Lur Venn Skrevet i går, 11:22 #31161 Del Skrevet i går, 11:22 Episode 944 @Titanias tekniske trøbbel @Sola de var nettopp stått opp og @Titania satt å hamret på EDB maskinen sin som en sint @Iraker @Millimani og @enhjørningfitte mumlet hun sint for seg selv, mens hun reiv ned @jukkapalmen som @Frøkenfryden hadde vært innom med forrige fredag Hun hadde en @Ford3000 fra 1985, laget av @Polly Ester og @Plastelina Ikke nok med at maskinen manglet @CAPS LOCK, den var også @KnekkeBørre på @Ciden. Hun ringte EDB @Maskinfører, Hallo er det deg @Maskinfører sa hun. Det er @MegJa Kan du fikse denne @Helve @Tes maskinen Sorry sa han, @Ane Rikke hvordan man fikser en så gammel maskin. Men jeg har en gammel @Fighter83 du kan få kjøpt billig. Næææ, sa @Titania , jeg ringer heller tekniker... Snipp og snapp og sånn... 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 11:26 #31162 Del Skrevet i går, 11:26 Lur Venn skrev (3 minutter siden): Episode 944 @Titanias tekniske trøbbel @Sola de var nettopp stått opp og @Titania satt å hamret på EDB maskinen sin som en sint @Iraker @Millimani og @enhjørningfitte mumlet hun sint for seg selv, mens hun reiv ned @jukkapalmen som @Frøkenfryden hadde vært innom med forrige fredag Hun hadde en @Ford3000 fra 1985, laget av @Polly Ester og @Plastelina Ikke nok med at maskinen manglet @CAPS LOCK, den var også @KnekkeBørre på @Ciden. Hun ringte EDB @Maskinfører, Hallo er det deg @Maskinfører sa hun. Det er @MegJa Kan du fikse denne @Helve @Tes maskinen Sorry sa han, @Ane Rikke hvordan man fikser en så gammel maskin. Men jeg har en gammel @Fighter83 du kan få kjøpt billig. Næææ, sa @Titania , jeg ringer heller tekniker... Snipp og snapp og sånn... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 11:28 #31163 Del Skrevet i går, 11:28 Lur Venn skrev (5 minutter siden): Episode 944 @Titanias tekniske trøbbel @Sola de var nettopp stått opp og @Titania satt å hamret på EDB maskinen sin som en sint @Iraker @Millimani og @enhjørningfitte mumlet hun sint for seg selv, mens hun reiv ned @jukkapalmen som @Frøkenfryden hadde vært innom med forrige fredag Hun hadde en @Ford3000 fra 1985, laget av @Polly Ester og @Plastelina Ikke nok med at maskinen manglet @CAPS LOCK, den var også @KnekkeBørre på @Ciden. Hun ringte EDB @Maskinfører, Hallo er det deg @Maskinfører sa hun. Det er @MegJa Kan du fikse denne @Helve @Tes maskinen Sorry sa han, @Ane Rikke hvordan man fikser en så gammel maskin. Men jeg har en gammel @Fighter83 du kan få kjøpt billig. Næææ, sa @Titania , jeg ringer heller tekniker... Snipp og snapp og sånn... Cidluren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet i går, 11:51 #31164 Del Skrevet i går, 11:51 Lur Venn skrev (28 minutter siden): Episode 944 @Titanias tekniske trøbbel @Sola de var nettopp stått opp og @Titania satt å hamret på EDB maskinen sin som en sint @Iraker @Millimani og @enhjørningfitte mumlet hun sint for seg selv, mens hun reiv ned @jukkapalmen som @Frøkenfryden hadde vært innom med forrige fredag Hun hadde en @Ford3000 fra 1985, laget av @Polly Ester og @Plastelina Ikke nok med at maskinen manglet @CAPS LOCK, den var også @KnekkeBørre på @Ciden. Hun ringte EDB @Maskinfører, Hallo er det deg @Maskinfører sa hun. Det er @MegJa Kan du fikse denne @Helve @Tes maskinen Sorry sa han, @Ane Rikke hvordan man fikser en så gammel maskin. Men jeg har en gammel @Fighter83 du kan få kjøpt billig. Næææ, sa @Titania , jeg ringer heller tekniker... Snipp og snapp og sånn... Artig 😁 Jeg skal snart få ny pc på jobb faktisk, fordi denne haugen begynner bli ganske sliten 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:50 #31165 Del Skrevet i går, 12:50 Irak skrev (1 time siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:51 #31166 Del Skrevet i går, 12:51 Lur Venn skrev (1 time siden): Episode 944 @Titanias tekniske trøbbel @Sola de var nettopp stått opp og @Titania satt å hamret på EDB maskinen sin som en sint @Iraker @Millimani og @enhjørningfitte mumlet hun sint for seg selv, mens hun reiv ned @jukkapalmen som @Frøkenfryden hadde vært innom med forrige fredag Hun hadde en @Ford3000 fra 1985, laget av @Polly Ester og @Plastelina Ikke nok med at maskinen manglet @CAPS LOCK, den var også @KnekkeBørre på @Ciden. Hun ringte EDB @Maskinfører, Hallo er det deg @Maskinfører sa hun. Det er @MegJa Kan du fikse denne @Helve @Tes maskinen Sorry sa han, @Ane Rikke hvordan man fikser en så gammel maskin. Men jeg har en gammel @Fighter83 du kan få kjøpt billig. Næææ, sa @Titania , jeg ringer heller tekniker... Snipp og snapp og sånn... Vi synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 14:19 #31167 Del Skrevet i går, 14:19 Irak skrev (2 timer siden): Vet du hva jeg tenker når jeg ser dette bildet @jukkapalme? 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet i går, 14:22 #31168 Del Skrevet i går, 14:22 Cid skrev (1 minutt siden): Vet du hva jeg tenker når jeg ser dette bildet @jukkapalme? 😅 Scott og Rolv! Rolv og Scott! Jeg er alkoholiker. Jeg er alkoholiker. Og dere er to små ekorn! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 14:31 #31169 Del Skrevet i går, 14:31 jukkapalme skrev (8 minutter siden): Scott og Rolv! Rolv og Scott! Jeg er alkoholiker. Jeg er alkoholiker. Og dere er to små ekorn! Bestemor Duck drikker litt for mye andevin og begynner å kalle Guffen og Donald for to små ekorn. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet i går, 15:16 #31170 Del Skrevet i går, 15:16 Lur Venn skrev (3 timer siden): Episode 944 @Titanias tekniske trøbbel @Sola de var nettopp stått opp og @Titania satt å hamret på EDB maskinen sin som en sint @Iraker @Millimani og @enhjørningfitte mumlet hun sint for seg selv, mens hun reiv ned @jukkapalmen som @Frøkenfryden hadde vært innom med forrige fredag Hun hadde en @Ford3000 fra 1985, laget av @Polly Ester og @Plastelina Ikke nok med at maskinen manglet @CAPS LOCK, den var også @KnekkeBørre på @Ciden. Hun ringte EDB @Maskinfører, Hallo er det deg @Maskinfører sa hun. Det er @MegJa Kan du fikse denne @Helve @Tes maskinen Sorry sa han, @Ane Rikke hvordan man fikser en så gammel maskin. Men jeg har en gammel @Fighter83 du kan få kjøpt billig. Næææ, sa @Titania , jeg ringer heller tekniker... Snipp og snapp og sånn... Denne var skikkelig fin 😊😊😊 takk for at jeg ble nevnt det varmer ett gammelt hjerte 😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 22 timer siden #31171 Del Skrevet 22 timer siden Lur Venn skrev (6 timer siden): Episode 944 @Titanias tekniske trøbbel @Sola de var nettopp stått opp og @Titania satt å hamret på EDB maskinen sin som en sint @Iraker @Millimani og @enhjørningfitte mumlet hun sint for seg selv, mens hun reiv ned @jukkapalmen som @Frøkenfryden hadde vært innom med forrige fredag Hun hadde en @Ford3000 fra 1985, laget av @Polly Ester og @Plastelina Ikke nok med at maskinen manglet @CAPS LOCK, den var også @KnekkeBørre på @Ciden. Hun ringte EDB @Maskinfører, Hallo er det deg @Maskinfører sa hun. Det er @MegJa Kan du fikse denne @Helve @Tes maskinen Sorry sa han, @Ane Rikke hvordan man fikser en så gammel maskin. Men jeg har en gammel @Fighter83 du kan få kjøpt billig. Næææ, sa @Titania , jeg ringer heller tekniker... Snipp og snapp og sånn... Herlig! Takk luringen! 😊 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 9 timer siden #31172 Del Skrevet 9 timer siden Titania skrev (18 timer siden): Artig 😁 Jeg skal snart få ny pc på jobb faktisk, fordi denne haugen begynner bli ganske sliten 😝 Ja, du trenger ny, kan anbefale Windows 95 som operativsystem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9 timer siden #31173 Del Skrevet 9 timer siden Lur Venn skrev (34 minutter siden): Ja, du trenger ny, kan anbefale Windows 95 som operativsystem Syns jeg har hørt at Windows 3.1 skal være ganske bra også 🤔 Noe du vil anbefale? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 6 timer siden #31174 Del Skrevet 6 timer siden Lur Venn har svar på alt 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6 timer siden #31175 Del Skrevet 6 timer siden Lur Venn skrev (22 timer siden): Episode 944 @Titanias tekniske trøbbel @Sola de var nettopp stått opp og @Titania satt å hamret på EDB maskinen sin som en sint @Iraker @Millimani og @enhjørningfitte mumlet hun sint for seg selv, mens hun reiv ned @jukkapalmen som @Frøkenfryden hadde vært innom med forrige fredag Hun hadde en @Ford3000 fra 1985, laget av @Polly Ester og @Plastelina Ikke nok med at maskinen manglet @CAPS LOCK, den var også @KnekkeBørre på @Ciden. Hun ringte EDB @Maskinfører, Hallo er det deg @Maskinfører sa hun. Det er @MegJa Kan du fikse denne @Helve @Tes maskinen Sorry sa han, @Ane Rikke hvordan man fikser en så gammel maskin. Men jeg har en gammel @Fighter83 du kan få kjøpt billig. Næææ, sa @Titania , jeg ringer heller tekniker... Snipp og snapp og sånn... 😅ikke greit når EDB-maskinen ikke funkær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6 timer siden #31176 Del Skrevet 6 timer siden Lur Venn skrev (22 timer siden): Episode 944 @Titanias tekniske trøbbel @Sola de var nettopp stått opp og @Titania satt å hamret på EDB maskinen sin som en sint @Iraker @Millimani og @enhjørningfitte mumlet hun sint for seg selv, mens hun reiv ned @jukkapalmen som @Frøkenfryden hadde vært innom med forrige fredag Hun hadde en @Ford3000 fra 1985, laget av @Polly Ester og @Plastelina Ikke nok med at maskinen manglet @CAPS LOCK, den var også @KnekkeBørre på @Ciden. Hun ringte EDB @Maskinfører, Hallo er det deg @Maskinfører sa hun. Det er @MegJa Kan du fikse denne @Helve @Tes maskinen Sorry sa han, @Ane Rikke hvordan man fikser en så gammel maskin. Men jeg har en gammel @Fighter83 du kan få kjøpt billig. Næææ, sa @Titania , jeg ringer heller tekniker... Snipp og snapp og sånn... Altså her må jeg ha kommer med en metaforpalme vel?!😅🌴🌴🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 2 minutter siden #31177 Del Skrevet 2 minutter siden Titania skrev (9 timer siden): Syns jeg har hørt at Windows 3.1 skal være ganske bra også 🤔 Noe du vil anbefale? Naaa, da ville jeg heller gått for 3.11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 1 minutt siden #31178 Del Skrevet 1 minutt siden fugl fønix skrev (6 timer siden): Lur Venn har svar på alt 😊 Ja lurer på å lage en egen tråd der folk som lurer på ting kan spørre meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 1 minutt siden #31179 Del Skrevet 1 minutt siden Boetica skrev (6 timer siden): 😅ikke greit når EDB-maskinen ikke funkær. Hater det så jævli' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå