Gå til innhold

Yasmin og bivirkninger??

Tirill

Anbefalte innlegg

Har aldri prøvd Yasmin selv, faktisk ikke hørt så mye om det heller for den saks skyld...

Men jeg lurer på er det noen bivirkninger med det også??

Eks. mangel på sexlyst, kvalme, migrene????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av den fikk jeg null sex-lyst.. DET skulle mye til det. Og kviser.. mitt kvisefrie ansikt fikk plutselig stygge greier i ansiktet pga noen piller :evil:

Slutta med den.

Hadde trionetta i begynnelsen, den ble jeg skikkelig kvalm av.

Slutta med den og.

Bruker synfase, som fungerer best for meg. Foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker på yasmin her på KG, finner du mye som er skrevet før... Jeg skal forresten ta sjansen på yasmin. Begynner om to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!!

Begynnte på Yasmin for ca 5 mnd siden. Har hatt kjempegode erfaringer med pillen. Ingen bivirkninger i det hele tatt, og det er helt topp.

Gikk på p-spröyten tidligere, og det var et kjempe misstak- :cry: Jeg gikk opp 6 kilo på bare 12 mnd..... :o HJELP... Har nå gått ned 4 av de kiloene, helt herligt....

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrr :evil: Fikk de samme symptomene som madison! :evil: + at jeg fikk et voldsomt temperament!! Ble direkte muggen! Huff.. jeg får se å slutte på dem igjen.. Gikk på diane før.. de er enda værre.

Synfase er bra enn så lenge, madison?

xeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synfase er toppers Xeyes, jeg har ikke fått noen bivirkninger av dem :D

Har brukt dem ganske lenge nå, men har i bakhodet at kroppen kan forandre seg og bestemme seg for å ikke like de pillene likevel :briller:

Av de 3 typene jeg har prøvd, er det bare den som har fungert for meg.

Tenkte på sprøyta en stund, men slått det fra meg foreløpig.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Yasmin i ett års tid, og merker ingen bivirkninger. Både sexlyst og humør er som "normalt". :)

Merket ikke noe drastisk vektreduskjon, men gikk i alle fall ikke opp. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppløftende at folk har gått ned i vekt etter å ha sluttet med sprøyta. Har selv godt opp 5 kg dette året, men har ikke tenkt på at det kan ha med p-sprøyta å gjøre. Gleder meg til å få den ut av kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med yasmin i forrige uke. Skal først og fremst bruke dem i 6 mnd, for å se om jeg merker noen forandringer. Hvis jeg ikke merker noen kommer jeg til å bytte. Synes de var fryktlig dyre i forhold til de jeg brukte. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet mine i dag, og må innrømme jeg hevet øyebryna litt over prisen, ja..

Vi får sammenligne eventuelle symptomer, Care, selv om du har ei ukes forsprang... :ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt de et års tid, og min erfaring er at de ødelegger sex lysten og at jeg ble utrolig sur rundt menstider. Startet med Yasmin for å få en bedre syklus, da jeg gikk på synfase hadde jeg mensen 2 ganger i måneden, min egen syklus + syklusen til en jeg jobber tett med på jobben. Det var jævlig slitsomt, enten hadde jeg mensen eller så skulle jeg ha mensen. Yasmin ordnet opp i dette problemet, men ga meg altså 2 nye. Nå har jeg sluttet med de også da vi har tenkt å lage barn. Sexlysten kom tilbake med en gang og jeg har vel ikke vært så urimelig sur i det siste.... :wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes de var fryktlig dyre i forhold til de jeg brukte.

og må innrømme jeg hevet øyebryna litt over prisen, ja..  

Hvor dyre er de egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har gått på yasmin i 3mnd.fikk ømme bryst og litt små blødninger første mnd.... :x nå er det helt topp,har sex lyst så det holder,ikke grinete ved mens tider.jeg ambefaler den! men,alle reagerer forskjellig da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt småuggen (kvalm) de første dagene, men nå går det fint. Bortsett fra en forkjølelse da *snufs* men jeg skal nå ikke gi pillene skylda for det! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fikk den ene soppinfeksjonen etter den andre, noe jeg aldri hadde hatt før. Det står forresten også oppført som mulig bivirkning.

I tillegg hadde jeg fryktelig hodepine i den pillefrie uka, noe min venninne også hadde. Har nå sluttet med piller og gått over til hormonspiral, og slipper disse plagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Yasmin har fungert for meg også. Brukte Trionetta,men ble forferdelig kvalm av de,så jeg ble nødt til å slutte. Har gått på Yasmin i 6mnd nå, og ikke merket noen bivirkninger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...