Perine Skrevet 3. januar #31521 Skrevet 3. januar Cid skrev (2 timer siden): En ekstremt kort fortelling om hva brukerne gjør på nå i natt.. @Polly Ester snorker. @MegJa megler frem en avtale (i søvne ) @tånegla river av en negl (i søvne) @Lur Venn lager et @Lurveleven (i søvne… neida, joda 🐖🧳) @xQueenKx plystrer en sang @Irak har jeg ingen anelse om. @Fighter83 sin fortelling har 18 aldersgrense 🔞 Vis skjult innhold @Cid skriver ekstremt korte fortellinger 03:40 på natten 🌃 @jukkapalme nyser 3 ganger, ønsk deg noe! @SVK sover veldig koselig @Frøkenfryden teller mokkabønner for å klare å sovne igjen. @Kryneren sover på gulvet. @fugl fønix flakser med sine vinger (i drømmeland) @n0vember s0ver. @Ciaran og Ciara sover ikke. @sofie777 har ikke lagt seg enda. @Strigiformes gnisser tenner. @Phoenix Heart får ryggmassasje av Jarle Bernhoft (i drømmeland) @Minimeg1234 sover, kanskje… @Titania, vent litt jeg skal spørre 📱📲 (hun sov) @Perine drømmer at hun er au pair. @Gladikaffe er hyper etter mange kaffekopper. @Sola de venter på soloppgangen. @Ford3000 har sovet i 3000 sekunder. @KnekkeBørre knekker et brød. @Maskinfører oppfører seg i søvne. @Hoppetaujenta hoppet til sengs for 4 timer siden og 53 minutter. @lolitsme sovna på dass 🚽 😴 @MissStiles sover med stillongs. @mia83 våkna nettopp. @Stacy__ sover aldri. Hva skal de finne på senere i dag? Vetta faen. Ha ha 🤣
MissStiles Skrevet 3. januar #31522 Skrevet 3. januar Haha morsom 😂 En stund siden jeg sov med stillongs om natta
n0vember Skrevet 3. januar #31523 Skrevet 3. januar Cid skrev (5 timer siden): En ekstremt kort fortelling om hva brukerne gjør på nå i natt.. @Polly Ester snorker. @MegJa megler frem en avtale (i søvne ) @tånegla river av en negl (i søvne) @Lur Venn lager et @Lurveleven (i søvne… neida, joda 🐖🧳) @xQueenKx plystrer en sang @Irak har jeg ingen anelse om. @Fighter83 sin fortelling har 18 aldersgrense 🔞 Vis skjult innhold @Cid skriver ekstremt korte fortellinger 03:40 på natten 🌃 @jukkapalme nyser 3 ganger, ønsk deg noe! @SVK sover veldig koselig @Frøkenfryden teller mokkabønner for å klare å sovne igjen. @Kryneren sover på gulvet. @fugl fønix flakser med sine vinger (i drømmeland) @n0vember s0ver. @Ciaran og Ciara sover ikke. @sofie777 har ikke lagt seg enda. @Strigiformes gnisser tenner. @Phoenix Heart får ryggmassasje av Jarle Bernhoft (i drømmeland) @Minimeg1234 sover, kanskje… @Titania, vent litt jeg skal spørre 📱📲 (hun sov) @Perine drømmer at hun er au pair. @Gladikaffe er hyper etter mange kaffekopper. @Sola de venter på soloppgangen. @Ford3000 har sovet i 3000 sekunder. @KnekkeBørre knekker et brød. @Maskinfører oppfører seg i søvne. @Hoppetaujenta hoppet til sengs for 4 timer siden og 53 minutter. @lolitsme sovna på dass 🚽 😴 @MissStiles sover med stillongs. @mia83 våkna nettopp. @Stacy__ sover aldri. Hva skal de finne på senere i dag? Vetta faen. S0v som vanlig, ja. Nå må jeg s0ve litt mer. 🤭🫣
Fighter83 Skrevet 3. januar #31524 Skrevet 3. januar Cid skrev (6 timer siden): En ekstremt kort fortelling om hva brukerne gjør på nå i natt.. @Polly Ester snorker. @MegJa megler frem en avtale (i søvne ) @tånegla river av en negl (i søvne) @Lur Venn lager et @Lurveleven (i søvne… neida, joda 🐖🧳) @xQueenKx plystrer en sang @Irak har jeg ingen anelse om. @Fighter83 sin fortelling har 18 aldersgrense 🔞 Vis skjult innhold @Cid skriver ekstremt korte fortellinger 03:40 på natten 🌃 @jukkapalme nyser 3 ganger, ønsk deg noe! @SVK sover veldig koselig @Frøkenfryden teller mokkabønner for å klare å sovne igjen. @Kryneren sover på gulvet. @fugl fønix flakser med sine vinger (i drømmeland) @n0vember s0ver. @Ciaran og Ciara sover ikke. @sofie777 har ikke lagt seg enda. @Strigiformes gnisser tenner. @Phoenix Heart får ryggmassasje av Jarle Bernhoft (i drømmeland) @Minimeg1234 sover, kanskje… @Titania, vent litt jeg skal spørre 📱📲 (hun sov) @Perine drømmer at hun er au pair. @Gladikaffe er hyper etter mange kaffekopper. @Sola de venter på soloppgangen. @Ford3000 har sovet i 3000 sekunder. @KnekkeBørre knekker et brød. @Maskinfører oppfører seg i søvne. @Hoppetaujenta hoppet til sengs for 4 timer siden og 53 minutter. @lolitsme sovna på dass 🚽 😴 @MissStiles sover med stillongs. @mia83 våkna nettopp. @Stacy__ sover aldri. Hva skal de finne på senere i dag? Vetta faen. Jeg sov veeeeeldig godt👏💪 🤩 Jeg ønsker dere alle en fin fin lørdag💓 1
Minimeg1234 Skrevet 3. januar #31525 Skrevet 3. januar Cid skrev (7 timer siden): En ekstremt kort fortelling om hva brukerne gjør på nå i natt.. @Polly Ester snorker. @MegJa megler frem en avtale (i søvne ) @tånegla river av en negl (i søvne) @Lur Venn lager et @Lurveleven (i søvne… neida, joda 🐖🧳) @xQueenKx plystrer en sang @Irak har jeg ingen anelse om. @Fighter83 sin fortelling har 18 aldersgrense 🔞 Vis skjult innhold @Cid skriver ekstremt korte fortellinger 03:40 på natten 🌃 @jukkapalme nyser 3 ganger, ønsk deg noe! @SVK sover veldig koselig @Frøkenfryden teller mokkabønner for å klare å sovne igjen. @Kryneren sover på gulvet. @fugl fønix flakser med sine vinger (i drømmeland) @n0vember s0ver. @Ciaran og Ciara sover ikke. @sofie777 har ikke lagt seg enda. @Strigiformes gnisser tenner. @Phoenix Heart får ryggmassasje av Jarle Bernhoft (i drømmeland) @Minimeg1234 sover, kanskje… @Titania, vent litt jeg skal spørre 📱📲 (hun sov) @Perine drømmer at hun er au pair. @Gladikaffe er hyper etter mange kaffekopper. @Sola de venter på soloppgangen. @Ford3000 har sovet i 3000 sekunder. @KnekkeBørre knekker et brød. @Maskinfører oppfører seg i søvne. @Hoppetaujenta hoppet til sengs for 4 timer siden og 53 minutter. @lolitsme sovna på dass 🚽 😴 @MissStiles sover med stillongs. @mia83 våkna nettopp. @Stacy__ sover aldri. Hva skal de finne på senere i dag? Vetta faen. 😂 😂😂Vet ikke om "kanskje..." har en dobbelt betydning men fantastisk bra uansett🙂
Ciaran og Ciara Skrevet 3. januar #31527 Skrevet 3. januar Cid skrev (2 timer siden): Tusen takk dere!
MegJa Skrevet 3. januar #31528 Skrevet 3. januar Cid skrev (11 timer siden): En ekstremt kort fortelling om hva brukerne gjør på nå i natt.. @Polly Ester snorker. @MegJa megler frem en avtale (i søvne ) @tånegla river av en negl (i søvne) @Lur Venn lager et @Lurveleven (i søvne… neida, joda 🐖🧳) @xQueenKx plystrer en sang @Irak har jeg ingen anelse om. @Fighter83 sin fortelling har 18 aldersgrense 🔞 Vis skjult innhold @Cid skriver ekstremt korte fortellinger 03:40 på natten 🌃 @jukkapalme nyser 3 ganger, ønsk deg noe! @SVK sover veldig koselig @Frøkenfryden teller mokkabønner for å klare å sovne igjen. @Kryneren sover på gulvet. @fugl fønix flakser med sine vinger (i drømmeland) @n0vember s0ver. @Ciaran og Ciara sover ikke. @sofie777 har ikke lagt seg enda. @Strigiformes gnisser tenner. @Phoenix Heart får ryggmassasje av Jarle Bernhoft (i drømmeland) @Minimeg1234 sover, kanskje… @Titania, vent litt jeg skal spørre 📱📲 (hun sov) @Perine drømmer at hun er au pair. @Gladikaffe er hyper etter mange kaffekopper. @Sola de venter på soloppgangen. @Ford3000 har sovet i 3000 sekunder. @KnekkeBørre knekker et brød. @Maskinfører oppfører seg i søvne. @Hoppetaujenta hoppet til sengs for 4 timer siden og 53 minutter. @lolitsme sovna på dass 🚽 😴 @MissStiles sover med stillongs. @mia83 våkna nettopp. @Stacy__ sover aldri. Hva skal de finne på senere i dag? Vetta faen. Vet du hva, @Cid? Denne lo jeg høyt av
sofie777 Skrevet 3. januar #31529 Skrevet 3. januar Hvordan visste du det? Jeg sitter faktisk og spiser frokost nå. Må snu døgnet ganske kraftig på en uke!
Stacy__ Skrevet 3. januar #31530 Skrevet 3. januar Cid skrev (11 timer siden): En ekstremt kort fortelling om hva brukerne gjør på nå i natt.. @Polly Ester snorker. @MegJa megler frem en avtale (i søvne ) @tånegla river av en negl (i søvne) @Lur Venn lager et @Lurveleven (i søvne… neida, joda 🐖🧳) @xQueenKx plystrer en sang @Irak har jeg ingen anelse om. @Fighter83 sin fortelling har 18 aldersgrense 🔞 Vis skjult innhold @Cid skriver ekstremt korte fortellinger 03:40 på natten 🌃 @jukkapalme nyser 3 ganger, ønsk deg noe! @SVK sover veldig koselig @Frøkenfryden teller mokkabønner for å klare å sovne igjen. @Kryneren sover på gulvet. @fugl fønix flakser med sine vinger (i drømmeland) @n0vember s0ver. @Ciaran og Ciara sover ikke. @sofie777 har ikke lagt seg enda. @Strigiformes gnisser tenner. @Phoenix Heart får ryggmassasje av Jarle Bernhoft (i drømmeland) @Minimeg1234 sover, kanskje… @Titania, vent litt jeg skal spørre 📱📲 (hun sov) @Perine drømmer at hun er au pair. @Gladikaffe er hyper etter mange kaffekopper. @Sola de venter på soloppgangen. @Ford3000 har sovet i 3000 sekunder. @KnekkeBørre knekker et brød. @Maskinfører oppfører seg i søvne. @Hoppetaujenta hoppet til sengs for 4 timer siden og 53 minutter. @lolitsme sovna på dass 🚽 😴 @MissStiles sover med stillongs. @mia83 våkna nettopp. @Stacy__ sover aldri. Hva skal de finne på senere i dag? Vetta faen. Det stemmer faktisk, jeg sover aldri i feriene 🙈 Hadde det ikke vært for min 8-16 jobb, hadde jeg definitivt hatt en helt skrudd døgnrytme.
Frøkenfryden Skrevet 3. januar #31531 Skrevet 3. januar Haha, ja jeg talte i alle fall 10 som jeg mumset før leggetid😙
Ciaran og Ciara Skrevet 4. januar #31533 Skrevet 4. januar Cid skrev (Akkurat nå): Dere er fine alle sammen
Kryneren Skrevet 4. januar #31534 Skrevet 4. januar (endret) Jeg har sovet på gulvet, men ikke på veldig lenge 😅 Morsomt😅 Endret 4. januar av Kryneren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå