Gjest Sunfl0wer Skrevet 30. juli 2022 #1141 Del Skrevet 30. juli 2022 (endret) Licorne skrev (19 minutter siden): Sånne ting blir litt tøysete igjen. Heard sa aldri at hun brukte dét spesifikke sminkemerket, advokaten brukte det som et eksempel på sminke hun sa hun brukte. Dette ble presisert i retten senere, siden sminkemerket syntes det var veldig gøy å slenge seg med i sosiale-medier styret og alle trodde dette var TIDENES bevis. Blir ikke tullete. Her sier Elaine rett ut at "Dette var det hun hadde meg seg overalt". Så kommer Milani etter det og sier at den ikke var ute på markedet engang. Da endrer Amber forklaring når hun skal forklare seg noen dager etterpå og sier at "det åpenbart ikkr var akkurat dette". Så hun ble tatt i en løgn igjen. Ca 37 min inn i vidoen. Endret 30. juli 2022 av Sunfl0wer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 30. juli 2022 #1142 Del Skrevet 30. juli 2022 1 minutt siden, Sunfl0wer said: Blir ikke tullete. Her sier Elaine rett ut at "Dette var det hun hadde meg seg overalt". Så kommer Milani etter det og sier at den ikke var ute på markedet engang. Da endrer Amber forklaring når hun skal forklare seg noen dager etterpå og sier at "det åpenbart ikkr var akkurat dette". Så hun ble tatt i en løgn igjen. Jada, lett å bestemme seg for at hun mente «denne helt spesifikke sminken jeg holder her og ikke i det hele tatt et eksempel på typen sminke». Vil man tro sånn så er det veldig lett. Dette er for meg tøysete å legge så mye vekt på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 30. juli 2022 #1143 Del Skrevet 30. juli 2022 Licorne skrev (39 minutter siden): Henvisning til hvilke klipp og kilder direkte til papirene fra Depp sitt eget team ligger nederst i tråden fra Reddit. Er lagt ved kildehenvisninger eh, okey, og de skal man liksom stole på mener du? hvem er kilden din??? 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 30. juli 2022 #1144 Del Skrevet 30. juli 2022 Licorne skrev (1 minutt siden): Jada, lett å bestemme seg for at hun mente «denne helt spesifikke sminken jeg holder her og ikke i det hele tatt et eksempel på typen sminke». Vil man tro sånn så er det veldig lett. Dette er for meg tøysete å legge så mye vekt på. Det er ikke tøysete. Herregud,de la det frem sånn at DETTE var det hun brukte og når de fikk backfire fra Milani at det ikke stemte skiftet de forklaring. Så det er viktig å legge vekt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 30. juli 2022 #1145 Del Skrevet 30. juli 2022 Sunfl0wer skrev (4 minutter siden): Det er ikke tøysete. Herregud,de la det frem sånn at DETTE var det hun brukte og når de fikk backfire fra Milani at det ikke stemte skiftet de forklaring. Så det er viktig å legge vekt på det. altså, dette er ikke viktig. hun kan ha brukt det senere. dette er ikke noe å henge seg opp i. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 30. juli 2022 #1146 Del Skrevet 30. juli 2022 Licorne skrev (43 minutter siden): Henvisning til hvilke klipp og kilder direkte til papirene fra Depp sitt eget team ligger nederst i tråden fra Reddit. Er lagt ved kildehenvisninger Lykke til med å få fram dette poenget. Sortering av kilder fra troverdighet til informasjon er ikke akkurat trådens sterkeste side. Du skal ha for at du prøver å nå fram ved å minne på at kilder eksisterer og man må forholde seg til dette bak informasjonen Her kunne man like så godt brukt et Donald blad som kilde samtidig som man kritiserte den andre siden for henvise til knoll og tott😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 30. juli 2022 #1147 Del Skrevet 30. juli 2022 Elhaym skrev (Akkurat nå): altså, dette er ikke viktig. hun kan ha brukt det senere. dette er ikke noe å henge seg opp i. Jo,jeg mener det er noe å henge seg opp i. Elaine sa rett du at dette var det hun hadde med seg i alle de årene hun var sammen med JD. Åpenbart en løgn og de var lite smart som ikke sjekket dette før rettsaken. Om du ikke mener det er mistenkelig at først etter at Milani sa det ikke stemte at Amber plutselig endrer forklaring så er det din sak. Dette er noe å henge seg opp i for det kommer inn i rekkem av andre løgner. Derfor juryen ikke trodde på henne. Er ikke uten grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 30. juli 2022 #1148 Del Skrevet 30. juli 2022 Muffin man skrev (6 minutter siden): Her kunne man like så godt brukt et Donald blad som kilde samtidig som man kritiserte den andre siden for henvise til knoll og tott😅 Herrefred... 5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 30. juli 2022 #1149 Del Skrevet 30. juli 2022 27 minutter siden, Elhaym said: eh, okey, og de skal man liksom stole på mener du? hvem er kilden din??? 😂 Tror ikke de skjønte at du kødda 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 30. juli 2022 #1150 Del Skrevet 30. juli 2022 Licorne skrev (2 minutter siden): 😂 Tror ikke de skjønte at du kødda 😅 Dette beviser jo bare problemet i tråden 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 30. juli 2022 #1151 Del Skrevet 30. juli 2022 Elhaym skrev (1 minutt siden): Dette beviser jo bare problemet i tråden Og problemet er? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 30. juli 2022 #1152 Del Skrevet 30. juli 2022 Sunfl0wer skrev (1 minutt siden): Og problemet er? 😊 Hvis du leser tråden med litt andre briller så vil du sannsynligvis se det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 30. juli 2022 #1153 Del Skrevet 30. juli 2022 Elhaym skrev (Akkurat nå): Hvis du leser tråden med litt andre briller så vil du sannsynligvis se det. Jeg vil gjerne høre hva du mener problemet er gjennom dine briller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 30. juli 2022 #1154 Del Skrevet 30. juli 2022 Sunfl0wer skrev (Akkurat nå): Jeg vil gjerne høre hva du mener problemet er gjennom dine briller. Nei, det vil du faktisk ikke, for det er ganske mange som har vært innom denne tråden og den forrige tråden og formanet folk om å besinne seg litt, være litt nyanserte, og det er faktisk ikke interessant. Da ville sannsynligvis folk forstått hva @Licorneskriver, istedet gjør flere seg "dumme" og later som de ikke forstår. Nå har jeg forsøkt unngå bruken av "dere" så håper dette ble forståelig og mindre uangripelig 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 30. juli 2022 #1155 Del Skrevet 30. juli 2022 Licorne skrev (12 minutter siden): 😂 Tror ikke de skjønte at du kødda 😅 Tenkte det samme😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 30. juli 2022 #1156 Del Skrevet 30. juli 2022 (endret) Elhaym skrev (5 minutter siden): Nei, det vil du faktisk ikke, for det er ganske mange som har vært innom denne tråden og den forrige tråden og formanet folk om å besinne seg litt, være litt nyanserte, og det er faktisk ikke interessant. Da ville sannsynligvis folk forstått hva @Licorneskriver, istedet gjør flere seg "dumme" og later som de ikke forstår. Nå har jeg forsøkt unngå bruken av "dere" så håper dette ble forståelig og mindre uangripelig Igjen en bruker som sier A,men som ikke klarer å si B og ikke gir en forklaring på det man legger ut. Jeg sier at jeg vil høre meningene gjennom dine briller og så sier du at det vil jeg ikke. Ergo,du har ikke noe fornuftig å komme med. Endret 30. juli 2022 av Sunfl0wer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 30. juli 2022 #1157 Del Skrevet 30. juli 2022 Apropos forfalskede bevis osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 30. juli 2022 #1158 Del Skrevet 30. juli 2022 Sunfl0wer skrev (Akkurat nå): Igjen en bruker som sier A,men som ikke klarer å si B og ikke gir en forklaring på det man legger ut. Ja, det ble for vanskelig å forstå? Jeg vet ikke hvordan jeg skal hjelpe deg til å forstå dette. Men om du ikke selv ser at debatten er uredelig så er det jo din sak. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 30. juli 2022 #1159 Del Skrevet 30. juli 2022 Muffin man skrev (4 minutter siden): Tenkte det samme😜 Jo, de forsto det på neste innlegg og fjernet sine likes 🤡 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 30. juli 2022 #1160 Del Skrevet 30. juli 2022 Elhaym skrev (Akkurat nå): Ja, det ble for vanskelig å forstå? Jeg vet ikke hvordan jeg skal hjelpe deg til å forstå dette. Men om du ikke selv ser at debatten er uredelig så er det jo din sak. Hehe,nei kjære deg. Det ble ikke vanskelig å forstå. Så den attituden der kan du legge fra deg😊 Jeg har ett syn på denne debatten og du har ett annet og når du sier at det er ett problem her inne så ønsket jeg å vite hva det problemet er. Burde ikke være så vanskelig😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg