Boetica Skrevet 29. mai 2024 #30221 Del Skrevet 29. mai 2024 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Enig! Føler at hva som helst kan skje nå! Blir noen drept? Bortført? Blir alle fulle og tilber Durex? Gleder meg til oppfølgeren! Jeg får litt sånn «Blair witch project»-vibber 😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 29. mai 2024 #30222 Del Skrevet 29. mai 2024 Boetica skrev (7 minutter siden): Jeg får litt sånn «Blair witch project»-vibber 😱 Åh, den filmen husker jeg var veldig ekkel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. mai 2024 #30223 Del Skrevet 29. mai 2024 Lurven skrev (8 timer siden): Ca episode 818 Skogturen Sosiopratklientene skulle på tur i skogen sammen for å prøve å bli enda mere sosiale. De møtte opp i skogkanten akkurat i det @Sola de var stått opp Er der noen som vet hvor vi skal spurte @Hoppetaujenta, @Ane Rikke utbrøt @Irak Følg meg sa @Fighter83 der hun kom kjørende i sin @Ford3000. @Lurven hadde tatt med @Frøkenfryden i sånn bæremeis laget av @Polly Ester,og hun var riktig fornøyd, og hun hadde god utsikt til både stor og små fugl. Etter en stund måtte de stoppe fordi @Freyja Valkyrie trengte alenetid. Men egentlig skulle hun bare tisse bak et tre. Men der lå @Baktus i soveposen sin Resten av gjengen slo leir under en @jukkapalme, @MarianneE tente bål slik at gjengen kunne varme våte føtter. Åhåi nå ser jeg ikke skogen for bare tær sukket @KnekkeBørre. @CAPS LOCK var kommet bort fra resten av gruppen for han hadde vært så opptatt med å finne glassbiter. De hadde ikke tid til å lete etter han, så de ringte røde kors. I mellomtiden hadde @Titania og @Boetica gjemt seg bak et annet tre for å drikke @Cider og spise snop. Plutselig ble det @Kveldshimmel og de måtte slå leir for natten. Tær!! Tær overalt!!! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2024 #30224 Del Skrevet 29. mai 2024 Lurven skrev (8 timer siden): Ca episode 818 Skogturen Sosiopratklientene skulle på tur i skogen sammen for å prøve å bli enda mere sosiale. De møtte opp i skogkanten akkurat i det @Sola de var stått opp Er der noen som vet hvor vi skal spurte @Hoppetaujenta, @Ane Rikke utbrøt @Irak Følg meg sa @Fighter83 der hun kom kjørende i sin @Ford3000. @Lurven hadde tatt med @Frøkenfryden i sånn bæremeis laget av @Polly Ester,og hun var riktig fornøyd, og hun hadde god utsikt til både stor og små fugl. Etter en stund måtte de stoppe fordi @Freyja Valkyrie trengte alenetid. Men egentlig skulle hun bare tisse bak et tre. Men der lå @Baktus i soveposen sin Resten av gjengen slo leir under en @jukkapalme, @MarianneE tente bål slik at gjengen kunne varme våte føtter. Åhåi nå ser jeg ikke skogen for bare tær sukket @KnekkeBørre. @CAPS LOCK var kommet bort fra resten av gruppen for han hadde vært så opptatt med å finne glassbiter. De hadde ikke tid til å lete etter han, så de ringte røde kors. I mellomtiden hadde @Titania og @Boetica gjemt seg bak et annet tre for å drikke @Cider og spise snop. Plutselig ble det @Kveldshimmel og de måtte slå leir for natten. Bedre med bæremeis enn kjøttmeis ja😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. mai 2024 #30225 Del Skrevet 29. mai 2024 Lurven skrev (8 timer siden): Ca episode 818 Skogturen Sosiopratklientene skulle på tur i skogen sammen for å prøve å bli enda mere sosiale. De møtte opp i skogkanten akkurat i det @Sola de var stått opp Er der noen som vet hvor vi skal spurte @Hoppetaujenta, @Ane Rikke utbrøt @Irak Følg meg sa @Fighter83 der hun kom kjørende i sin @Ford3000. @Lurven hadde tatt med @Frøkenfryden i sånn bæremeis laget av @Polly Ester,og hun var riktig fornøyd, og hun hadde god utsikt til både stor og små fugl. Etter en stund måtte de stoppe fordi @Freyja Valkyrie trengte alenetid. Men egentlig skulle hun bare tisse bak et tre. Men der lå @Baktus i soveposen sin Resten av gjengen slo leir under en @jukkapalme, @MarianneE tente bål slik at gjengen kunne varme våte føtter. Åhåi nå ser jeg ikke skogen for bare tær sukket @KnekkeBørre. @CAPS LOCK var kommet bort fra resten av gruppen for han hadde vært så opptatt med å finne glassbiter. De hadde ikke tid til å lete etter han, så de ringte røde kors. I mellomtiden hadde @Titania og @Boetica gjemt seg bak et annet tre for å drikke @Cider og spise snop. Plutselig ble det @Kveldshimmel og de måtte slå leir for natten. Jeg skal fortelle busemann-historier når det blir skikkelig mørkt 😈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. mai 2024 #30226 Del Skrevet 29. mai 2024 (endret) Ford3000 skrev (3 timer siden): Enig! Føler at hva som helst kan skje nå! Blir noen drept? Bortført? Blir alle fulle og tilber Durex? Gleder meg til oppfølgeren! Kommer det en oppfølger?😲 Endret 29. mai 2024 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. mai 2024 #30227 Del Skrevet 29. mai 2024 Boetica skrev (3 timer siden): Jeg får litt sånn «Blair witch project»-vibber 😱 Det er blair bitch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. mai 2024 #30228 Del Skrevet 29. mai 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Bedre med bæremeis enn kjøttmeis ja😁 Kjøttmeis er metafor😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 29. mai 2024 #30229 Del Skrevet 29. mai 2024 Lurven skrev (52 minutter siden): Kommer det en oppfølger?😲 Ja? Pretty please? 😊 Lurven skrev (51 minutter siden): Kjøttmeis er metafor😁 Kjøttpeis er enda bedre! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. mai 2024 #30230 Del Skrevet 29. mai 2024 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Ja? Pretty please? 😊 Kjøttpenis er enda bedre! 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. mai 2024 #30231 Del Skrevet 29. mai 2024 Ford3000 skrev (6 minutter siden): Ja? Pretty please? 😊 Kjøttpeis er enda bedre! Kjøttpølse da? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. mai 2024 #30232 Del Skrevet 29. mai 2024 Ford3000 skrev (24 minutter siden): Ja? Pretty please? 😊 Kjøttpeis er enda bedre! Her på gården valgte vi John Deere traktor, fordi den har revers. @Ford3000 har 5 gir.. 1 - 4 + pervers. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 29. mai 2024 #30233 Del Skrevet 29. mai 2024 Cid skrev (1 time siden): Kjøttpølse da? Må være rette sorten. Ikke alle pølser smaker godt. Selv går jeg for lokal pølse. KnekkeBørre skrev (49 minutter siden): Her på gården valgte vi John Deere traktor, fordi den har revers. @Ford3000 har 5 gir.. 1 - 4 + pervers. Liker det siste giret. Blir ofte sånn når vårronna har startet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. mai 2024 #30234 Del Skrevet 29. mai 2024 Ford3000 skrev (37 minutter siden): Må være rette sorten. Ikke alle pølser smaker godt. Selv går jeg for lokal pølse. Liker det siste giret. Blir ofte sånn når vårronna har startet. Bratwurst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 29. mai 2024 #30235 Del Skrevet 29. mai 2024 Cid skrev (6 minutter siden): Bratwurst. Nah, blir for internasjonal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. mai 2024 #30236 Del Skrevet 29. mai 2024 Ford3000 skrev (8 minutter siden): Nah, blir for internasjonal. Bratwurst var igrunn en lokal rett mellom 1940 -1945.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. mai 2024 #30237 Del Skrevet 29. mai 2024 Ford3000 skrev (54 minutter siden): Må være rette sorten. Ikke alle pølser smaker godt. Selv går jeg for lokal pølse. Liker det siste giret. Blir ofte sånn når vårronna har startet. Det er sant 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 29. mai 2024 #30238 Del Skrevet 29. mai 2024 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Bratwurst var igrunn en lokal rett mellom 1940 -1945.. Har ikke sansen for slikt. Må være lokal pølse. Best på smak og akkurat passe stor! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. mai 2024 #30239 Del Skrevet 29. mai 2024 KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Bratwurst var igrunn en lokal rett mellom 1940 -1945.. @Hoppetaujenta liker det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. mai 2024 #30240 Del Skrevet 29. mai 2024 Ford3000 skrev (6 minutter siden): Har ikke sansen for slikt. Må være lokal pølse. Best på smak og akkurat passe stor! Østlandet born and raised! Gjennomsnittlig så det dundrer! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå