Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe galt med det, men er man veldig kort om man kan danse toppløs under et lavt bord? :fnise: 

At jeg er plassert i en konverseringssituasjon passer meg utmerket. Cid trenger litt forbedring på enkelte områder,
selv om han stort sett er en snill gutt. :) 

Skrevet (endret)

.

Endret av fugl fønix
Gjest Boetica
Skrevet
Lur Venn skrev (2 timer siden):

Episode 949

Såpe reunion del 1

Det var gått svært lang tid siden såpene var samlet, de hadde ligget og forvitret i hvert sitt rede, nesten siden i fjor vår, men nå var det altså på tide å møtes igjen, @Frøkenfryden hadde leid Le grand hotél for anledning, hun hadde jo vært så mye på hotell at hun fikk det for en slikk og litt til.

@Cid hadde tatt på seg sin fineste skjorte for anledningen,  den han hadde fått fra lillesøster i julegave i '23

Han gledet seg til å sitte å konversere med grandtante @Hoppetaujenta og "onkel" @SVK om lønneberga og ambivalente Anton, dette var jo såklart ting som kun eksisterte i deres hoder,  men som de likevel hadde det mye moro med.

En annen som hadde reist seg fra asken var @fugl fønix , hun hadde drevet å brent alle gamle tingene for fortiden sin, men nå var hun klar for nye eventyr,  hun tok trikken inn til Oslo, der møtte hun tilfeldigvis på @Sola de, som satt der blid som en..

@Titania på sin side , hadde tatt 69 bussen fra Fredrikstad,  hun irriterte seg over høylytt bråk fra @Ford3000 og @Fighter83, ungdommen nå til dags hvisket hun inni seg, heldigvis hadde hun med seg hodetelefoner,  hun satte på den nyeste singelen til Lars järnbeck og sank inn i sin egen verden.

På LÉ gran hotell var festen allerede godt i gang, @Baktus2024 hadde tatt med seg noe blank drikke han hadde laget selv i kjelleren hos @Ciaran og Ciara.

Den var såpass sterk at den fikk @Boetica og @Irak til å danse toppløse under bordet,  og klokka var ikke blitt 18 engang

Hvor skal dette ende sukket @jukkapalme i det hun dro av seg T-skjorten...

Nei, @Hoppetaujenta, vi er ikke så lave. Vi er bare jæklig gode i limbo. Den toppløse versjonen. Ikke sant, @Irak?

Skrevet
Boetica skrev (6 minutter siden):

Nei, @Hoppetaujenta, vi er ikke så lave. Vi er bare jæklig gode i limbo. Den toppløse versjonen. Ikke sant, @Irak?

...men vanligvis er det jo himla tett med folk på tilstelninger...kommer dere da som noen underbordstorpedoer ut gjennom folks bein, eller? :klo:  Høres imponerende ut, men vanskelig å se for seg for en uinnvidd. 

Skrevet
Boetica skrev (9 minutter siden):

Det skal mye til før jeg danser toppløs altså 😂 Her er jeg nok litt kjip altså. 

Gjest Boetica
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

...men vanligvis er det jo himla tett med folk på tilstelninger...kommer dere da som noen underbordstorpedoer ut gjennom folks bein, eller? :klo:  Høres imponerende ut, men vanskelig å se for seg for en uinnvidd. 

Vi åkte rundt og kilte folk under beina og sånn, hvis din ikke merket det, må du ha drukket for mye voksenbrus :D

Irak skrev (1 time siden):

Det skal mye til før jeg danser toppløs altså 😂 Her er jeg nok litt kjip altså. 

Gjort er gjort, sann 👏

Skrevet
Boetica skrev (2 minutter siden):

Vi åkte rundt og kilte folk under beina og sånn, hvis din ikke merket det, må du ha drukket for mye voksenbrus 

Jo, det stemmer nok det; min var så voksen i festlig selskap...at jeg kalte det for vann da jeg bestilte. :fnise: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Jo, det stemmer nok det; min var så voksen i festlig selskap...at jeg kalte det for vann da jeg bestilte. :fnise: 

Du og mannen din Anton drakk alle gjestene under bordet :hoho:

Skrevet
Cid skrev (6 minutter siden):

Du og vennen din Anton drakk alle gjestene under bordet :hoho:

Ingen av oss drikker, så vi var de eneste som måtte søke tilflukt oppå bordet i mediterende tilstand i alt bråket. :) :) 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Ingen av oss drikker, så vi var de eneste som måtte søke tilflukt oppå bordet i mediterende tilstand i alt bråket. :) :) 

Tramper dyrene nå?

Skrevet
Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Haha.😂 slikk og litt til😲

😁

Skrevet
Irak skrev (4 timer siden):

Danse toppløs under bordet 😂 Den var ny 😉 Var bra @Boetica ble med så det ikke ble så ensomt under der 😂

Jeg var også der, men kun i forskningsøyemed

Skrevet
Gladikaffe skrev (15 minutter siden):

@Cid Jet’aime 😘

:blomst2:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Inn og ut mellom folks bein

Skrevet
Gladikaffe skrev (17 minutter siden):

@Cid Jet’aime cafè au lait de papa😘

😯

Skrevet
Lur Venn skrev (Akkurat nå):

😯

Milky papi.

• Hjerte 1
Skrevet
Lur Venn skrev (1 minutt siden):

😯

IMG_6654.thumb.png.653ec22b8a4406d1510b88e990bcbb90.png

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

IMG_6654.thumb.png.653ec22b8a4406d1510b88e990bcbb90.png

Skulle være farsmelk. Noe gikk tapt i oversettelsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...