Gjest Adobyen Skrevet 19. desember 2022 #16221 Skrevet 19. desember 2022 Agent smith skrev (35 minutter siden): Episode 355 På tide med en Julesang igjen Deilig er @Adobyen Prektig er @Kveldshimmel @FruN er sjelenes pilgrimsgang @Million de fagre riker på @Adobyen Går @-Missi- til paradis med @Nevian @Cider skal @Rumle @Cider skal henrulle @Rosakatt skal følge @Rosakatters gang @AmandaVI forstummer @FrankDrebin fra himlen I sjelens glade pilegrimssang @Enterne sang den først for @Kvakkekyllingens hyrder @Peanut fra sjel til sjel det lød @Cid over @Adobyen @MarianneE @Frøkenfryden deg @Dr. Ops er en evig @Polly Ester født ❤️❤️❤️ så søt
Gjest Agent smith Skrevet 19. desember 2022 #16222 Skrevet 19. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Den som venter på noe godt ... 😁 😆
Gjest Agent smith Skrevet 19. desember 2022 #16223 Skrevet 19. desember 2022 Episode 356 @Rumlejulsdrøm Av @Alf @Tøsen @Frøkenfryden sku ha vøri fire år i @Rumlejul Og @Agent smith ei jinte som var næsten @hjärterdam Og begge skulle kledd seg ut med @Maskinfører Og kømmi @CAPS LOCK te et @Boeticamorshemm Og @Titania skulle vøre midt på @Adobyen Og @Kvakkekyllingen skulle vøri lett å @SVK Og æille @Trisher sku ha vøri inne Og ælle biler skulke bærre stå Og hvis en møtte unger etter @tånegla Som gjorde narr og ville vara med Da sku en hatt en @AliceNextDoor i femte klassen Som rødda veg, så folk fekk gå i @Cid Og @Boeticamorshemmet skulle mæssom såva og bakom @Embla Othea skulle ingen sjå Før vi gikk stille på @tånegla i gangen Og festa @Maskinfører før vi banka på Så sku vi klampe inn på høge hæler Og kvitre på @CAPS LOCK mål: godkvell godkvell Og djupt i @Adobyen sku a @Boeticamor svara Så kom det @CAPS LOCK åt en stakkar lell @Frøkenfryden skulle vøri 4 år i @Rumlejulen, da julelysa brente dagen lang Og @Titania var et @Peanut med fire @Anonymburker Og saligheta var et @Boeticamorsfang
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. desember 2022 #16224 Skrevet 19. desember 2022 Agent smith skrev (21 minutter siden): Episode 356 @Rumlejulsdrøm Av @Alf @Tøsen @Frøkenfryden sku ha vøri fire år i @Rumlejul Og @Agent smith ei jinte som var næsten @hjärterdam Og begge skulle kledd seg ut med @Maskinfører Og kømmi @CAPS LOCK te et @Boeticamorshemm Og @Titania skulle vøre midt på @Adobyen Og @Kvakkekyllingen skulle vøri lett å @SVK Og æille @Trisher sku ha vøri inne Og ælle biler skulke bærre stå Og hvis en møtte unger etter @tånegla Som gjorde narr og ville vara med Da sku en hatt en @AliceNextDoor i femte klassen Som rødda veg, så folk fekk gå i @Cid Og @Boeticamorshemmet skulle mæssom såva og bakom @Embla Othea skulle ingen sjå Før vi gikk stille på @tånegla i gangen Og festa @Maskinfører før vi banka på Så sku vi klampe inn på høge hæler Og kvitre på @CAPS LOCK mål: godkvell godkvell Og djupt i @Adobyen sku a @Boeticamor svara Så kom det @CAPS LOCK åt en stakkar lell @Frøkenfryden skulle vøri 4 år i @Rumlejulen, da julelysa brente dagen lang Og @Titania var et @Peanut med fire @Anonymburker Og saligheta var et @Boeticamorsfang 😁🤗
Gjest Boetica Skrevet 19. desember 2022 #16225 Skrevet 19. desember 2022 Agent smith skrev (48 minutter siden): Og saligheta var et @Boeticamorsfang Jaaaa kom til big mama
MarianneE Skrevet 19. desember 2022 #16226 Skrevet 19. desember 2022 Selv jeg ikke ble nevnt så applauderer jeg det hele 1
Embla Othea Skrevet 19. desember 2022 #16227 Skrevet 19. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 356 @Rumlejulsdrøm Av @Alf @Tøsen @Frøkenfryden sku ha vøri fire år i @Rumlejul Og @Agent smith ei jinte som var næsten @hjärterdam Og begge skulle kledd seg ut med @Maskinfører Og kømmi @CAPS LOCK te et @Boeticamorshemm Og @Titania skulle vøre midt på @Adobyen Og @Kvakkekyllingen skulle vøri lett å @SVK Og æille @Trisher sku ha vøri inne Og ælle biler skulke bærre stå Og hvis en møtte unger etter @tånegla Som gjorde narr og ville vara med Da sku en hatt en @AliceNextDoor i femte klassen Som rødda veg, så folk fekk gå i @Cid Og @Boeticamorshemmet skulle mæssom såva og bakom @Embla Othea skulle ingen sjå Før vi gikk stille på @tånegla i gangen Og festa @Maskinfører før vi banka på Så sku vi klampe inn på høge hæler Og kvitre på @CAPS LOCK mål: godkvell godkvell Og djupt i @Adobyen sku a @Boeticamor svara Så kom det @CAPS LOCK åt en stakkar lell @Frøkenfryden skulle vøri 4 år i @Rumlejulen, da julelysa brente dagen lang Og @Titania var et @Peanut med fire @Anonymburker Og saligheta var et @Boeticamorsfang 🤬
Gjest Cid Skrevet 19. desember 2022 #16228 Skrevet 19. desember 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): 🤬 Blir det juling på han nå snart?
Frøkenfryden Skrevet 19. desember 2022 #16229 Skrevet 19. desember 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Episode 356 @Rumlejulsdrøm Av @Alf @Tøsen @Frøkenfryden sku ha vøri fire år i @Rumlejul Og @Agent smith ei jinte som var næsten @hjärterdam Og begge skulle kledd seg ut med @Maskinfører Og kømmi @CAPS LOCK te et @Boeticamorshemm Og @Titania skulle vøre midt på @Adobyen Og @Kvakkekyllingen skulle vøri lett å @SVK Og æille @Trisher sku ha vøri inne Og ælle biler skulke bærre stå Og hvis en møtte unger etter @tånegla Som gjorde narr og ville vara med Da sku en hatt en @AliceNextDoor i femte klassen Som rødda veg, så folk fekk gå i @Cid Og @Boeticamorshemmet skulle mæssom såva og bakom @Embla Othea skulle ingen sjå Før vi gikk stille på @tånegla i gangen Og festa @Maskinfører før vi banka på Så sku vi klampe inn på høge hæler Og kvitre på @CAPS LOCK mål: godkvell godkvell Og djupt i @Adobyen sku a @Boeticamor svara Så kom det @CAPS LOCK åt en stakkar lell @Frøkenfryden skulle vøri 4 år i @Rumlejulen, da julelysa brente dagen lang Og @Titania var et @Peanut med fire @Anonymburker Og saligheta var et @Boeticamorsfang 😘Jeg er litt 4 år i førjul i alle fall når jeg ikke spiser mokkabønner og er 80🧑🎄
Gjest Cid Skrevet 19. desember 2022 #16230 Skrevet 19. desember 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 😘Jeg er litt 4 år i førjul i alle fall når jeg ikke spiser mokkabønner og er 80🧑🎄 Er det virkelig så få unge som liker mokkabønner?
Frøkenfryden Skrevet 19. desember 2022 #16231 Skrevet 19. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Er det virkelig så få unge som liker mokkabønner? Hehe aner ikke😆
Gjest Cid Skrevet 19. desember 2022 #16232 Skrevet 19. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hehe aner ikke😆 Jeg liker ikke mørk sjokolade generelt
Gjest Agent smith Skrevet 19. desember 2022 #16233 Skrevet 19. desember 2022 MarianneE skrev (2 timer siden): Selv jeg ikke ble nevnt så applauderer jeg det hele Du var jo med i forrige da🙂
Gjest Agent smith Skrevet 19. desember 2022 #16234 Skrevet 19. desember 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): 😘Jeg er litt 4 år i førjul i alle fall når jeg ikke spiser mokkabønner og er 80🧑🎄 Du er enten 4 eller 80😄
Gjest Agent smith Skrevet 19. desember 2022 #16235 Skrevet 19. desember 2022 Boetica skrev (3 timer siden): Jaaaa kom til big mama 🥳
Polly Ester Skrevet 19. desember 2022 #16236 Skrevet 19. desember 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Er det virkelig så få unge som liker mokkabønner? Tenåringen min liker mokkabønner. Kjøpte en pakke til hver da de var på lavpris på KIWI nå i helgen.
Frøkenfryden Skrevet 19. desember 2022 #16237 Skrevet 19. desember 2022 Polly Ester skrev (Akkurat nå): Tenåringen min liker mokkabønner. Kjøpte en pakke til hver da de var på lavpris på KIWI nå i helgen. High five til tenåring fra meg 1
Frøkenfryden Skrevet 19. desember 2022 #16238 Skrevet 19. desember 2022 Agent smith skrev (6 minutter siden): Du er enten 4 eller 80😄 Ja😆 det er det beste med meg👍🏻
Polly Ester Skrevet 19. desember 2022 #16239 Skrevet 19. desember 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): High five til tenåring fra meg 1
Gjest Cid Skrevet 19. desember 2022 #16240 Skrevet 19. desember 2022 Polly Ester skrev (10 minutter siden): Tenåringen min liker mokkabønner. Kjøpte en pakke til hver da de var på lavpris på KIWI nå i helgen. Trodde først at du skrev at du kjøpte til henne hver dag 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå