MegJa Skrevet 31. august 2025 #31481 Skrevet 31. august 2025 Bra @Cid Fy faen, for et beist forresten 1 1
Cid Skrevet 31. august 2025 #31482 Skrevet 31. august 2025 MegJa skrev (36 minutter siden): Bra @Cid Fy faen, for et beist forresten 1
Hydrium Skrevet 31. august 2025 #31483 Skrevet 31. august 2025 Cid skrev (4 timer siden): Nå er brukerne og får thaimassasje, på slutten så blir de tilbudt en happy ending. Alle brukerne har forskjellige definisjoner på hva en happy ending er. @Maskinfører sin definisjon er å få hjulene sine smurt. @Stacy__ sin definisjon er å få en ekstra fridag fra jobb. @Disney Adult sin definisjon er å få se en valgfri film på Disney+. @Hydrium sin definisjon er å få bli med en lege på jobb en dag. @Gladikaffe sin definisjon er å få en trippel espresso. @tånegla sin definisjon er å få klipt tånegla si. @Sola de sin definisjon er å få se en solformørkelse. @Polly Ester sin definisjon er å bli moderator i ett døgn. @xQueenKx sin definisjon er å bli kvitt fatiguen @jukkapalme sin definisjon er å få en autograf fra Eindride Eidsvold som spilte Christian Borchmann i Hotel Cæsar. @Peanut sin definisjon er å få nyheten om at hennes gamle naboer har havnet i fengsel. @Strigiformes sin definisjon er å bli tema for en ny hitsingel. @Irak sin definisjon er å bli president i Irak. @Fighter83 sin definisjon er å bli massert på resten av kroppen sin. @Boetica sin definisjon er å få møte Hugh Jackman. @SVK sin definisjon er å bli en stor vennlig kjempe. @MegJa sin definisjon er å bli immun mot edderkopper, nå vil aldri en edderkopp nærme seg henne. @Perine sin definisjon er å bli 20 år igjen. @sofie777 sin definisjon er å få en fullt fungerende Iron Man drakt som hun kan fly rundt i. @Frøkenfryden er å bli tilbudt en eske mokkabønner og et glass sherry. @lolitsme sin definisjon er å få dratt på toalettet og tømt seg. @Anki-2.0 sin definisjon er å få oppgradert til Anki-3.0. @Kryneren sin definisjon er å få leke i snøen (ved hjelp av en snømaskin) @Zenobia sin definisjon er å få en IQ på 200. @Ciaran og Ciara sin definisjon er å bli siamesiske tvillinger (så kan de være sammen for alltid ) @Titania sin definisjon er å bli bedt opp på scenen av Joakim Berg. @Ford3000 sin definisjon er å få en Ford4000 og få en gjesterolle i Home and Away. @Hoppetaujenta sin definisjon er å et livstid forbruk på fjordland produkter. @FrankDrebin 2 1/2 sin definisjon er å endelig huske passordet til @FrankDrebin @Phoenix Heart sin definisjon er å bli oppringt av Dave Gahan som vil invitere henne til neste konsert og hun får treffe bandet før og etterpå. @Lur Venn sin definisjon er å få en happy ending. Hva med @Cid? Han var massøren 😛 Haha spot on 😅 1 2
Cid Skrevet 31. august 2025 #31484 Skrevet 31. august 2025 Hydrium skrev (3 minutter siden): Haha spot on 😅 Mister bønne han selv lol. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 31. august 2025 #31485 Skrevet 31. august 2025 Cid skrev (5 timer siden): Nå er brukerne og får thaimassasje, på slutten så blir de tilbudt en happy ending. Alle brukerne har forskjellige definisjoner på hva en happy ending er. @Maskinfører sin definisjon er å få hjulene sine smurt. @Stacy__ sin definisjon er å få en ekstra fridag fra jobb. @Disney Adult sin definisjon er å få se en valgfri film på Disney+. @Hydrium sin definisjon er å få bli med en lege på jobb en dag. @Gladikaffe sin definisjon er å få en trippel espresso. @tånegla sin definisjon er å få klipt tånegla si. @Sola de sin definisjon er å få se en solformørkelse. @Polly Ester sin definisjon er å bli moderator i ett døgn. @xQueenKx sin definisjon er å bli kvitt fatiguen @jukkapalme sin definisjon er å få en autograf fra Eindride Eidsvold som spilte Christian Borchmann i Hotel Cæsar. @Peanut sin definisjon er å få nyheten om at hennes gamle naboer har havnet i fengsel. @Strigiformes sin definisjon er å bli tema for en ny hitsingel. @Irak sin definisjon er å bli president i Irak. @Fighter83 sin definisjon er å bli massert på resten av kroppen sin. @Boetica sin definisjon er å få møte Hugh Jackman. @SVK sin definisjon er å bli en stor vennlig kjempe. @MegJa sin definisjon er å bli immun mot edderkopper, nå vil aldri en edderkopp nærme seg henne. @Perine sin definisjon er å bli 20 år igjen. @sofie777 sin definisjon er å få en fullt fungerende Iron Man drakt som hun kan fly rundt i. @Frøkenfryden er å bli tilbudt en eske mokkabønner og et glass sherry. @lolitsme sin definisjon er å få dratt på toalettet og tømt seg. @Anki-2.0 sin definisjon er å få oppgradert til Anki-3.0. @Kryneren sin definisjon er å få leke i snøen (ved hjelp av en snømaskin) @Zenobia sin definisjon er å få en IQ på 200. @Ciaran og Ciara sin definisjon er å bli siamesiske tvillinger (så kan de være sammen for alltid ) @Titania sin definisjon er å bli bedt opp på scenen av Joakim Berg. @Ford3000 sin definisjon er å få en Ford4000 og få en gjesterolle i Home and Away. @Hoppetaujenta sin definisjon er å et livstid forbruk på fjordland produkter. @FrankDrebin 2 1/2 sin definisjon er å endelig huske passordet til @FrankDrebin @Phoenix Heart sin definisjon er å bli oppringt av Dave Gahan som vil invitere henne til neste konsert og hun får treffe bandet før og etterpå. @Lur Venn sin definisjon er å få en happy ending. Hva med @Cid? Han var massøren 😛 Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, du er skikkelig kreativ. og du er veldig flink med disse episodene.
Lur Venn Skrevet 31. august 2025 #31486 Skrevet 31. august 2025 Tar gjerne en happy ending så lenge det ikke inneholder 69 3
Kryneren Skrevet 31. august 2025 #31487 Skrevet 31. august 2025 Veldig gøy å bli med i den lekne såpeoperaen😍 1
Gjest Boetica Skrevet 31. august 2025 #31488 Skrevet 31. august 2025 Cid skrev (6 timer siden): @Lur Venn sin definisjon er å få en happy ending. Hva med @Cid? Han var massøren 😛 Å gud 🙈
Kryneren Skrevet 31. august 2025 #31489 Skrevet 31. august 2025 Boetica skrev (15 minutter siden): Å gud 🙈 Boetica skrev (16 minutter siden): Å gud 🙈 😛 1
Stacy__ Skrevet 26. november 2025 #31490 Skrevet 26. november 2025 Blir det ikke flere episoder? Jeg synes det var så morsomt å få være med ☺️ 1
Lur Venn Skrevet 19. desember 2025 #31491 Skrevet 19. desember 2025 Stacy__ skrev (På 26.11.2025 den 1.04): Blir det ikke flere episoder? Jeg synes det var så morsomt å få være med ☺️ Ja 2
Lur Venn Skrevet 19. desember 2025 #31492 Skrevet 19. desember 2025 Episode 968 Jeg har laget en oversikt over sangene sosiopratene hører på når de koser med seg selv😁. Eller alenetid som de også kaller det @Titania all by myself @Fighter83 -good vibrations @Cid great balls of fire @Frøkenfryden i cant help myself @Phoenix Heart i've got 5 on it @Stacy__ self control @CAPS LOCK dont stop me now @Kryneren beat it @Gladikaffe smooth @Sola de girl you will be a woman soon @Hoppetaujenta where the wild roses grow 1 1 1
Cid Skrevet 19. desember 2025 #31493 Skrevet 19. desember 2025 Lur Venn skrev (3 minutter siden): Episode 968 Jeg har laget en oversikt over sangene sosiopratene hører på når de koser med seg selv😁. Eller alenetid som de også kaller det @Titania all by myself @Fighter83 -good vibrations @Cid great balls of fire @Frøkenfryden i cant help myself @Phoenix Heart i've got 5 on it @Stacy__ self control @CAPS LOCK dont stop me now @Kryneren beat it @Gladikaffe smooth @Sola de girl you will be a woman soon @Hoppetaujenta where the wild roses grow Sånt som skjer når jeg klør meg på julepynten etter å ha spist noe sterkt 😣🌶️🎾🎾 1 1
Fighter83 Skrevet 19. desember 2025 #31494 Skrevet 19. desember 2025 Lur Venn skrev (1 time siden): Episode 968 Jeg har laget en oversikt over sangene sosiopratene hører på når de koser med seg selv😁. Eller alenetid som de også kaller det @Titania all by myself @Fighter83 -good vibrations @Cid great balls of fire @Frøkenfryden i cant help myself @Phoenix Heart i've got 5 on it @Stacy__ self control @CAPS LOCK dont stop me now @Kryneren beat it @Gladikaffe smooth @Sola de girl you will be a woman soon @Hoppetaujenta where the wild roses grow By Markymark eller The beach boys? 1
Fighter83 Skrevet 19. desember 2025 #31495 Skrevet 19. desember 2025 Cid skrev (1 time siden): Sånt som skjer når jeg klør meg på julepynten etter å ha spist noe sterkt 😣🌶️🎾🎾 Hahaha 🤣 1 1
Cid Skrevet 19. desember 2025 #31496 Skrevet 19. desember 2025 Fighter83 skrev (1 time siden): Hahaha 🤣 Det skjedde faktisk en gang etter at jeg hadde spist ghost chili nøtter, trodde at jeg skulle bli steril til slutt så mye som det svei o: 1 1
Fighter83 Skrevet 19. desember 2025 #31497 Skrevet 19. desember 2025 Cid skrev (1 minutt siden): Det skjedde faktisk en gang etter at jeg hadde spist ghost chili nøtter, trodde at jeg skulle bli steril til slutt så mye som det svei o: Hørtes ut som en god Bdsm økt🤣 1 1
Cid Skrevet 20. desember 2025 #31498 Skrevet 20. desember 2025 Fighter83 skrev (16 minutter siden): Hørtes ut som en god Bdsm økt🤣 Eller et godt forsøk på å forhindre mini Cids i fremtiden 😝 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. desember 2025 #31499 Skrevet 20. desember 2025 Lur Venn skrev (3 timer siden): Episode 968 Jeg har laget en oversikt over sangene sosiopratene hører på når de koser med seg selv😁. Eller alenetid som de også kaller det @Titania all by myself @Fighter83 -good vibrations @Cid great balls of fire @Frøkenfryden i cant help myself @Phoenix Heart i've got 5 on it @Stacy__ self control @CAPS LOCK dont stop me now @Kryneren beat it @Gladikaffe smooth @Sola de girl you will be a woman soon @Hoppetaujenta where the wild roses grow Vi synes at dette er en skikkelig bra episode.
Lur Venn Skrevet 20. desember 2025 #31500 Skrevet 20. desember 2025 Fighter83 skrev (22 timer siden): By Markymark eller The beach boys? Beach boys 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå