hun var vitne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 17. juli 2022 #552 Del Skrevet 17. juli 2022 Ja, kun som vitne. Dessverre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ m a u d e ~ Skrevet 17. juli 2022 #553 Del Skrevet 17. juli 2022 jabx skrev (5 minutter siden): I artikkelen står det også at dommeren bare valgte å ignorere bevis som var til fordel for Depp: "the judge recognised that strategy, and dismissed a lot of the evidence that did not directly address whether Mr Depp committed assault or not" Oops. Patetisk. Helt korrekt. Det er fordi en dommer har langt mer kunnskap enn den jevne borger, så dette ble gjort som følge av en slik kunnskap. Dette har jeg allerede argumentert for i tidligere innlegg om rettssikkerhet, fra en periode hvor tilsynelatende hele Norge var i stand til å se dette. Men igjen, det var kanskje enklere å dømme lekmenn som dumme og fjerne, når man ikke selv var en av disse. Tenk deg selv da, om det var du som var tiltalt for noe du ikke hadde gjort, og var overlatt til å bli dømt av mennesker som ikke en gang klarer å forme setninger; «Oops. Patetisk.» …eller som knapt vet forskjell på opp og ned; «Depp deltok ikke i rettssaken i UK.» Og dette er eksempler bare fra siste siden, av hundrevis av lignende sider. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 17. juli 2022 #554 Del Skrevet 17. juli 2022 ~ m a u d e ~ skrev (2 minutter siden): Helt korrekt. Det er fordi en dommer har langt mer kunnskap enn den jevne borger, så dette ble gjort som følge av en slik kunnskap. Dette har jeg allerede argumentert for i tidligere innlegg om rettssikkerhet, fra en periode hvor tilsynelatende hele Norge var i stand til å se dette. Men igjen, det var kanskje enklere å dømme lekmenn som dumme og fjerne, når man ikke selv var en av disse. Tenk deg selv da, om det var du som var tiltalt for noe du ikke hadde gjort, og var overlatt til å bli dømt av mennesker som ikke en gang klarer å forme setninger; «Oops. Patetisk.» …eller som knapt vet forskjell på opp og ned; «Depp deltok ikke i rettssaken i UK.» Og dette er eksempler bare fra siste siden, av hundrevis av lignende sider. Langt mer kunnskap om hva? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ m a u d e ~ Skrevet 17. juli 2022 #555 Del Skrevet 17. juli 2022 ~ m a u d e ~ skrev (9 minutter siden): Det er fordi en dommer har langt mer kunnskap enn den jevne borger, så dette ble gjort som følge av en slik kunnskap. Artikkelen jeg delte handlet forøvrig om akkurat dette. At folk flest lar seg lure. At det krever langt mer av et menneske å komme gjennom utdannelsen og praksisen som behøves for å bli utnevnt som dommer, enn det gjør å logge inn på KG og hamre løs på tastaturet, det vet alle som er her inne. Denne tråden har utartet seg til å bli en slags konkurranse om hvor dumme utsagn man kan komme unna med, og hvor små teskjeer man kan få mennesker til å mate med. Jeg trekker meg inntil nivået tar seg opp. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 17. juli 2022 #556 Del Skrevet 17. juli 2022 ~ m a u d e ~ skrev (16 minutter siden): Jeg trekker meg inntil nivået tar seg opp. Ja, det har man hørt før. Jeg er dog sikker på at Grønnball kommer med noen gullkorn du kan sitere for så å forfatte et noe «større bilde» som vi alle kan la oss blende av. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ m a u d e ~ Skrevet 17. juli 2022 #557 Del Skrevet 17. juli 2022 Hatsumomo skrev (12 minutter siden): Jeg er dog sikker på at Grønnball kommer med noen gullkorn du kan sitere for så å forfatte et noe «større bilde» som vi alle kan la oss blende av. Ja, det håper jeg virkelig at hun gjør. Jeg kom inn for å støtte de som tror på Amber Heard, men rollene er jo nesten snudd om. Jeg har blitt en av disse tusseladdene som går rundt med stjerner i øynene og hvisker svulstige fraser som ‘faith in humanity restored’ og alt sånt der. Det skjer ikke ofte skal jeg si deg, og i alle fall ikke på KG! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnball Skrevet 17. juli 2022 #558 Del Skrevet 17. juli 2022 (endret) Hatsumomo skrev (31 minutter siden): Ja, det har man hørt før. Jeg er dog sikker på at Grønnball kommer med noen gullkorn du kan sitere for så å forfatte et noe «større bilde» som vi alle kan la oss blende av. Hehe, dere blir så sure når noen forklarer dere at virkeligheten er vanskeligere og mer kompleks. dere blir ikke jurister av litt youtube videos og å høre på camille vasquez. https://www.youtube.com/watch?v=_2P24Mm_TC0 Endret 17. juli 2022 av grønnball 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 17. juli 2022 #559 Del Skrevet 17. juli 2022 grønnball skrev (3 minutter siden): Hehe, dere blir så sure når noen forklarer dere at virkeligheten er vanskeligere og mer kompleks. dere blir ikke jurister av litt youtube videos og å høre på camille vasquez. https://www.youtube.com/watch?v=_2P24Mm_TC0 Merkelig, virker jeg sur? Hm, kanskje jeg skal slenge på en emoji slik at du ikke bare tillegger andre folk følelser og meninger uten grunn hele tiden. Sånn 3 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterbie Skrevet 17. juli 2022 #560 Del Skrevet 17. juli 2022 Har alltid støttet Johnny Depp helt ifra begynnelsen av. Amber turd kan forsvinne fra jordens overflate for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg