Ciaran og Ciara Skrevet 19. desember 2022 #16241 Skrevet 19. desember 2022 Agent smith skrev (8 timer siden): Episode 355 På tide med en Julesang igjen Deilig er @Adobyen Prektig er @Kveldshimmel @FruN er sjelenes pilgrimsgang @Million de fagre riker på @Adobyen Går @-Missi- til paradis med @Nevian @Cider skal @Rumle @Cider skal henrulle @Rosakatt skal følge @Rosakatters gang @AmandaVI forstummer @FrankDrebin fra himlen I sjelens glade pilegrimssang @Enterne sang den først for @Kvakkekyllingens hyrder @Peanut fra sjel til sjel det lød @Cid over @Adobyen @MarianneE @Frøkenfryden deg @Dr. Ops er en evig @Polly Ester født Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Polly Ester Skrevet 19. desember 2022 #16242 Skrevet 19. desember 2022 Cid skrev (43 minutter siden): Trodde først at du skrev at du kjøpte til henne hver dag 😄 hahahaha hadde blitt litt i overkant med moccabønner hver dag 😁 1
Embla Othea Skrevet 19. desember 2022 #16243 Skrevet 19. desember 2022 Cid skrev (2 timer siden): Blir det juling på han nå snart? Ja skal skambanke han 1
Gjest Cid Skrevet 19. desember 2022 #16244 Skrevet 19. desember 2022 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Ja skal skambanke han Som skam noora?
Embla Othea Skrevet 19. desember 2022 #16245 Skrevet 19. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Som skam noora? Ja jeg skal gjøre han like rød som leppestiften hennes 1
Gjest Agent smith Skrevet 19. desember 2022 #16246 Skrevet 19. desember 2022 Embla Othea skrev (7 minutter siden): Ja skal skamleppe han 😲
Gjest Cid Skrevet 19. desember 2022 #16247 Skrevet 19. desember 2022 Embla Othea skrev (8 minutter siden): Ja jeg skal gjøre han like rød som leppestiften hennes Hva med William?
Gjest Agent smith Skrevet 20. desember 2022 #16248 Skrevet 20. desember 2022 Episode 356 julekvelds @Zenobia Nå har @-Missi- vaska @Rumle Og vi har børi @Cid Og vi har satt opp @Nevian Og vi har pynta @MarianneE Nå sett vi oss å @Kruset Og puster @Peanut ei stund I mens @jukkapalme vugger @Titania så @AliceNextDoor min får en @FruN Dra @Entern bort åt @Kruset Så @Rosakatt vi øss og ser Og prøv å finne @Embla Othea der kaviarstjerna er Den blankeste ta alle Hu er så klar og @AliceNextDoor Du ser @tånegla over taket der a @Cidmor @Boetica bor Hu er så snill den @Titania Hu blunke kan du @Ichiko Og nå skal je @Embla Othea så du kan hore på Den fyste gang hu skinte så laga hu ei bru I mellom @SVKog @Entern og ei krybbe og ei ku I @Lacuna lå en liten gutt Så rein og @Cid og @Ichiko Og mor hass dreiv å stelte'n og far hass sto og @Gugglo Og @Maskinførergutta der omkring Dem kuke Tel å frå Og bar med seg små @Anonymburker som @Adobyen sku få sjå Ja tell og med tre vise menn Dom rei i flere dar Og @Entern visste @Adobyen og @mia83 hen det bar Men @Titania synte @Athena Catalina på @Kveldshimmelkvelven @Blå knapp Så ingen ta dom gikk bort seg og alle tre fekk stå Ja det var fyrste gongen som jule @Zenobia brant, og sea har a @Millimani i alle @Adobyens land Og samma hva som hende er @Embla Othea like stor Du ser a over taket der a @Cid mor @Boetica bor
Frøkenfryden Skrevet 20. desember 2022 #16250 Skrevet 20. desember 2022 Agent smith skrev (51 minutter siden): Episode 356 julekvelds @Zenobia Nå har @-Missi- vaska @Rumle Og vi har børi @Cid Og vi har satt opp @Nevian Og vi har pynta @MarianneE Nå sett vi oss å @Kruset Og puster @Peanut ei stund I mens @jukkapalme vugger @Titania så @AliceNextDoor min får en @FruN Dra @Entern bort åt @Kruset Så @Rosakatt vi øss og ser Og prøv å finne @Embla Othea der kaviarstjerna er Den blankeste ta alle Hu er så klar og @AliceNextDoor Du ser @tånegla over taket der a @Cidmor @Boetica bor Hu er så snill den @Titania Hu blunke kan du @Ichiko Og nå skal je @Embla Othea så du kan hore på Den fyste gang hu skinte så laga hu ei bru I mellom @SVKog @Entern og ei krybbe og ei ku I @Lacuna lå en liten gutt Så rein og @Cid og @Ichiko Og mor hass dreiv å stelte'n og far hass sto og @Gugglo Og @Maskinførergutta der omkring Dem kuke Tel å frå Og bar med seg små @Anonymburker som @Adobyen sku få sjå Ja tell og med tre vise menn Dom rei i flere dar Og @Entern visste @Adobyen og @mia83 hen det bar Men @Titania synte @Athena Catalina på @Kveldshimmelkvelven @Blå knapp Så ingen ta dom gikk bort seg og alle tre fekk stå Ja det var fyrste gongen som jule @Zenobia brant, og sea har a @Millimani i alle @Adobyens land Og samma hva som hende er @Embla Othea like stor Du ser a over taket der a @Cid mor @Boetica bor ♥️😃 1
Embla Othea Skrevet 20. desember 2022 #16251 Skrevet 20. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 356 julekvelds @Zenobia Nå har @-Missi- vaska @Rumle Og vi har børi @Cid Og vi har satt opp @Nevian Og vi har pynta @MarianneE Nå sett vi oss å @Kruset Og puster @Peanut ei stund I mens @jukkapalme vugger @Titania så @AliceNextDoor min får en @FruN Dra @Entern bort åt @Kruset Så @Rosakatt vi øss og ser Og prøv å finne @Embla Othea der kaviarstjerna er Den blankeste ta alle Hu er så klar og @AliceNextDoor Du ser @tånegla over taket der a @Cidmor @Boetica bor Hu er så snill den @Titania Hu blunke kan du @Ichiko Og nå skal je @Embla Othea så du kan hore på Den fyste gang hu skinte så laga hu ei bru I mellom @SVKog @Entern og ei krybbe og ei ku I @Lacuna lå en liten gutt Så rein og @Cid og @Ichiko Og mor hass dreiv å stelte'n og far hass sto og @Gugglo Og @Maskinførergutta der omkring Dem kuke Tel å frå Og bar med seg små @Anonymburker som @Adobyen sku få sjå Ja tell og med tre vise menn Dom rei i flere dar Og @Entern visste @Adobyen og @mia83 hen det bar Men @Titania synte @Athena Catalina på @Kveldshimmelkvelven @Blå knapp Så ingen ta dom gikk bort seg og alle tre fekk stå Ja det var fyrste gongen som jule @Zenobia brant, og sea har a @Millimani i alle @Adobyens land Og samma hva som hende er @Embla Othea like stor Du ser a over taket der a @Cid mor @Boetica bor Jeg døøør 😂 1
Embla Othea Skrevet 20. desember 2022 #16252 Skrevet 20. desember 2022 Agent smith skrev (17 timer siden): 😲 🏃♂️ 1
Embla Othea Skrevet 20. desember 2022 #16253 Skrevet 20. desember 2022 Cid skrev (17 timer siden): Hva med William? William og @Agent smith skal knulle 1
Gjest Cid Skrevet 20. desember 2022 #16254 Skrevet 20. desember 2022 Embla Othea skrev (4 minutter siden): William og @Agent smith skal knulle I neste sesong?
Embla Othea Skrevet 20. desember 2022 #16255 Skrevet 20. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): I neste sesong? Ja. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. desember 2022 #16256 Skrevet 20. desember 2022 Embla Othea skrev (33 minutter siden): Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Jeg har ventet og venter fremdeles på en lottogevinst og det kan se ut til at jeg venter forgjeves. 1
Frøkenfryden Skrevet 20. desember 2022 #16257 Skrevet 20. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Jeg har ventet og venter fremdeles på en lottogevinst og det kan se ut til at jeg venter forgjeves. Noen venter på noe godt. Andre venter på Godot🙃 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. desember 2022 #16258 Skrevet 20. desember 2022 Noen har fått se hun derre Bardått da hun var i sitt ess. 2
Embla Othea Skrevet 20. desember 2022 #16259 Skrevet 20. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Jeg har ventet og venter fremdeles på en lottogevinst og det kan se ut til at jeg venter forgjeves. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå