Sola de Skrevet 26. mai 2024 #30201 Del Skrevet 26. mai 2024 Lurven skrev (6 minutter siden): 😄 Det fins nok en @Askeladd for deg og ser du Du kan velge mellom @Askeladdden @Askeladdden @askeladden_HjemmetNO @askeladden1604 @Askeladden1983 @askeladden2 @Askeladden45 Eller om du orker @Askeladdene eller @AskBurlefot Var mange Askeladder der ja Men ingen vant prinsesse vil ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. mai 2024 #30202 Del Skrevet 26. mai 2024 Sola de skrev (3 minutter siden): Var mange Askeladder der ja Men ingen vant prinsesse vil ikke Har meldt deg på ungkarskvinnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. mai 2024 #30203 Del Skrevet 26. mai 2024 Lurven skrev (19 minutter siden): Har meldt deg på ungkarskvinnen Ville nok ikke tatt i de mennene som deltar der med ildtang en gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mai 2024 #30204 Del Skrevet 26. mai 2024 Lurven skrev (1 time siden): 😄 Det fins nok en @Askeladd for deg og ser du Du kan velge mellom @Askeladdden @Askeladdden @askeladden_HjemmetNO @askeladden1604 @Askeladden1983 @askeladden2 @Askeladden45 Eller om du orker @Askeladdene eller @AskBurlefot @Aske @Binn@ @Laden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. mai 2024 #30205 Del Skrevet 26. mai 2024 Cid skrev (57 minutter siden): @Aske @Binn@ @Laden 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. mai 2024 #30206 Del Skrevet 26. mai 2024 Sola de skrev (2 timer siden): Ville nok ikke tatt i de mennene som deltar der med ildtang en gang Kandidatene er klare @Ungkar95 @Ungkaren @ungkaren....1 @Ungkarsk @Ungkaktus @Singel-pingel @søkerfrue @Søker hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 26. mai 2024 #30207 Del Skrevet 26. mai 2024 Lurven skrev (17 timer siden): Episode 815 Tinder Jeg har vært å snoket på tinder profilene @Titania søker mann med god teknikk som er glad i å gå på konsert. Mine interesser er hekling og TV spill Er du kanskje den rette pølsa i min vaffel? @Boetica søker erfaren man som er glad i å turer i byen Mine interesser er Godteri og Allers Er du kanskje mannen som kan fylle godteposen min? @Polly Ester søker en myk bomullsmann, Mine interesser er final Fantasy og brunsj Er du mannen i mitt underliv? @Cid søker erfaren dame som liker riming og musikken til sixnine Mine interesser er kvinneguiden og Nintendo switch Er du en moden Frukt jeg kan spise? @Irak Søker sensuell mann som ikke er redd for å ta i tak. Mine interesser er lube og vaselin Er du mann nok for meg? @Sola de Søker mann med måne Mine interesser er klesvask og fotball Er du en dirty mann? @Freyja Valkyrie Søker snill mann Mine interesser er Tv2 og barcelona Vil du være en ekstrovert i min introvert @Baktus Søker dame som er glad i turer i skog og mark Mine interesser er soveposer og bibliotek Vil du være med meg opp i skauen? @Lurvens Tinder: Amorøs ordsmed søker dame for lek og moro. Vil du bli mitt pølsebrød? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. mai 2024 #30208 Del Skrevet 26. mai 2024 Boetica skrev (2 timer siden): @Lurvens Tinder: Amorøs ordsmed søker dame for lek og moro. Vil du bli mitt pølsebrød? Ingen som har sveipet til høyre ennå fårrå sire sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mai 2024 #30209 Del Skrevet 28. mai 2024 Boetica skrev (På 26.5.2024 den 15.29): @Lurvens Tinder: Amorøs ordsmed søker dame for lek og moro. Vil du bli mitt pølsebrød? Bill.merke ostepølse😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. mai 2024 #30210 Del Skrevet 28. mai 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Bill.merke ostepølse😁 Nå kan jeg aldri spise ostepølse mer 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mai 2024 #30211 Del Skrevet 28. mai 2024 Boetica skrev (1 minutt siden): Nå kan jeg aldri spise ostepølse mer 😬 Nå gjør du @Lurven trist🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. mai 2024 #30212 Del Skrevet 28. mai 2024 Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): Bill.merke ostepølse😁 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. mai 2024 #30213 Del Skrevet 28. mai 2024 Boetica skrev (21 minutter siden): Nå kan jeg aldri spise ostepølse mer 😬 Du får nøye deg med å gagge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. mai 2024 #30214 Del Skrevet 28. mai 2024 Frøkenfryden skrev (20 minutter siden): Nå gjør du @Lurven trist🥺 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. mai 2024 #30215 Del Skrevet 29. mai 2024 Ca episode 818 Skogturen Sosiopratklientene skulle på tur i skogen sammen for å prøve å bli enda mere sosiale. De møtte opp i skogkanten akkurat i det @Sola de var stått opp Er der noen som vet hvor vi skal spurte @Hoppetaujenta, @Ane Rikke utbrøt @Irak Følg meg sa @Fighter83 der hun kom kjørende i sin @Ford3000. @Lurven hadde tatt med @Frøkenfryden i sånn bæremeis laget av @Polly Ester,og hun var riktig fornøyd, og hun hadde god utsikt til både stor og små fugl. Etter en stund måtte de stoppe fordi @Freyja Valkyrie trengte alenetid. Men egentlig skulle hun bare tisse bak et tre. Men der lå @Baktus i soveposen sin Resten av gjengen slo leir under en @jukkapalme, @MarianneE tente bål slik at gjengen kunne varme våte føtter. Åhåi nå ser jeg ikke skogen for bare tær sukket @KnekkeBørre. @CAPS LOCK var kommet bort fra resten av gruppen for han hadde vært så opptatt med å finne glassbiter. De hadde ikke tid til å lete etter han, så de ringte røde kors. I mellomtiden hadde @Titania og @Boetica gjemt seg bak et annet tre for å drikke @Cider og spise snop. Plutselig ble det @Kveldshimmel og de måtte slå leir for natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mai 2024 #30216 Del Skrevet 29. mai 2024 Lurven skrev (1 time siden): Ca episode 818 Skogturen Sosiopratklientene skulle på tur i skogen sammen for å prøve å bli enda mere sosiale. De møtte opp i skogkanten akkurat i det @Sola de var stått opp Er der noen som vet hvor vi skal spurte @Hoppetaujenta, @Ane Rikke utbrøt @Irak Følg meg sa @Fighter83 der hun kom kjørende i sin @Ford3000. @Lurven hadde tatt med @Frøkenfryden i sånn bæremeis laget av @Polly Ester,og hun var riktig fornøyd, og hun hadde god utsikt til både stor og små fugl. Etter en stund måtte de stoppe fordi @Freyja Valkyrie trengte alenetid. Men egentlig skulle hun bare tisse bak et tre. Men der lå @Baktus i soveposen sin Resten av gjengen slo leir under en @jukkapalme, @MarianneE tente bål slik at gjengen kunne varme våte føtter. Åhåi nå ser jeg ikke skogen for bare tær sukket @KnekkeBørre. @CAPS LOCK var kommet bort fra resten av gruppen for han hadde vært så opptatt med å finne glassbiter. De hadde ikke tid til å lete etter han, så de ringte røde kors. I mellomtiden hadde @Titania og @Boetica gjemt seg bak et annet tre for å drikke @Cider og spise snop. Plutselig ble det @Kveldshimmel og de måtte slå leir for natten. Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2024 #30217 Del Skrevet 29. mai 2024 Som tatt ut av virkeligheten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. mai 2024 #30218 Del Skrevet 29. mai 2024 Lurven skrev (4 timer siden): Ca episode 818 Skogturen Sosiopratklientene skulle på tur i skogen sammen for å prøve å bli enda mere sosiale. De møtte opp i skogkanten akkurat i det @Sola de var stått opp Er der noen som vet hvor vi skal spurte @Hoppetaujenta, @Ane Rikke utbrøt @Irak Følg meg sa @Fighter83 der hun kom kjørende i sin @Ford3000. @Lurven hadde tatt med @Frøkenfryden i sånn bæremeis laget av @Polly Ester,og hun var riktig fornøyd, og hun hadde god utsikt til både stor og små fugl. Etter en stund måtte de stoppe fordi @Freyja Valkyrie trengte alenetid. Men egentlig skulle hun bare tisse bak et tre. Men der lå @Baktus i soveposen sin Resten av gjengen slo leir under en @jukkapalme, @MarianneE tente bål slik at gjengen kunne varme våte føtter. Åhåi nå ser jeg ikke skogen for bare tær sukket @KnekkeBørre. @CAPS LOCK var kommet bort fra resten av gruppen for han hadde vært så opptatt med å finne glassbiter. De hadde ikke tid til å lete etter han, så de ringte røde kors. I mellomtiden hadde @Titania og @Boetica gjemt seg bak et annet tre for å drikke @Cider og spise snop. Plutselig ble det @Kveldshimmel og de måtte slå leir for natten. Ikke alltid lett å vite hvor man skal 😂😂😂😂. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 29. mai 2024 #30219 Del Skrevet 29. mai 2024 Lurven skrev (5 timer siden): Ca episode 818 Skogturen Sosiopratklientene skulle på tur i skogen sammen for å prøve å bli enda mere sosiale. De møtte opp i skogkanten akkurat i det @Sola de var stått opp Er der noen som vet hvor vi skal spurte @Hoppetaujenta, @Ane Rikke utbrøt @Irak Følg meg sa @Fighter83 der hun kom kjørende i sin @Ford3000. @Lurven hadde tatt med @Frøkenfryden i sånn bæremeis laget av @Polly Ester,og hun var riktig fornøyd, og hun hadde god utsikt til både stor og små fugl. Etter en stund måtte de stoppe fordi @Freyja Valkyrie trengte alenetid. Men egentlig skulle hun bare tisse bak et tre. Men der lå @Baktus i soveposen sin Resten av gjengen slo leir under en @jukkapalme, @MarianneE tente bål slik at gjengen kunne varme våte føtter. Åhåi nå ser jeg ikke skogen for bare tær sukket @KnekkeBørre. @CAPS LOCK var kommet bort fra resten av gruppen for han hadde vært så opptatt med å finne glassbiter. De hadde ikke tid til å lete etter han, så de ringte røde kors. I mellomtiden hadde @Titania og @Boetica gjemt seg bak et annet tre for å drikke @Cider og spise snop. Plutselig ble det @Kveldshimmel og de måtte slå leir for natten. Den avslutningen var en cliffhanger 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 29. mai 2024 #30220 Del Skrevet 29. mai 2024 Boetica skrev (26 minutter siden): Den avslutningen var en cliffhanger 😀 Enig! Føler at hva som helst kan skje nå! Blir noen drept? Bortført? Blir alle fulle og tilber Durex? Gleder meg til oppfølgeren! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå