Sola de Skrevet 26. mai 2024 #30201 Skrevet 26. mai 2024 Lurven skrev (6 minutter siden): 😄 Det fins nok en @Askeladd for deg og ser du Du kan velge mellom @Askeladdden @Askeladdden @askeladden_HjemmetNO @askeladden1604 @Askeladden1983 @askeladden2 @Askeladden45 Eller om du orker @Askeladdene eller @AskBurlefot Var mange Askeladder der ja Men ingen vant prinsesse vil ikke 1
Gjest Lurven Skrevet 26. mai 2024 #30202 Skrevet 26. mai 2024 Sola de skrev (3 minutter siden): Var mange Askeladder der ja Men ingen vant prinsesse vil ikke Har meldt deg på ungkarskvinnen
Sola de Skrevet 26. mai 2024 #30203 Skrevet 26. mai 2024 Lurven skrev (19 minutter siden): Har meldt deg på ungkarskvinnen Ville nok ikke tatt i de mennene som deltar der med ildtang en gang 1
Cid Skrevet 26. mai 2024 #30204 Skrevet 26. mai 2024 Lurven skrev (1 time siden): 😄 Det fins nok en @Askeladd for deg og ser du Du kan velge mellom @Askeladdden @Askeladdden @askeladden_HjemmetNO @askeladden1604 @Askeladden1983 @askeladden2 @Askeladden45 Eller om du orker @Askeladdene eller @AskBurlefot @Aske @Binn@ @Laden 1
Gjest Lurven Skrevet 26. mai 2024 #30205 Skrevet 26. mai 2024 Cid skrev (57 minutter siden): @Aske @Binn@ @Laden 😄
Gjest Lurven Skrevet 26. mai 2024 #30206 Skrevet 26. mai 2024 Sola de skrev (2 timer siden): Ville nok ikke tatt i de mennene som deltar der med ildtang en gang Kandidatene er klare @Ungkar95 @Ungkaren @ungkaren....1 @Ungkarsk @Ungkaktus @Singel-pingel @søkerfrue @Søker hjelp
Gjest Boetica Skrevet 26. mai 2024 #30207 Skrevet 26. mai 2024 Lurven skrev (17 timer siden): Episode 815 Tinder Jeg har vært å snoket på tinder profilene @Titania søker mann med god teknikk som er glad i å gå på konsert. Mine interesser er hekling og TV spill Er du kanskje den rette pølsa i min vaffel? @Boetica søker erfaren man som er glad i å turer i byen Mine interesser er Godteri og Allers Er du kanskje mannen som kan fylle godteposen min? @Polly Ester søker en myk bomullsmann, Mine interesser er final Fantasy og brunsj Er du mannen i mitt underliv? @Cid søker erfaren dame som liker riming og musikken til sixnine Mine interesser er kvinneguiden og Nintendo switch Er du en moden Frukt jeg kan spise? @Irak Søker sensuell mann som ikke er redd for å ta i tak. Mine interesser er lube og vaselin Er du mann nok for meg? @Sola de Søker mann med måne Mine interesser er klesvask og fotball Er du en dirty mann? @Freyja Valkyrie Søker snill mann Mine interesser er Tv2 og barcelona Vil du være en ekstrovert i min introvert @Baktus Søker dame som er glad i turer i skog og mark Mine interesser er soveposer og bibliotek Vil du være med meg opp i skauen? @Lurvens Tinder: Amorøs ordsmed søker dame for lek og moro. Vil du bli mitt pølsebrød?
Gjest Lurven Skrevet 26. mai 2024 #30208 Skrevet 26. mai 2024 Boetica skrev (2 timer siden): @Lurvens Tinder: Amorøs ordsmed søker dame for lek og moro. Vil du bli mitt pølsebrød? Ingen som har sveipet til høyre ennå fårrå sire sånn
Frøkenfryden Skrevet 28. mai 2024 #30209 Skrevet 28. mai 2024 Boetica skrev (På 26.5.2024 den 15.29): @Lurvens Tinder: Amorøs ordsmed søker dame for lek og moro. Vil du bli mitt pølsebrød? Bill.merke ostepølse😁 1
Gjest Boetica Skrevet 28. mai 2024 #30210 Skrevet 28. mai 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Bill.merke ostepølse😁 Nå kan jeg aldri spise ostepølse mer 😬
Frøkenfryden Skrevet 28. mai 2024 #30211 Skrevet 28. mai 2024 Boetica skrev (1 minutt siden): Nå kan jeg aldri spise ostepølse mer 😬 Nå gjør du @Lurven trist🥺 1
Gjest Lurven Skrevet 28. mai 2024 #30212 Skrevet 28. mai 2024 Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): Bill.merke ostepølse😁 😆
Gjest Lurven Skrevet 28. mai 2024 #30213 Skrevet 28. mai 2024 Boetica skrev (21 minutter siden): Nå kan jeg aldri spise ostepølse mer 😬 Du får nøye deg med å gagge
Gjest Lurven Skrevet 28. mai 2024 #30214 Skrevet 28. mai 2024 Frøkenfryden skrev (20 minutter siden): Nå gjør du @Lurven trist🥺 😭
Gjest Lurven Skrevet 29. mai 2024 #30215 Skrevet 29. mai 2024 Ca episode 818 Skogturen Sosiopratklientene skulle på tur i skogen sammen for å prøve å bli enda mere sosiale. De møtte opp i skogkanten akkurat i det @Sola de var stått opp Er der noen som vet hvor vi skal spurte @Hoppetaujenta, @Ane Rikke utbrøt @Irak Følg meg sa @Fighter83 der hun kom kjørende i sin @Ford3000. @Lurven hadde tatt med @Frøkenfryden i sånn bæremeis laget av @Polly Ester,og hun var riktig fornøyd, og hun hadde god utsikt til både stor og små fugl. Etter en stund måtte de stoppe fordi @Freyja Valkyrie trengte alenetid. Men egentlig skulle hun bare tisse bak et tre. Men der lå @Baktus i soveposen sin Resten av gjengen slo leir under en @jukkapalme, @MarianneE tente bål slik at gjengen kunne varme våte føtter. Åhåi nå ser jeg ikke skogen for bare tær sukket @KnekkeBørre. @CAPS LOCK var kommet bort fra resten av gruppen for han hadde vært så opptatt med å finne glassbiter. De hadde ikke tid til å lete etter han, så de ringte røde kors. I mellomtiden hadde @Titania og @Boetica gjemt seg bak et annet tre for å drikke @Cider og spise snop. Plutselig ble det @Kveldshimmel og de måtte slå leir for natten.
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mai 2024 #30216 Skrevet 29. mai 2024 Lurven skrev (1 time siden): Ca episode 818 Skogturen Sosiopratklientene skulle på tur i skogen sammen for å prøve å bli enda mere sosiale. De møtte opp i skogkanten akkurat i det @Sola de var stått opp Er der noen som vet hvor vi skal spurte @Hoppetaujenta, @Ane Rikke utbrøt @Irak Følg meg sa @Fighter83 der hun kom kjørende i sin @Ford3000. @Lurven hadde tatt med @Frøkenfryden i sånn bæremeis laget av @Polly Ester,og hun var riktig fornøyd, og hun hadde god utsikt til både stor og små fugl. Etter en stund måtte de stoppe fordi @Freyja Valkyrie trengte alenetid. Men egentlig skulle hun bare tisse bak et tre. Men der lå @Baktus i soveposen sin Resten av gjengen slo leir under en @jukkapalme, @MarianneE tente bål slik at gjengen kunne varme våte føtter. Åhåi nå ser jeg ikke skogen for bare tær sukket @KnekkeBørre. @CAPS LOCK var kommet bort fra resten av gruppen for han hadde vært så opptatt med å finne glassbiter. De hadde ikke tid til å lete etter han, så de ringte røde kors. I mellomtiden hadde @Titania og @Boetica gjemt seg bak et annet tre for å drikke @Cider og spise snop. Plutselig ble det @Kveldshimmel og de måtte slå leir for natten. Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩
Irak Skrevet 29. mai 2024 #30218 Skrevet 29. mai 2024 Lurven skrev (4 timer siden): Ca episode 818 Skogturen Sosiopratklientene skulle på tur i skogen sammen for å prøve å bli enda mere sosiale. De møtte opp i skogkanten akkurat i det @Sola de var stått opp Er der noen som vet hvor vi skal spurte @Hoppetaujenta, @Ane Rikke utbrøt @Irak Følg meg sa @Fighter83 der hun kom kjørende i sin @Ford3000. @Lurven hadde tatt med @Frøkenfryden i sånn bæremeis laget av @Polly Ester,og hun var riktig fornøyd, og hun hadde god utsikt til både stor og små fugl. Etter en stund måtte de stoppe fordi @Freyja Valkyrie trengte alenetid. Men egentlig skulle hun bare tisse bak et tre. Men der lå @Baktus i soveposen sin Resten av gjengen slo leir under en @jukkapalme, @MarianneE tente bål slik at gjengen kunne varme våte føtter. Åhåi nå ser jeg ikke skogen for bare tær sukket @KnekkeBørre. @CAPS LOCK var kommet bort fra resten av gruppen for han hadde vært så opptatt med å finne glassbiter. De hadde ikke tid til å lete etter han, så de ringte røde kors. I mellomtiden hadde @Titania og @Boetica gjemt seg bak et annet tre for å drikke @Cider og spise snop. Plutselig ble det @Kveldshimmel og de måtte slå leir for natten. Ikke alltid lett å vite hvor man skal 😂😂😂😂. 1
Gjest Boetica Skrevet 29. mai 2024 #30219 Skrevet 29. mai 2024 Lurven skrev (5 timer siden): Ca episode 818 Skogturen Sosiopratklientene skulle på tur i skogen sammen for å prøve å bli enda mere sosiale. De møtte opp i skogkanten akkurat i det @Sola de var stått opp Er der noen som vet hvor vi skal spurte @Hoppetaujenta, @Ane Rikke utbrøt @Irak Følg meg sa @Fighter83 der hun kom kjørende i sin @Ford3000. @Lurven hadde tatt med @Frøkenfryden i sånn bæremeis laget av @Polly Ester,og hun var riktig fornøyd, og hun hadde god utsikt til både stor og små fugl. Etter en stund måtte de stoppe fordi @Freyja Valkyrie trengte alenetid. Men egentlig skulle hun bare tisse bak et tre. Men der lå @Baktus i soveposen sin Resten av gjengen slo leir under en @jukkapalme, @MarianneE tente bål slik at gjengen kunne varme våte føtter. Åhåi nå ser jeg ikke skogen for bare tær sukket @KnekkeBørre. @CAPS LOCK var kommet bort fra resten av gruppen for han hadde vært så opptatt med å finne glassbiter. De hadde ikke tid til å lete etter han, så de ringte røde kors. I mellomtiden hadde @Titania og @Boetica gjemt seg bak et annet tre for å drikke @Cider og spise snop. Plutselig ble det @Kveldshimmel og de måtte slå leir for natten. Den avslutningen var en cliffhanger 😀
Ford3000 Skrevet 29. mai 2024 #30220 Skrevet 29. mai 2024 Boetica skrev (26 minutter siden): Den avslutningen var en cliffhanger 😀 Enig! Føler at hva som helst kan skje nå! Blir noen drept? Bortført? Blir alle fulle og tilber Durex? Gleder meg til oppfølgeren! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå