Gjest Cid Skrevet 22. desember 2022 #16321 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Er vel ikke lov fremdeles, men skitlett å avsløre at det pågår. Men jeg stresser ikke så mye med det, så lenge man kan ignorere brukere så er det ikke særlig problematisk. Slo meg dog at selv om jeg har andre på ignore så ser de jo hva jeg skriver, følte meg litt teit som ikke hadde tenkt på det. Jeg har faktisk fått det bekreftet av mod/admin før at det er lov, ble paff med andre ord o: Hadde vært episk om man kunne hindre andre brukere fra å se sine egne innlegg, kan se for meg at folk hadde utnyttet det i opphetede diskusjoner når de er lei 😅
Ciaran og Ciara Skrevet 22. desember 2022 #16322 Skrevet 22. desember 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg har faktisk fått det bekreftet av mod/admin før at det er lov, ble paff med andre ord o: Hadde vært episk om man kunne hindre andre brukere fra å se sine egne innlegg, kan se for meg at folk hadde utnyttet det i opphetede diskusjoner når de er lei 😅 👍👍🤣🤣
TheHairyToothfairy Skrevet 22. desember 2022 #16323 Skrevet 22. desember 2022 (endret) Cid skrev (3 minutter siden): Jeg har faktisk fått det bekreftet av mod/admin før at det er lov, ble paff med andre ord o: Hadde vært episk om man kunne hindre andre brukere fra å se sine egne innlegg, kan se for meg at folk hadde utnyttet det i opphetede diskusjoner når de er lei 😅 Kødder du? Det er i grunnen ganske teyt. 😕 haha, godt poeng. Er for så vidt ganske logisk at det ikke går når man tenker på åssen forum teknisk sett må funke. Men, hey, er null stress sånn egentlig. Jeg ble bare drittlei av å lese sprøyt og bullshit i sosialbiten hvor jeg henger for å slappe av sammen med dere. Psykiatri og tøys er jo jobb, og da skal jeg ha betalt Endret 22. desember 2022 av TheHairyToothfairy Ordboken kriger med meg 1
Rosakatt Skrevet 22. desember 2022 #16324 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (9 minutter siden): Er vel ikke lov fremdeles, men skitlett å avsløre at det pågår. Men jeg stresser ikke så mye med det, så lenge man kan ignorere brukere så er det ikke særlig problematisk. Slo meg dog at selv om jeg har andre på ignore så ser de jo hva jeg skriver, følte meg litt teit som ikke hadde tenkt på det. Er det fordi dere kjenner hverandre privat at dere avslører at noen har flere brukere? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 22. desember 2022 #16325 Skrevet 22. desember 2022 Rosakatt skrev (Akkurat nå): Er det fordi dere kjenner hverandre privat at dere avslører at noen har flere brukere? Ikke sikker på hva du mener? Hvordan er ikke så viktig. Men ja, flere av oss prater med hverandre i andre sammenhenger uten at det er relativt 1
Gjest Cid Skrevet 22. desember 2022 #16326 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Kødder du? Det er i grunnen ganske teyt. 😕 haha, godt poeng. Er for så vidt ganske logisk at det ikke går når man tenker på åssen forum teknisk sett må funke. Men, hey, er null stress sånn egentlig. Jeg ble bare drittlei av å lese sprøyt og bullshit i sosialbiten hvor jeg henger for å slappe av sammen med dere. Psykiatri og tøys er jo jobb, og da skal jeg ha betalt Jeg prøver å ignorere det som irriterer meg her og heller fokusere på det som jeg synes er kjekt og trivelig sånn som dere og disse trådene 😄 og så har jeg heller minimal kontakt med de på kg jeg ikke er helt fan av jeg har dårlig erfaring med å skulle konstant ignorerer brukere som plager meg så jeg prøver heller å komme godt overens med alle her så godt som det lar seg gjøre Men jeg har de på ignorer så jeg ikke ser alt som blir skrevet, jeg tenker at det er bortkastet energi å irritere seg over ting eller folk på nettet
Rosakatt Skrevet 22. desember 2022 #16327 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Ikke sikker på hva du mener? Hvordan er ikke så viktig. Men ja, flere av oss prater med hverandre i andre sammenhenger uten at det er relativt Ser ikke hvordan dere kan vite at noen har flere brukere 1
Gjest Cid Skrevet 22. desember 2022 #16328 Skrevet 22. desember 2022 Rosakatt skrev (3 minutter siden): Er det fordi dere kjenner hverandre privat at dere avslører at noen har flere brukere? Jeg vet ikke om noe sånt selv men det overrasker meg ikke om der er folk som har flere brukere siden det faktisk er tillatt
TheHairyToothfairy Skrevet 22. desember 2022 #16329 Skrevet 22. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg prøver å ignorere det som irriterer meg her og heller fokusere på det som jeg synes er kjekt og trivelig sånn som dere og disse trådene 😄 og så har jeg heller minimal kontakt med de på kg jeg ikke er helt fan av jeg har dårlig erfaring med å skulle konstant ignorerer brukere som plager meg så jeg prøver heller å komme godt overens med alle her så godt som det lar seg gjøre Men jeg har de på ignorer så jeg ikke ser alt som blir skrevet, jeg tenker at det er bortkastet energi å irritere seg over ting eller folk på nettet Enig. Var min løsning også. Dessverre er det et par andre brukere som har dumpet oss fordi det ble for klamt. Men men. Folk gjør egne valg. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 22. desember 2022 #16330 Skrevet 22. desember 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg prøver å ignorere det som irriterer meg her og heller fokusere på det som jeg synes er kjekt og trivelig sånn som dere og disse trådene 😄 og så har jeg heller minimal kontakt med de på kg jeg ikke er helt fan av jeg har dårlig erfaring med å skulle konstant ignorerer brukere som plager meg så jeg prøver heller å komme godt overens med alle her så godt som det lar seg gjøre Men jeg har de på ignorer så jeg ikke ser alt som blir skrevet, jeg tenker at det er bortkastet energi å irritere seg over ting eller folk på nettet Cassidy Tvillingene er enige med deg i det vi, men vi to synes at av og til blir det litt vanskelig å ignorere ting eller folk hvis de har provosert oss da.
Gjest Cid Skrevet 22. desember 2022 #16331 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Enig. Var min løsning også. Dessverre er det et par andre brukere som har dumpet oss fordi det ble for klamt. Men men. Folk gjør egne valg. Enda bedre da at @Agent smith ble aktiv igjen og at @Frøkenfryden ble medlem, tror ikke at det hadde blitt like mye liv her uten de 😁 Og @Entern med. Før så hengte jeg bare i hoppe sin tråd men nå og spesielt med @Agent smith her så blir det full rulle overalt til glede for oss og irritasjon fra andre utenfor sosial prat
Ciaran og Ciara Skrevet 22. desember 2022 #16332 Skrevet 22. desember 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Enda bedre da at @Agent smith ble aktiv igjen og at @Frøkenfryden ble medlem, tror ikke at det hadde blitt like mye liv her uten de 😁 Og @Entern med. Før så hengte jeg bare i hoppe sin tråd men nå og spesielt med @Agent smith her så blir det full rulle overalt til glede for oss og irritasjon fra andre utenfor sosial prat
TheHairyToothfairy Skrevet 22. desember 2022 #16333 Skrevet 22. desember 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Enda bedre da at @Agent smith ble aktiv igjen og at @Frøkenfryden ble medlem, tror ikke at det hadde blitt like mye liv her uten de 😁 Og @Entern med. Før så hengte jeg bare i hoppe sin tråd men nå og spesielt med @Agent smith her så blir det full rulle overalt til glede for oss og irritasjon fra andre utenfor sosial prat Smith er genial, etter at vampen, giacomo, yme, bandit og rofl ble borte så er det godt å ha iaffal en å lage sirkus med. Og fryd er verdens smarteste 1 1 1
Gjest Cid Skrevet 22. desember 2022 #16334 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Smith er genial, etter at vampen, giacomo, yme, bandit og rofl ble borte så er det godt å ha iaffal en å lage sirkus med. Og fryd er verdens smarteste Sånn som det er når vi alle tuller her blir litt som en voksen versjon av meg og søskenbarna mine når vi herja og tullet som barn hver gang vi møttes 😄 Kan tenke meg at Smith var en ganske gøyal unge 😄 Savner forøvrig Yme, husker han var på diskusjon også. Hyggelig bruker De andre tror jeg ble borte før min tid (2014) utenom vampen Kg er litt som en tv serie hvor folk etterhvert drar mens nye kommer hehe
Ciaran og Ciara Skrevet 22. desember 2022 #16335 Skrevet 22. desember 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Sånn som det er når vi alle tuller her blir litt som en voksen versjon av meg og søskenbarna mine når vi herja og tullet som barn hver gang vi møttes 😄 Kan tenke meg at Smith var en ganske gøyal unge 😄 Savner forøvrig Yme, husker han var på diskusjon også. Hyggelig bruker De andre tror jeg ble borte før min tid (2014) utenom vampen Kg er litt som en tv serie hvor folk etterhvert drar mens nye kommer hehe
TheHairyToothfairy Skrevet 22. desember 2022 #16336 Skrevet 22. desember 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Sånn som det er når vi alle tuller her blir litt som en voksen versjon av meg og søskenbarna mine når vi herja og tullet som barn hver gang vi møttes 😄 Kan tenke meg at Smith var en ganske gøyal unge 😄 Savner forøvrig Yme, husker han var på diskusjon også. Hyggelig bruker De andre tror jeg ble borte før min tid (2014) utenom vampen Kg er litt som en tv serie hvor folk etterhvert drar mens nye kommer hehe Alle nevnte er flotte folk, veldig glad for å kjenne dem. bandit, gia og rofl forsvant omtrent samtidig som meg. Ca 2013 tror jeg. De to sistnevnte har alltid vært viktige for meg, alltid noen eventyr på gang sammen! 1 1
TheHairyToothfairy Skrevet 22. desember 2022 #16337 Skrevet 22. desember 2022 Tiden var kommet for å gå julebukk. Alle hadde planlagt nøye hvilke kostymer de skulle ha, og alle frydet seg. Også @Frøkenfryden . @Frøkenfryden skulle nemlig kle seg ut som Freud. På seg skulle hun blant annet ha stort løsskjegg, briller og slåbrokk. Det siste var viktig fordi det ville være hennes Freudian Slip! @Cid måtte gå uten sko, med masse arr og kun i singlet fordi han skulle kle seg ut etter sin favorittjulefilm. Han var John McClane fra Die Hard! @Agent smith tenkte også kle seg etter sin favorittfilm, men tok feil av den røde og den blå pillen så han gikk som Neo. @SVK tenkte å satse på noe hvor ingen ville kjenne ham igjen. Da ble det Frodo! @AliceNextDoor ville være heks, sånn som i ekte tyske eventyr. Hun fant syv kortvokste og et eple mens hun dro på jakt etter Snehvit. @Ford3000 kledde seg ut som en Chevrolet C1500! @hjärterdam fant en sid rød kjole, satte håret i flette og ble Lille My! @TheHairyToothfairy ville være fe, og kledde seg ut som en okse! 2 2
Ciaran og Ciara Skrevet 22. desember 2022 #16338 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Tiden var kommet for å gå julebukk. Alle hadde planlagt nøye hvilke kostymer de skulle ha, og alle frydet seg. Også @Frøkenfryden . @Frøkenfryden skulle nemlig kle seg ut som Freud. På seg skulle hun blant annet ha stort løsskjegg, briller og slåbrokk. Det siste var viktig fordi det ville være hennes Freudian Slip! @Cid måtte gå uten sko, med masse arr og kun i singlet fordi han skulle kle seg ut etter sin favorittjulefilm. Han var John McClane fra Die Hard! @Agent smith tenkte også kle seg etter sin favorittfilm, men tok feil av den røde og den blå pillen så han gikk som Neo. @SVK tenkte å satse på noe hvor ingen ville kjenne ham igjen. Da ble det Frodo! @AliceNextDoor ville være heks, sånn som i ekte tyske eventyr. Hun fant syv kortvokste og et eple mens hun dro på jakt etter Snehvit. @Ford3000 kledde seg ut som en Chevrolet C1500! @hjärterdam fant en sid rød kjole, satte håret i flette og ble Lille My! @TheHairyToothfairy ville være fe, og kledde seg ut som en okse! Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Gjest Cid Skrevet 22. desember 2022 #16339 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (15 minutter siden): Tiden var kommet for å gå julebukk. Alle hadde planlagt nøye hvilke kostymer de skulle ha, og alle frydet seg. Også @Frøkenfryden . @Frøkenfryden skulle nemlig kle seg ut som Freud. På seg skulle hun blant annet ha stort løsskjegg, briller og slåbrokk. Det siste var viktig fordi det ville være hennes Freudian Slip! @Cid måtte gå uten sko, med masse arr og kun i singlet fordi han skulle kle seg ut etter sin favorittjulefilm. Han var John McClane fra Die Hard! @Agent smith tenkte også kle seg etter sin favorittfilm, men tok feil av den røde og den blå pillen så han gikk som Neo. @SVK tenkte å satse på noe hvor ingen ville kjenne ham igjen. Da ble det Frodo! @AliceNextDoor ville være heks, sånn som i ekte tyske eventyr. Hun fant syv kortvokste og et eple mens hun dro på jakt etter Snehvit. @Ford3000 kledde seg ut som en Chevrolet C1500! @hjärterdam fant en sid rød kjole, satte håret i flette og ble Lille My! @TheHairyToothfairy ville være fe, og kledde seg ut som en okse! Genialt 😄 Oksen Anton?
TheHairyToothfairy Skrevet 22. desember 2022 #16340 Skrevet 22. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Genialt 😄 Oksen Anton? Fanken meg ikke mange som husker Oksen Anton 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå