Hoppetaujenta Skrevet 14. mars 2025 #31222 Skrevet 14. mars 2025 Ikke noe galt med det, men er man veldig kort om man kan danse toppløs under et lavt bord? At jeg er plassert i en konverseringssituasjon passer meg utmerket. Cid trenger litt forbedring på enkelte områder, selv om han stort sett er en snill gutt.
fugl fønix Skrevet 14. mars 2025 #31223 Skrevet 14. mars 2025 (endret) . Endret 21. mars av fugl fønix
Gjest Boetica Skrevet 14. mars 2025 #31224 Skrevet 14. mars 2025 Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 949 Såpe reunion del 1 Det var gått svært lang tid siden såpene var samlet, de hadde ligget og forvitret i hvert sitt rede, nesten siden i fjor vår, men nå var det altså på tide å møtes igjen, @Frøkenfryden hadde leid Le grand hotél for anledning, hun hadde jo vært så mye på hotell at hun fikk det for en slikk og litt til. @Cid hadde tatt på seg sin fineste skjorte for anledningen, den han hadde fått fra lillesøster i julegave i '23 Han gledet seg til å sitte å konversere med grandtante @Hoppetaujenta og "onkel" @SVK om lønneberga og ambivalente Anton, dette var jo såklart ting som kun eksisterte i deres hoder, men som de likevel hadde det mye moro med. En annen som hadde reist seg fra asken var @fugl fønix , hun hadde drevet å brent alle gamle tingene for fortiden sin, men nå var hun klar for nye eventyr, hun tok trikken inn til Oslo, der møtte hun tilfeldigvis på @Sola de, som satt der blid som en.. @Titania på sin side , hadde tatt 69 bussen fra Fredrikstad, hun irriterte seg over høylytt bråk fra @Ford3000 og @Fighter83, ungdommen nå til dags hvisket hun inni seg, heldigvis hadde hun med seg hodetelefoner, hun satte på den nyeste singelen til Lars järnbeck og sank inn i sin egen verden. På LÉ gran hotell var festen allerede godt i gang, @Baktus2024 hadde tatt med seg noe blank drikke han hadde laget selv i kjelleren hos @Ciaran og Ciara. Den var såpass sterk at den fikk @Boetica og @Irak til å danse toppløse under bordet, og klokka var ikke blitt 18 engang Hvor skal dette ende sukket @jukkapalme i det hun dro av seg T-skjorten... Nei, @Hoppetaujenta, vi er ikke så lave. Vi er bare jæklig gode i limbo. Den toppløse versjonen. Ikke sant, @Irak?
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars 2025 #31225 Skrevet 14. mars 2025 Boetica skrev (6 minutter siden): Nei, @Hoppetaujenta, vi er ikke så lave. Vi er bare jæklig gode i limbo. Den toppløse versjonen. Ikke sant, @Irak? ...men vanligvis er det jo himla tett med folk på tilstelninger...kommer dere da som noen underbordstorpedoer ut gjennom folks bein, eller? Høres imponerende ut, men vanskelig å se for seg for en uinnvidd.
Irak Skrevet 14. mars 2025 #31226 Skrevet 14. mars 2025 Boetica skrev (9 minutter siden): Nei, @Hoppetaujenta, vi er ikke så lave. Vi er bare jæklig gode i limbo. Den toppløse versjonen. Ikke sant, @Irak? Det skal mye til før jeg danser toppløs altså 😂 Her er jeg nok litt kjip altså.
Gjest Boetica Skrevet 14. mars 2025 #31227 Skrevet 14. mars 2025 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ...men vanligvis er det jo himla tett med folk på tilstelninger...kommer dere da som noen underbordstorpedoer ut gjennom folks bein, eller? Høres imponerende ut, men vanskelig å se for seg for en uinnvidd. Vi åkte rundt og kilte folk under beina og sånn, hvis din ikke merket det, må du ha drukket for mye voksenbrus Irak skrev (1 time siden): Det skal mye til før jeg danser toppløs altså 😂 Her er jeg nok litt kjip altså. Gjort er gjort, sann 👏
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars 2025 #31228 Skrevet 14. mars 2025 Boetica skrev (2 minutter siden): Vi åkte rundt og kilte folk under beina og sånn, hvis din ikke merket det, må du ha drukket for mye voksenbrus Jo, det stemmer nok det; min var så voksen i festlig selskap...at jeg kalte det for vann da jeg bestilte.
Cid Skrevet 14. mars 2025 #31229 Skrevet 14. mars 2025 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jo, det stemmer nok det; min var så voksen i festlig selskap...at jeg kalte det for vann da jeg bestilte. Du og mannen din Anton drakk alle gjestene under bordet
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars 2025 #31230 Skrevet 14. mars 2025 Cid skrev (6 minutter siden): Du og vennen din Anton drakk alle gjestene under bordet Ingen av oss drikker, så vi var de eneste som måtte søke tilflukt oppå bordet i mediterende tilstand i alt bråket.
Cid Skrevet 14. mars 2025 #31231 Skrevet 14. mars 2025 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ingen av oss drikker, så vi var de eneste som måtte søke tilflukt oppå bordet i mediterende tilstand i alt bråket. Tramper dyrene nå?
Lur Venn Skrevet 14. mars 2025 #31233 Skrevet 14. mars 2025 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Haha.😂 slikk og litt til😲 😁
Lur Venn Skrevet 14. mars 2025 #31234 Skrevet 14. mars 2025 Irak skrev (4 timer siden): Danse toppløs under bordet 😂 Den var ny 😉 Var bra @Boetica ble med så det ikke ble så ensomt under der 😂 Jeg var også der, men kun i forskningsøyemed
Cid Skrevet 14. mars 2025 #31235 Skrevet 14. mars 2025 Gladikaffe skrev (15 minutter siden): @Cid Jet’aime 😘☕️ 1
Lur Venn Skrevet 14. mars 2025 #31236 Skrevet 14. mars 2025 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): ...men vanligvis er det jo himla tett med folk på tilstelninger...kommer dere da som noen underbordstorpedoer ut gjennom folks bein, eller? Høres imponerende ut, men vanskelig å se for seg for en uinnvidd. Inn og ut mellom folks bein
Lur Venn Skrevet 14. mars 2025 #31237 Skrevet 14. mars 2025 Gladikaffe skrev (17 minutter siden): @Cid Jet’aime cafè au lait de papa😘☕️ 😯
Lur Venn Skrevet 14. mars 2025 #31240 Skrevet 14. mars 2025 Cid skrev (Akkurat nå): Skulle være farsmelk. Noe gikk tapt i oversettelsen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå