Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Agent smith skrev (1 time siden):

Episode 358

Night of the living @Cid

@Frøkenfryden og @Agent smith kom frem til byen i skumringen, der ble de møtt en horde av anonyme zombier, og de måtte slippe alt de hadde og flykte. 

Agenten løp alt det de spinkle beina hans kunne tåle, heldigvis var pulsklokka på. Så han kunne synke økten på strava senere ..

Han løp opp mot åsen mens han nynnet på en sang av iron Maiden.

Da han endelig stoppet var @Frøkenfryden ingen steder å se, men ananasbadedrakten hennes hadde satt seg fast i rumpesprekken hans, han hadde ikke merket det da han løp.

Plutselig dukket det opp en tvilsom gjeng blant trærne.

Det var @Hoppetaujenta, @Cid, @Athena Catalina, @TheHairyToothfairy, @Titania og @Polly Ester

@Agent smith ble meget skeptisk.

Hvem var farligst? Zombiene eller denne gruppen av ødelagte individer....

Continues....

Jeg er livsfarlig. Spesielt hvis jeg har ostepop

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden):

Jeg er livsfarlig. Spesielt hvis jeg har ostepop

Hva skjer da?

Skrevet

En Hoppetusse som ikke får gjennomført sine daglige tusen hopp tre ganger om dagen, kan bli meget mannvond. 

• Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

En Hoppetusse som ikke får gjennomført sine daglige tusen hopp tre ganger om dagen, kan bli meget mannvond. 

Mannvond?

Skrevet
Agent smith skrev (2 timer siden):

Hva skjer da?

Ånden min blir til odøren av våt hund

• Nyttig 2
Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

Mannvond?

Lett irritert på alt som er. 

• Nyttig 1
Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (59 minutter siden):

Ånden min blir til odøren av våt hund

Det holder både zombier og anonymebrukere unna

Skrevet
Agent smith skrev (16 minutter siden):

Det holder både zombier og anonymebrukere unna

Sliter litt med anonyme brukere og brukere med 1< antall kontoer. Men en dag!

• Nyttig 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (9 minutter siden):

Høres ut som at det foregår mye vilt utenfor sosial prat 😛 

Skrevet
Agent smith skrev (15 timer siden):

Episode 357

@Zombie apokalypsen the walking @Cid

@Agent smith og @TheHairyToothfairy var som vanlig ute å patruljerte på KG da de fikk melding om noe bråk på bil og trafikk delen av forumet.

Det var @Boetica som hadde ringt inn til 666 som var kgs nødnummer

Tannfeen og agenten rykket straks ut,de fikk raskt kontroll på de hissigste debatt tantene

@Kvakkekyllingen og @Athena Catalina

Men plutselig dukket den skjulte debatt onkelen @Entern opp og gikk til angrep på herr smith.

Så ble alt mørkt ...

@Agent smith våknet opp alene på sykehuset alene noen måneder senere

Det var helt mørklagt og @Ingen å se

Men han hørte noe fæl stønning bak en dør med påskriften Dont open @Cid inside...

Han skyndte  seg ut og løp hjemover 

På veien møtte han mange anonymebrukere, de prøvde å angripe han og slenge dritt og bite han og sånn.

Han angrep tilbake men de døde ikke, da dukket plutselig @Frøkenfryden og slo de i hodet.

Du må drepa frontal dritt x  delen av hjernen forklarte hun

Det viste seg at det hadde oppstått en anonym bruker apokalypse mens agenten lå i koma. Der normalt oppegående brukere og tidligere brukere hadde dødd og gjenoppstått som anonyme brukere, men det var bare slenge dritt delen av hjernen som fungerer.

😲 sa @Agent smith vi må finne de andre og redde de.

Ja la oss dra inn til byen å lete sa @Frøkenfryden

Continues....

Agent smith skrev (11 timer siden):

Episode 358

Night of the living @Cid

@Frøkenfryden og @Agent smith kom frem til byen i skumringen, der ble de møtt en horde av anonyme zombier, og de måtte slippe alt de hadde og flykte. 

Agenten løp alt det de spinkle beina hans kunne tåle, heldigvis var pulsklokka på. Så han kunne synke økten på strava senere ..

Han løp opp mot åsen mens han nynnet på en sang av iron Maiden.

Da han endelig stoppet var @Frøkenfryden ingen steder å se, men ananasbadedrakten hennes hadde satt seg fast i rumpesprekken hans, han hadde ikke merket det da han løp.

Plutselig dukket det opp en tvilsom gjeng blant trærne.

Det var @Hoppetaujenta, @Cid, @Athena Catalina, @TheHairyToothfairy, @Titania og @Polly Ester

@Agent smith ble meget skeptisk.

Hvem var farligst? Zombiene eller denne gruppen av ødelagte individer....

Continues....

Cassidy Tvillingene digger begge disse episodene vi.😍😍🤩🤩

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden):

Skulle være anonym for plag, men så ser jeg, det er ikke mulig å være anonym her? Hvorfor får man da være anonym andre steder? 

• Nyttig 1
Skrevet
Rosakatt skrev (Akkurat nå):

Skulle være anonym for plag, men så ser jeg, det er ikke mulig å være anonym her? Hvorfor får man da være anonym andre steder? 

Takk og pris for det! 

Skrevet
Cid skrev (5 minutter siden):

Takk og pris for det! 

Ja, det skaper nok et mye finere forum, noe dere har 😊 Tror nok over halvparten av det som blir sagt, kanskje mer, aldri hadde blitt det, om det var umulig å være anonym. Ironisk nok når vi nå også er anonyme, men ja, sånn her kan vi holdes ansvarlig med å bli gjenkjennt

• Nyttig 1
Skrevet
Rosakatt skrev (1 minutt siden):

Ja, det skaper nok et mye finere forum, noe dere har 😊 Tror nok over halvparten av det som blir sagt, kanskje mer, aldri hadde blitt det, om det var umulig å være anonym. Ironisk nok når vi nå også er anonyme, men ja, sånn her kan vi holdes ansvarlig med å bli gjenkjennt

Er så lett å være drittsekk bak ab og late som man er grei under nick, dumt at slike folk gir et dårlig rykte til oss som i ny og ne også poster som ab men oppfører oss fint. Og den eneste grunnen til at jeg er anonym noen ganger er nettopp fordi jeg er redd for at jeg skal bli angrepet av ab-er

Skrevet
Cid skrev (3 minutter siden):

Er så lett å være drittsekk bak ab og late som man er grei under nick, dumt at slike folk gir et dårlig rykte til oss som i ny og ne også poster som ab men oppfører oss fint. Og den eneste grunnen til at jeg er anonym noen ganger er nettopp fordi jeg er redd for at jeg skal bli angrepet av ab-er

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der vi Cid.👍👍

Skrevet
Rosakatt skrev (14 minutter siden):

Fordi vi sliter nok med det andre opplegget nevnt, vært prøvd ut i over 20 år. Kan love deg, skuddsikker rutine som funker knall, omtrent som Grevinner og Hovmestere. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Ja det er veldig synd 😔 Har skrevet som anonym de gangene jeg har delt noe ekstra, ekstra pinlig, men ikke for å plage noen, sånn unntatt ista, men skulle bare skrive hei som anonym, tenkte det hadde vært gøy om fienden møtte opp 😂 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden):

Fordi vi sliter nok med det andre opplegget nevnt, vært prøvd ut i over 20 år. Kan love deg, skuddsikker rutine som funker knall, omtrent som Grevinner og Hovmestere. 

Det er dumt egentlig at det er tillatt å ha flere brukere, husker at det ikke var lov før

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Det er dumt egentlig at det er tillatt å ha flere brukere, husker at det ikke var lov før

Er vel ikke lov fremdeles, men skitlett å avsløre at det pågår. Men jeg stresser ikke så mye med det, så lenge man kan ignorere brukere så er det ikke særlig problematisk. Slo meg dog at selv om jeg har andre på ignore så ser de jo hva jeg skriver, følte meg litt teit som ikke hadde tenkt på det. ;)

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...