Stacy__ Skrevet 13. mars #31622 Skrevet 13. mars Lur Venn skrev (39 minutter siden): Episode 992 Dette har skjedd siden sist @tånegla hadde vært en tur i sentrum for å kjøpe sjokolade, og da hun skulle hjem igjen fikk hun ikke opp bildøra pga vinden. Hun tok seg en blås mens hun ventet på at vinden skulle snu Tidligere på dagen hadde @Lillemy09 veltet enn kaffekopp, da ble hun så sint at hun nektet å tørke opp Enda tidligere på dagen hadde @Frøkenfryden mistet ananas badedrakten sin i en mørk taxi, den hadde falt ut fra unormal posen, hun badet naken , mens franzen satt å så på henne med et sultent blikk mens han strikket ny badedrakt. @fugl fønix hadde vunnet 60 kroner på skrapelodd, pengene skulle hun bruke på å kjøpe er nytt skrapelodd. Omtrent samtidig hadde @Stacy__ arrangert barnebursdag, det hadde vært slitsomt men hun var litt glad for at hun hadde fått sneket i seg litt boller og rødbrus Et helt annet sted hadde @Ramsay Street ladet opp til helgens millwall kamp med en pakke biff jerky og en stor flaske øl Samtidig hadde @MissStiles sovet søtt og hatt veldig fine drømmer, jeg hadde litt lyst til å klype henne i armen, men jeg lot det være Imens hadde @Titania blitt hentet hjemme av en kollega. @Nadya innrømmet at hun aldri hadde avlivet kjæledyrene sine, men hun hadde spist en del døde kjeledyr Et helt annet sted hadde @MegJa våknet opp til lekkasje fra naboen over, det visste seg at han hadde tisset på seg mens han sov @sofie777 savnet kjeft (sukk) I et parallet univers hadde @fugl fønix fønet kjønnshåret sitt da det bynte å brenne i det, heldigvis hadde hun en parykk liggende På torsdag hadde @Perine vært på butikken for å kjøpe billig Yoghurt, men da var det for sent @Beneath the Moon vasket aldri katten sin , den vasket seg selv... @Sola de hadde vært helt i helt orgasmisk godt humør, etter Bodø glimts fantastiske kamp I mellomtiden hadde @Ciaran og Ciara ønsket alle en god Mandag, tirsdag ,onsdag, torsdag og fredagsmorgen.. Super episode @Lur Venn❤️❤️ Du er så observant og husker oss alle! Takk for at jeg fikk være med PS: jeg er så glad for at du spådde at barnebursdagen gikk bra 😅 Seriøst det verste jeg har satt meg selv inn i så langt. Prestasjonsangsten min er på bristepunktet og kidden min har ikke snakket om noe annet de siste to månedene 😬
MissStiles Skrevet 13. mars #31623 Skrevet 13. mars Tusen takk for at jeg fikk være med @Lur Venn!!!! 1
Maskinfører Skrevet 13. mars #31624 Skrevet 13. mars Cid skrev (9 timer siden): Det er fredag den 13 og brukerne på kåge opplever forskjellige uheldige situasjoner. @MegJa våknet opp til lekkasje fra naboen over. @sofie777 skulle sette seg oppi mobilitetsscooteren da hun merket at ene hjulet var borte, en pøbel går stjålet den. @Ford3000 falt nedi møkkakjelleren. @fugl fønix skulle føne håret da noe sykt skjedde og det kom flammer ut av hårføneren og svidde av deler av håret hennes. @Perine skulle besøke en venninne men skled på et bananskall og landet på hundebæsj. @Fighter83 skulle på date med kjæresten sin men fikk plutselig vite at hun måtte ha ungene sine likevel siden barnefaren hadde en krise (han skulle egentlig på date selv ) @Titania rakk ikke bussen til jobb så hun måtte vente i kraftig vind og pøsregn. @Frøkenfryden fikk kjeft av noen på jobben @tånegla brakk en tånegl. @xQueenKx fikk akutt magesjau på jobben, det viser seg at det ikke var proteinpulver hun blandet i drikken sin i dag morges men avføringsmiddel @Beneath the Moon hadde sett frem til å kose seg foran TV-en i kveld med The Voice men TV-en hennes har kortsluttet. @Maskinfører skulle rydde på loftet da han ble angrepet av en grevling. @Hoppetaujenta hadde bestilt en pakke med forskjellige fjordland produkter, når det ankom så viste det seg at de hadde sendt feil og hun fikk istedenfor en pakke med sushibrett. @Sola de dro tidlig på solarium, men hun klarte å sovne slik at hun ble kraftig solbrent. @Ciaran og Ciara hadde nettopp blitt ferdige med å renovere kjellerrommet demmes, og så får de vite at de skal flytte til et nytt hus hvor de må starte på nytt. @jukkapalme hadde tenkt å se på Hotel Cæsar men så fikk hun mail om at kontoen hennes er blitt stengt. @Stacy__ sin mann har fått manflu så hun må gjøre alt i dag alene. @SVK skulle kjøpe seg et nytt par sko men det viser seg at han ikke har penger på kontoen, noen har tømt kontoen for 5000kr. @lolitsme skulle sette inn skattepengene sine på sparekontoen sin men uten å følge helt med så klarte han å overføre skattepengene til SVK ved et uhell. @Polly Ester skulle fylle bensin da hun plutselig måtte på do, hun løper inn på bensinstasjonen og når hun kommer ut igjen så innser hun at hun lot pumpen bli værende slik at hun har fylt bensin for flere tusen kroner nå. @Gladikaffe har ikke følt seg vel i det siste, hun fikk til slutt vite at hun har utviklet kaffi allergi. @MissStiles skulle sminke seg raskt før hun skulle stikke, hun klarte å snuble og tryne slik at hun fikk sminke over hele ansiktet og ser ut som en klovn. @Lur Venn hadde sett fram til en romantisk middag med fruen i kveld men fruen sier at hun skal på tur i helgen med en venninne og han må passe på barna. @Natriumclorid skulle ut å hente posten i dag morges da hun klarte å låse seg ute av leiligheten sin, og det mens hun sto der i morgenkåpe. @Minimeg1234 var så glad over å ha fått igjen 10.000kr på skatten, men når hun sjekket igjen så viste det seg at hun hadde lest feil og hun må egentlig betale tilbake 10.000kr. @Kryneren var i gledesrus over å ha blitt lottomillionær men i dag morges så fikk han kontrabeskjeden om at det hadde blitt gjort en feil og han hadde ikke vunnet noe. På slutten av dagen så samles alle brukerne utenfor Peppes Pizza, jeg står der og forteller at jeg skal spandere mat på dem alle 😊 Så dagen demmes fikk i det minste en fin slutt eller? Når det er tid for å betale så er ikke jeg noen plass å se, det viser seg at jeg lurte dem og stakk av slik at de måtte dele regningen 🚕🏃🏻♂️🏣 Senere på dagen så får jeg skikkelig dårlig samvittighet, jeg bestemmer meg for å tømme sparekontoen min og dele den likt på alle brukerne. Håper at dagen i dag ikke blir uheldig for noen av dere og god helg 😃 Denne var skikkelig artig angrepet av grevling på loftet 😀 du er gode på disse og takk for benevnelse 😀 1
Frøkenfryden Skrevet 13. mars #31625 Skrevet 13. mars Lur Venn skrev (1 time siden): Episode 992 Dette har skjedd siden sist @tånegla hadde vært en tur i sentrum for å kjøpe sjokolade, og da hun skulle hjem igjen fikk hun ikke opp bildøra pga vinden. Hun tok seg en blås mens hun ventet på at vinden skulle snu Tidligere på dagen hadde @Lillemy09 veltet enn kaffekopp, da ble hun så sint at hun nektet å tørke opp Enda tidligere på dagen hadde @Frøkenfryden mistet ananas badedrakten sin i en mørk taxi, den hadde falt ut fra unormal posen, hun badet naken , mens franzen satt å så på henne med et sultent blikk mens han strikket ny badedrakt. @fugl fønix hadde vunnet 60 kroner på skrapelodd, pengene skulle hun bruke på å kjøpe er nytt skrapelodd. Omtrent samtidig hadde @Stacy__ arrangert barnebursdag, det hadde vært slitsomt men hun var litt glad for at hun hadde fått sneket i seg litt boller og rødbrus Et helt annet sted hadde @Ramsay Street ladet opp til helgens millwall kamp med en pakke biff jerky og en stor flaske øl Samtidig hadde @MissStiles sovet søtt og hatt veldig fine drømmer, jeg hadde litt lyst til å klype henne i armen, men jeg lot det være Imens hadde @Titania blitt hentet hjemme av en kollega. @Nadya innrømmet at hun aldri hadde avlivet kjæledyrene sine, men hun hadde spist en del døde kjeledyr Et helt annet sted hadde @MegJa våknet opp til lekkasje fra naboen over, det visste seg at han hadde tisset på seg mens han sov @sofie777 savnet kjeft (sukk) I et parallet univers hadde @fugl fønix fønet kjønnshåret sitt da det bynte å brenne i det, heldigvis hadde hun en parykk liggende På torsdag hadde @Perine vært på butikken for å kjøpe billig Yoghurt, men da var det for sent @Beneath the Moon vasket aldri katten sin , den vasket seg selv... @Sola de hadde vært helt i helt orgasmisk godt humør, etter Bodø glimts fantastiske kamp I mellomtiden hadde @Ciaran og Ciara ønsket alle en god Mandag, tirsdag ,onsdag, torsdag og fredagsmorgen.. Hahaa akkurat sånn jo!!
Cid Skrevet 13. mars #31626 Skrevet 13. mars Maskinfører skrev (38 minutter siden): Denne var skikkelig artig angrepet av grevling på loftet 😀 du er gode på disse og takk for benevnelse 😀 Det var Entern sin grevling, det er der han har gjemt seg de siste årene 🏡🧔🏻🦡 1
Cid Skrevet 13. mars #31627 Skrevet 13. mars MegJa skrev (2 timer siden): Jeg satt og så på MANGE episoder av Lazytown med de to største tantebarna mine ☺️ Gøy for unga, og gøy for tante. Ble gøy pga den geniale typen her 👇 Så trist at han døde bare 43 år gammel 💔
Perine Skrevet 13. mars #31628 Skrevet 13. mars LurVenn er virkelig en samfunnsorientert fin fyr som viser interesse for både folk og fe i KGs krinkler og kroker. Koselig å bli med i denne utgaven 🥰 1
Cid Skrevet 13. mars #31629 Skrevet 13. mars Folk tenker at fredag den 13 bringer uhell men i dag så har det kommet 2 historier fra @Lur Venn og en fra meg, kan vel heller si at dagen brakte hell 😄 1 1
Ramsay Street Skrevet 13. mars #31630 Skrevet 13. mars (endret) Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 992 Dette har skjedd siden sist @tånegla hadde vært en tur i sentrum for å kjøpe sjokolade, og da hun skulle hjem igjen fikk hun ikke opp bildøra pga vinden. Hun tok seg en blås mens hun ventet på at vinden skulle snu Tidligere på dagen hadde @Lillemy09 veltet enn kaffekopp, da ble hun så sint at hun nektet å tørke opp Enda tidligere på dagen hadde @Frøkenfryden mistet ananas badedrakten sin i en mørk taxi, den hadde falt ut fra unormal posen, hun badet naken , mens franzen satt å så på henne med et sultent blikk mens han strikket ny badedrakt. @fugl fønix hadde vunnet 60 kroner på skrapelodd, pengene skulle hun bruke på å kjøpe er nytt skrapelodd. Omtrent samtidig hadde @Stacy__ arrangert barnebursdag, det hadde vært slitsomt men hun var litt glad for at hun hadde fått sneket i seg litt boller og rødbrus Et helt annet sted hadde @Ramsay Street ladet opp til helgens millwall kamp med en pakke biff jerky og en stor flaske øl Samtidig hadde @MissStiles sovet søtt og hatt veldig fine drømmer, jeg hadde litt lyst til å klype henne i armen, men jeg lot det være Imens hadde @Titania blitt hentet hjemme av en kollega. @Nadya innrømmet at hun aldri hadde avlivet kjæledyrene sine, men hun hadde spist en del døde kjeledyr Et helt annet sted hadde @MegJa våknet opp til lekkasje fra naboen over, det visste seg at han hadde tisset på seg mens han sov @sofie777 savnet kjeft (sukk) I et parallet univers hadde @fugl fønix fønet kjønnshåret sitt da det bynte å brenne i det, heldigvis hadde hun en parykk liggende På torsdag hadde @Perine vært på butikken for å kjøpe billig Yoghurt, men da var det for sent @Beneath the Moon vasket aldri katten sin , den vasket seg selv... @Sola de hadde vært helt i helt orgasmisk godt humør, etter Bodø glimts fantastiske kamp I mellomtiden hadde @Ciaran og Ciara ønsket alle en god Mandag, tirsdag ,onsdag, torsdag og fredagsmorgen.. Liker disse episodene dine. Keep up the good work 👍 Edit: I neste episode må du gjerne ta med at jeg er lei meg over at Prins Andrew ble fratatt prinsetittelen. Siden vår alles kjære Andrew ble kalt for kongefamiliens Millwall. Endret 13. mars av Ramsay Street
MegJa Skrevet 13. mars #31631 Skrevet 13. mars Cid skrev (2 timer siden): Så trist at han døde bare 43 år gammel 💔 Jeg husker at jeg begynte å gråte da jeg så at han hadde gått bort, han var en så flink og komisk skuespiller. Flott fra innsiden og ut ❤️
Maskinfører Skrevet 13. mars #31632 Skrevet 13. mars Cid skrev (1 time siden): Det var Entern sin grevling, det er der han har gjemt seg de siste årene 🏡🧔🏻🦡 Ja stemmer det Enter,n 😀🦡
Lur Venn Skrevet 14. mars #31633 Skrevet 14. mars Stacy__ skrev (12 timer siden): Super episode @Lur Venn❤️❤️ Du er så observant og husker oss alle! Takk for at jeg fikk være med PS: jeg er så glad for at du spådde at barnebursdagen gikk bra 😅 Seriøst det verste jeg har satt meg selv inn i så langt. Prestasjonsangsten min er på bristepunktet og kidden min har ikke snakket om noe annet de siste to månedene 😬 Jeg synes sånne ting er stressende sjøl, men som regel går det mye bedre enn det man forventer. 1
Lur Venn Skrevet 14. mars #31634 Skrevet 14. mars MissStiles skrev (11 timer siden): Tusen takk for at jeg fikk være med @Lur Venn!!!! Bare hyggelig, og sorry for at jeg kløp deg i rompa, men du våknet ikke da jeg kjøpte deg i armen, så måtte gå litt mer drastisk til verks 1
Lur Venn Skrevet 14. mars #31635 Skrevet 14. mars Frøkenfryden skrev (10 timer siden): Hahaa akkurat sånn jo!! Jeg veit jo det, for det var jeg som kjørte taxien, og jeg hadde nattbriller på😁
Lur Venn Skrevet 14. mars #31636 Skrevet 14. mars Perine skrev (10 timer siden): LurVenn er virkelig en samfunnsorientert fin fyr som viser interesse for både folk og fe i KGs krinkler og kroker. Koselig å bli med i denne utgaven 🥰 Jeg spionerer på dere ja, så hold hendene over dynen 1
Lur Venn Skrevet 14. mars #31637 Skrevet 14. mars Ramsay Street skrev (10 timer siden): Liker disse episodene dine. Keep up the good work 👍 Edit: I neste episode må du gjerne ta med at jeg er lei meg over at Prins Andrew ble fratatt prinsetittelen. Siden vår alles kjære Andrew ble kalt for kongefamiliens Millwall. 😄 *noterer*
Cid Skrevet 14. mars #31638 Skrevet 14. mars Bra at du har begynt med historier igjen @Lur Venn, da kan jeg ta litt pause etter Farmen Kvinneguiden er over
Lur Venn Skrevet 14. mars #31639 Skrevet 14. mars Cid skrev (11 timer siden): Bra at du har begynt med historier igjen @Lur Venn, da kan jeg ta litt pause etter Farmen Kvinneguiden er over Men snart er det tid for påskekrim
fugl fønix Skrevet 15. mars #31640 Skrevet 15. mars Lur Venn skrev (På 13.3.2026 den 20.37): Episode 992 Dette har skjedd siden sist @tånegla hadde vært en tur i sentrum for å kjøpe sjokolade, og da hun skulle hjem igjen fikk hun ikke opp bildøra pga vinden. Hun tok seg en blås mens hun ventet på at vinden skulle snu Tidligere på dagen hadde @Lillemy09 veltet enn kaffekopp, da ble hun så sint at hun nektet å tørke opp Enda tidligere på dagen hadde @Frøkenfryden mistet ananas badedrakten sin i en mørk taxi, den hadde falt ut fra unormal posen, hun badet naken , mens franzen satt å så på henne med et sultent blikk mens han strikket ny badedrakt. @fugl fønix hadde vunnet 60 kroner på skrapelodd, pengene skulle hun bruke på å kjøpe er nytt skrapelodd. Omtrent samtidig hadde @Stacy__ arrangert barnebursdag, det hadde vært slitsomt men hun var litt glad for at hun hadde fått sneket i seg litt boller og rødbrus Et helt annet sted hadde @Ramsay Street ladet opp til helgens millwall kamp med en pakke biff jerky og en stor flaske øl Samtidig hadde @MissStiles sovet søtt og hatt veldig fine drømmer, jeg hadde litt lyst til å klype henne i armen, men jeg lot det være Imens hadde @Titania blitt hentet hjemme av en kollega. @Nadya innrømmet at hun aldri hadde avlivet kjæledyrene sine, men hun hadde spist en del døde kjeledyr Et helt annet sted hadde @MegJa våknet opp til lekkasje fra naboen over, det visste seg at han hadde tisset på seg mens han sov @sofie777 fønet kjønnshåret sitt da det begynte å brenne i det. I et parallet univers hadde @fugl fønix savnet blåbær cider. På torsdag hadde @Perine vært på butikken for å kjøpe billig Yoghurt, men da var det for sent @Beneath the Moon vasket aldri katten sin , den vasket seg selv... @Sola de hadde vært helt i helt orgasmisk godt humør, etter Bodø glimts fantastiske kamp I mellomtiden hadde @Ciaran og Ciara ønsket alle en god Mandag, tirsdag ,onsdag, torsdag og fredagsmorgen.. 👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå