Gjest Lurven Skrevet 23. juni 2024 #30381 Del Skrevet 23. juni 2024 Episode 829 90s editon @CAPS LOCK tits my life- han var over gjennomsnittet glad i pupper @Freyja Valkyrie nobodys housewife- hun ville ikke drive å stelle for menn og sånn @Cid firefarter- han hadde spist noe sterk chili @TheHairyToothfairy dont worry be fairy- han bekymret seg ikke når han fikk være seg selv @Hoppetaujenta og @Boetica- they dont care about bus- de likte ikke å ta bussen @Irak bad toys- "leketøyene" hennes hadde sluttet å virke, og nå visste hun ikke hva hun skulle gjøre @Fighter83i like to move tit- hun likte å bevege de ja @Ford3000 drinking in Alta- det var ikke mye annet å gjøre der enn å drikke seg full @Lurven no brain- han hadde like mye hjerne som en blind melon @Frøkenfryden 9 pm ( til i sleep) hu legger seg klokka 9 @Titania i can help myself- hun kunne da saken i egne hender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23. juni 2024 #30382 Del Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (2 minutter siden): Episode 829 90s editon @CAPS LOCK tits my life- han var over gjennomsnittet glad i pupper @Freyja Valkyrie nobodys housewife- hun ville ikke drive å stelle for menn og sånn @Cid firefarter- han hadde spist noe sterk chili @TheHairyToothfairy dont worry be fairy- han bekymret seg ikke når han fikk være seg selv @Hoppetaujenta og @Boetica- they dont care about bus- de likte ikke å ta bussen @Irak bad toys- "leketøyene" hennes hadde sluttet å virke, og nå visste hun ikke hva hun skulle gjøre @Fighter83i like to move tit- hun likte å bevege de ja @Ford3000 drinking in Alta- det var ikke mye annet å gjøre der enn å drikke seg full @Lurven no brain- han hadde like mye hjerne som en blind melon @Frøkenfryden 9 pm ( til i sleep) hu legger seg klokka 9 @Titania i can help myself- hun kunne da saken i egne hender 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. juni 2024 #30383 Del Skrevet 23. juni 2024 Irak skrev (3 minutter siden): Jeg kan ikke hjelpe deg🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23. juni 2024 #30384 Del Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (3 minutter siden): Jeg kan ikke hjelpe deg🧐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juni 2024 #30385 Del Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (19 minutter siden): Episode 829 90s editon @CAPS LOCK tits my life- han var over gjennomsnittet glad i pupper @Freyja Valkyrie nobodys housewife- hun ville ikke drive å stelle for menn og sånn @Cid firefarter- han hadde spist noe sterk chili @TheHairyToothfairy dont worry be fairy- han bekymret seg ikke når han fikk være seg selv @Hoppetaujenta og @Boetica- they dont care about bus- de likte ikke å ta bussen @Irak bad toys- "leketøyene" hennes hadde sluttet å virke, og nå visste hun ikke hva hun skulle gjøre @Fighter83i like to move tit- hun likte å bevege de ja @Ford3000 drinking in Alta- det var ikke mye annet å gjøre der enn å drikke seg full @Lurven no brain- han hadde like mye hjerne som en blind melon @Frøkenfryden 9 pm ( til i sleep) hu legger seg klokka 9 @Titania i can help myself- hun kunne da saken i egne hender 🧔🏻♂️🌶️💨💥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 23. juni 2024 #30386 Del Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 829 90s editon @CAPS LOCK tits my life- han var over gjennomsnittet glad i pupper @Freyja Valkyrie nobodys housewife- hun ville ikke drive å stelle for menn og sånn @Cid firefarter- han hadde spist noe sterk chili @TheHairyToothfairy dont worry be fairy- han bekymret seg ikke når han fikk være seg selv @Hoppetaujenta og @Boetica- they dont care about bus- de likte ikke å ta bussen @Irak bad toys- "leketøyene" hennes hadde sluttet å virke, og nå visste hun ikke hva hun skulle gjøre @Fighter83i like to move tit- hun likte å bevege de ja @Ford3000 drinking in Alta- det var ikke mye annet å gjøre der enn å drikke seg full @Lurven no brain- han hadde like mye hjerne som en blind melon @Frøkenfryden 9 pm ( til i sleep) hu legger seg klokka 9 @Titania i can help myself- hun kunne da saken i egne hender Mmm... Helt korrekt! Som jeg sier. Du er en Midas. Mid ass, slapp that ass... Idk. Men, ja, det er sant. Drikking i Alta, selv spedbarn får heimbrent på flaska. Starter tidlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni 2024 #30387 Del Skrevet 23. juni 2024 Irak skrev (3 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni 2024 #30388 Del Skrevet 23. juni 2024 Irak skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene Elsker The Beatles det er favorittbandet vårt.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni 2024 #30389 Del Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 829 90s editon @CAPS LOCK tits my life- han var over gjennomsnittet glad i pupper @Freyja Valkyrie nobodys housewife- hun ville ikke drive å stelle for menn og sånn @Cid firefarter- han hadde spist noe sterk chili @TheHairyToothfairy dont worry be fairy- han bekymret seg ikke når han fikk være seg selv @Hoppetaujenta og @Boetica- they dont care about bus- de likte ikke å ta bussen @Irak bad toys- "leketøyene" hennes hadde sluttet å virke, og nå visste hun ikke hva hun skulle gjøre @Fighter83i like to move tit- hun likte å bevege de ja @Ford3000 drinking in Alta- det var ikke mye annet å gjøre der enn å drikke seg full @Lurven no brain- han hadde like mye hjerne som en blind melon @Frøkenfryden 9 pm ( til i sleep) hu legger seg klokka 9 @Titania i can help myself- hun kunne da saken i egne hender Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. juni 2024 #30390 Del Skrevet 23. juni 2024 Ford3000 skrev (3 timer siden): Mmm... Helt korrekt! Som jeg sier. Du er en Midas. Mid ass, slapp that ass... Idk. Men, ja, det er sant. Drikking i Alta, selv spedbarn får heimbrent på flaska. Starter tidlig. Ikke rart folk er gærne og banner mye der oppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 23. juni 2024 #30391 Del Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (44 minutter siden): Ikke rart folk er gærne og banner mye der oppe Vi banner faen ikke mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juni 2024 #30392 Del Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (11 timer siden): Episode 829 90s editon @CAPS LOCK tits my life- han var over gjennomsnittet glad i pupper @Freyja Valkyrie nobodys housewife- hun ville ikke drive å stelle for menn og sånn @Cid firefarter- han hadde spist noe sterk chili @TheHairyToothfairy dont worry be fairy- han bekymret seg ikke når han fikk være seg selv @Hoppetaujenta og @Boetica- they dont care about bus- de likte ikke å ta bussen @Irak bad toys- "leketøyene" hennes hadde sluttet å virke, og nå visste hun ikke hva hun skulle gjøre @Fighter83i like to move tit- hun likte å bevege de ja @Ford3000 drinking in Alta- det var ikke mye annet å gjøre der enn å drikke seg full @Lurven no brain- han hadde like mye hjerne som en blind melon @Frøkenfryden 9 pm ( til i sleep) hu legger seg klokka 9 @Titania i can help myself- hun kunne da saken i egne hender Bra det var «sleep»😅 Nå for tida sover jeg i hjørnet av sofa mens Mann ser fotball😂 Ånei er du hjernetom😳 Kva med I want tit that way? 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juni 2024 #30393 Del Skrevet 23. juni 2024 Ford3000 skrev (5 timer siden): Vi banner faen ikke mye. Den horungen veit ikkje ke han snakka om! (hvis Fryden var politikar.. ville blitt Liv Signe fyrste veka i Dax18😅) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. juni 2024 #30394 Del Skrevet 23. juni 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Bra det var «sleep»😅 Nå for tida sover jeg i hjørnet av sofa mens Mann ser fotball😂 Ånei er du hjernetom😳 Kva med I want tit that way? 😁 Jeg har sluttet med sånt 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. juni 2024 #30395 Del Skrevet 23. juni 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Den horungen veit ikkje ke han snakka om! (hvis Fryden var politikar.. ville blitt Liv Signe fyrste veka i Dax18😅) Da hadde vi sendt deg sms på hyttetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juni 2024 #30396 Del Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (Akkurat nå): Da hadde vi sendt deg sms på hyttetur Dra på hyttetuuuuur med kanarifugl i bur! Sikkert metafor😂🤠 Jeg burde sove, men tatt to lurer på dagtid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. juni 2024 #30397 Del Skrevet 23. juni 2024 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Dra på hyttetuuuuur med kanarifugl i bur! Sikkert metafor😂🤠 Jeg burde sove, men tatt to lurer på dagtid Den kanarifuglen burde holdt seg i buret. Da kan du være oppe hele natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juni 2024 #30398 Del Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (2 minutter siden): Den kanarifuglen burde holdt seg i buret. Da kan du være oppe hele natten 😂 Neei, må sove, bade 08.00. jeg kan ryggsvømme har jeg funnet ut! Og sykle med badepølser. (Ikke metafor😂😂😂) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. juni 2024 #30399 Del Skrevet 23. juni 2024 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): 😂 Neei, må sove, bade 08.00. jeg kan ryggsvømme har jeg funnet ut! Og sykle med badepølser. (Ikke metafor😂😂😂) Jooooo, det er metafor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juni 2024 #30400 Del Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (Akkurat nå): Jooooo, det er metafor 😂😂😂🤪💦💦🌊🌊💧💧 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå