MarianneE Skrevet 9. november 2023 #27901 Del Skrevet 9. november 2023 Ja det får'n si.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 9. november 2023 #27902 Del Skrevet 9. november 2023 Hvis dét er det frekkeste jeg har gjort, spiller hukommelsen meg et puss 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. november 2023 #27903 Del Skrevet 10. november 2023 Ane Rikke skrev (9 timer siden): Hvis dét er det frekkeste jeg har gjort, spiller hukommelsen meg et puss 😅 😲 har du vært frekkere enn dette? 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 10. november 2023 #27904 Del Skrevet 10. november 2023 Lurven skrev (2 timer siden): 😲 har du vært frekkere enn dette? 🧐 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. november 2023 #27905 Del Skrevet 10. november 2023 Ane Rikke skrev (3 timer siden): 😬 Har du lyst å snakke om det 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. november 2023 #27906 Del Skrevet 10. november 2023 Episode 699 Grandtantene og grisegutten @Hoppetaujenta hadde innkalt til ekstraordinært møte i Grandtanteklubben og følgende samtale fant sted @Hoppetaujenta: hva skal vi gjøre med @Cid , han har blitt en sånn grisegutt @Athena Freyja blitt påvirka av @Lurven tror jeg. @Boetica: Ja skulle ønske han var mer som @Adobyen @Polly Ester: Ja der har du et realt mannfolk, han er hel ved for å si det sånn @Frøkenfryden hadde gjemt seg bak pipa og stakk hodet frem Dykkar kan ikkje skylda alt på @Lurven. @Kvakky: nei han er fiiin schøøø @MarianneE: nååå nåååh, dere er det ganske fæle i munnen selv. @Fighter83: Ja dere er inhabile @Ciaran og Ciara : vi digger det vi @jukkapalme : jeg begynner å få nok av griseguttene @Ford3000 åh, dæm e no harmløs, det e bærre skøy @Menelaos: @Ane Rikke hva vi skal gjøre .. @KnekkeBørre gi oss en siste sjanse @Rumle ok, men da lover dere å skjerpe dere...(?) @SVK jaaajaa (😁) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. november 2023 #27907 Del Skrevet 10. november 2023 Lurven skrev (32 minutter siden): Episode 699 Grandtantene og grisegutten @Hoppetaujenta hadde innkalt til ekstraordinært møte i Grandtanteklubben og følgende samtale fant sted @Hoppetaujenta: hva skal vi gjøre med @Cid , han har blitt en sånn grisegutt @Athena Freyja blitt påvirka av @Lurven tror jeg. @Boetica: Ja skulle ønske han var mer som @Adobyen @Polly Ester: Ja der har du et realt mannfolk, han er hel ved for å si det sånn @Frøkenfryden hadde gjemt seg bak pipa og stakk hodet frem Dykkar kan ikkje skylda alt på @Lurven. @Kvakky: nei han er fiiin schøøø @MarianneE: nååå nåååh, dere er det ganske fæle i munnen selv. @Fighter83: Ja dere er inhabile @Ciaran og Ciara : vi digger det vi @jukkapalme : jeg begynner å få nok av griseguttene @Ford3000 åh, dæm e no harmløs, det e bærre skøy @Menelaos: @Ane Rikke hva vi skal gjøre .. @KnekkeBørre gi oss en siste sjanse @Rumle ok, men da lover dere å skjerpe dere...(?) @SVK jaaajaa (😁) Det eneste som hjelper er en real grønnsåpevask av truten. Jeg holder, @Hoppetaujentadisteaherer, og @Polly Esterskrubber 👵🏻👵👵🏼 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2023 #27908 Del Skrevet 10. november 2023 Boetica skrev (10 minutter siden): Det eneste som hjelper er en real grønnsåpevask av truten. Jeg holder, @Hoppetaujentadisteaherer, og @Polly Esterskrubber 👵🏻👵👵🏼 Hhi...dette lyder lovende og jeg skal kile ham alle steder hvor kiling har effekt, så åpnes nok truten skal dere se. ...og etterpå skal vi ha italiensk bakverk laget til anledningen: cannolis med godsaker i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 10. november 2023 #27909 Del Skrevet 10. november 2023 Lurven skrev (På 9.11.2023 den 15.32): Alt annet er lov, gratis buffet for å ai det sånn. Mmmmmbuffe.... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 10. november 2023 #27910 Del Skrevet 10. november 2023 Frøkenfryden skrev (På 9.11.2023 den 15.37): Du og radiohead with them iron lungs🤪 Jeg kan vel trygt skryte på meg å være litt Karma Police for tiden! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. november 2023 #27911 Del Skrevet 10. november 2023 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Hhi...dette lyder lovende og jeg skal kile ham alle steder hvor kiling har effekt, så åpnes nok truten skal dere se. ...og etterpå skal vi ha italiensk bakverk laget til anledningen: cannolis med godsaker i. Ja takk Det har vi fortjent etter det basketaket der 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 10. november 2023 #27912 Del Skrevet 10. november 2023 Boetica skrev (43 minutter siden): Det eneste som hjelper er en real grønnsåpevask av truten. Jeg holder, @Hoppetaujentadisteaherer, og @Polly Esterskrubber 👵🏻👵👵🏼 Tror dere at det virker denne gangen da? Noen fortalte at de hadde gitt opp denne medisinen etter de 69 første, mislykkede forsøkene. bivirkningene var visst ganske sjokkerende iflg.mamsen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 10. november 2023 #27913 Del Skrevet 10. november 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Har du lyst å snakke om det 😁 Er ikke alt du har godt av å vite 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 10. november 2023 #27914 Del Skrevet 10. november 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 699 Grandtantene og grisegutten @Hoppetaujenta hadde innkalt til ekstraordinært møte i Grandtanteklubben og følgende samtale fant sted @Hoppetaujenta: hva skal vi gjøre med @Cid , han har blitt en sånn grisegutt @Athena Freyja blitt påvirka av @Lurven tror jeg. @Boetica: Ja skulle ønske han var mer som @Adobyen @Polly Ester: Ja der har du et realt mannfolk, han er hel ved for å si det sånn @Frøkenfryden hadde gjemt seg bak pipa og stakk hodet frem Dykkar kan ikkje skylda alt på @Lurven. @Kvakky: nei han er fiiin schøøø @MarianneE: nååå nåååh, dere er det ganske fæle i munnen selv. @Fighter83: Ja dere er inhabile @Ciaran og Ciara : vi digger det vi @jukkapalme : jeg begynner å få nok av griseguttene @Ford3000 åh, dæm e no harmløs, det e bærre skøy @Menelaos: @Ane Rikke hva vi skal gjøre .. @KnekkeBørre gi oss en siste sjanse @Rumle ok, men da lover dere å skjerpe dere...(?) @SVK jaaajaa (😁) @Cid er jo en engel i forhold til visse andre;) @Lurven 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. november 2023 #27915 Del Skrevet 10. november 2023 Ane Rikke skrev (2 minutter siden): Er ikke alt du har godt av å vite 😅 Så lenge du hadde godt av det selv , så kan jeg slå meg til ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. november 2023 #27916 Del Skrevet 10. november 2023 Ane Rikke skrev (1 minutt siden): @Cid er jo en engel i forhold til visse andre;) @Lurven Ja , du mener vel @KnekkeBørre og @Sola de nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. november 2023 #27917 Del Skrevet 10. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Jeg kan vel trygt skryte på meg å være litt Karma Police for tiden! Tok meg i å plystre på denne Lurven skrev (11 minutter siden): Ja , du mener vel @KnekkeBørre og @Sola de nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. november 2023 #27918 Del Skrevet 10. november 2023 Lurven skrev (18 minutter siden): Ja , du mener vel @KnekkeBørre og @Sola de nå Må jo være det..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. november 2023 #27919 Del Skrevet 10. november 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 699 Grandtantene og grisegutten @Hoppetaujenta hadde innkalt til ekstraordinært møte i Grandtanteklubben og følgende samtale fant sted @Hoppetaujenta: hva skal vi gjøre med @Cid , han har blitt en sånn grisegutt @Athena Freyja blitt påvirka av @Lurven tror jeg. @Boetica: Ja skulle ønske han var mer som @Adobyen @Polly Ester: Ja der har du et realt mannfolk, han er hel ved for å si det sånn @Frøkenfryden hadde gjemt seg bak pipa og stakk hodet frem Dykkar kan ikkje skylda alt på @Lurven. @Kvakky: nei han er fiiin schøøø @MarianneE: nååå nåååh, dere er det ganske fæle i munnen selv. @Fighter83: Ja dere er inhabile @Ciaran og Ciara : vi digger det vi @jukkapalme : jeg begynner å få nok av griseguttene @Ford3000 åh, dæm e no harmløs, det e bærre skøy @Menelaos: @Ane Rikke hva vi skal gjøre .. @KnekkeBørre gi oss en siste sjanse @Rumle ok, men da lover dere å skjerpe dere...(?) @SVK jaaajaa (😁) Haha, got your back bror☺️😎👍 @Ford3000 ble plutselig en del av The Julekalender😂😂 Denne episoden var etter mitt hjerte, nå er det helg🥰👍❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. november 2023 #27920 Del Skrevet 10. november 2023 Lurven skrev (23 timer siden): Ja må være hull til pølsa😁 Får rare bilder i hodet ass😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå