Gå til innhold

Hvem støtter du? Johnny Depp eller Amber Heard?

Sara1996

Anbefalte innlegg

Johnny Depp er uskyldig.

Amber Heard er en overgriper, og man skal være bra skrudd i huet for å støtte Amber.

Synes dette lydklippet sier alt:

“You didn’t get punched. You got hit,” 

“I’m sorry I hit you like this, but I did not punch you. I did not fucking deck you. I fucking was hitting you. I don’t know what the motion of my actual hand was. But you’re fine. I did not hurt you. I did not punch you. I was hitting you.”

I’m not sitting here bitching about it, am I? You are. That’s the difference between me and you. You’re a fucking baby.

Etterpå svarer Heard:

«I am, I did start a physical fight».

Hele holdningen, måten hun gaslighter, og måte hun bruker både psykisk og fysisk vold mot Depp er syk.

Tragisk alt Depp har måtte lide, fordi folk tidligere har trodd Heard, fordi hun er en kvinne som gikk i offerrollen. Heard er syk, og håper hun får sin dom.

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blueberrymuffin skrev (4 minutter siden):

Johnny Depp er uskyldig.

Amber Heard er en overgriper, og man skal være bra skrudd i huet for å støtte Amber.

Synes dette lydklippet sier alt:

“You didn’t get punched. You got hit,” 

“I’m sorry I hit you like this, but I did not punch you. I did not fucking deck you. I fucking was hitting you. I don’t know what the motion of my actual hand was. But you’re fine. I did not hurt you. I did not punch you. I was hitting you.”

I’m not sitting here bitching about it, am I? You are. That’s the difference between me and you. You’re a fucking baby.

Etterpå svarer Heard:

«I am, I did start a physical fight».

Hele holdningen, måten hun gaslighter, og måte hun bruker både psykisk og fysisk vold mot Depp er syk.

Tragisk alt Depp har måtte lide, fordi folk tidligere har trodd Heard, fordi hun er en kvinne som gikk i offerrollen. Heard er syk, og håper hun får sin dom.

Jeg er enig med deg, jeg tror også hun er syk på en eller annen måte. Det er nok slik hun kommer til å fremstå etter denne rettssaken også. Jeg tror at uansett utfall, så kommer Depp ut av dette på en bedre måte, enn om han ikke hadde stått i dette nå. Hun derimot...nå får alle vite hvor skrudd hun egentlig er. Når det er sagt så tror jeg at denne crazy oppførselen hennes har fått det til å koke over for Depp enkelte ganger. Noe som også er forståelig, man skal jo ikke trenge å bli utsatt for det han åpenbart har blitt utsatt for.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av oss vet hva som har skjedd eller ikke, så det nytter ikke å ta side. Hva som skjedde vet bare de to. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem. Jeg synes begge virker like usympatiske og ustabile. Jeg tror begge er kapable til å ty til vold. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Ingen av oss vet hva som har skjedd eller ikke, så det nytter ikke å ta side. Hva som skjedde vet bare de to. 

Det stemmer da ikke helt.

Vi vet jo hva som har skjedd, er jo masse lydopptak og bevismateriale som viser Heard sin psykiske og fysiske misbruk mot Depp.

Bare å lese seg opp og gå inn i saken, så får man et ganske godt bilde på hva som faktisk har skjedd. 

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
Mwanafunzi skrev (38 minutter siden):

Syns det er vanskelig å svare på. Men det jeg vet er at han er en mye bedre skuespiller enn henne og at han ikke gir noe bra inntrykk (lenger). Hun er imidlertid vanskelig å like. Om hun har personlighetsforstyrrelse synes jeg er irrelevant. 

Jeg synes det mest oppsiktsvekkende (og skremmende) er alle som tar siden til Jonny Depp tilsynelatende ukritisk, drapstruer og står på. Minner meg om enkelte religiøse fanatiske tilhengere. 

Rettsaken handler ikke om hva Depp tilsynelatende har gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnny! Det er noe med måten Amber sitter med steinansikt i rettssalen. Det er liksom et tilgjort trist ansikt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dævendøtte skrev (23 minutter siden):

Rettsaken handler ikke om hva Depp tilsynelatende har gjort. 

Det har jeg ikke uttalt meg om. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (På 30.4.2022 den 13.24):

du sa det var like mye begge to, men det er jo åpenbart ikke det

Ut i fra informasjonen som er kommet frem er det hun som er problemet og har åpenbart store problemer. Tenk å drite i senga for å skylde på hunden 🤡

Hoppetaujenta skrev (På 30.4.2022 den 15.50):

Om du har fulgt litt med vet du jo hva som har skjedd. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (1 minutt siden):

Ut i fra informasjonen som er kommet frem er det hun som er problemet og har åpenbart store problemer. Tenk å drite i senga for å skylde på hunden 🤡

Ja, det er så jævlig far out det 😬😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne907 skrev (Akkurat nå):

Ja, det er så jævlig far out det 😬😬

Psykt 🐶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjellgjeita79 skrev (4 timer siden):

Det kan du ikke vite.

Og verden bør ikke være slik at «siden du er slem, kan jeg være jeg slem».

Man får faktisk vite ganske mye hvis man ser på rettsaken. Det er vist veldig mange lydopptak og videoklipp der man hører hvordan hun starter, provoserer og har en uhorvelig oppførsel og språk, ikke lar han være i fred, mens han prøver å dempe og komme seg vekk fra henne. På flere av klippene innrømmer hun å ha slått han også, men bagatelliserer det, kaller han en baby. Den tidligere parterapeuten deres som hadde mange økter med dem kalte Heard en "jackhammer" som hamret løs mens Johnny prøvde å forsvare seg, men ikke kom til orde. Så man kan vite en god del, det er jo derfor man har rettssaker med bevis og vitner. Og nei, det gir ikke Depp en unnskyldning for å være slem tilbake, men med tanke på at han selv er traumatisert etter vold fra moren i oppveksten, så kan jeg forstå at det på ett eller annet tidspunkt blir for mye. Det er også verdt å ta med seg at Depp aldri tidligere er arrestert, mistenkt eller dømt for partnervold i noen av de utallige forholdene han har hatt oppgjennom årene, mens Heard er tidligere arrestert for partnervold etter at hun angrep kjæresten sin fysisk på en flyplass i alles påsyn.

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske filmen de spilte sammen, at hun spilte en karakter som ga meg noen av de samme vibbene som jeg får når jeg ser henne som privatperson? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har de så mange lydopptak av dem? Har de installert kamera i boligen sin? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (2 timer siden):

Funny as fuck det da. Håper jeg får brukt det «fuuuck you»-trikset iløpet av livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...