TheHairyToothfairy Skrevet 6. november 2023 #27881 Skrevet 6. november 2023 Ford3000 skrev (På 4.11.2023 den 11.14): Det var litt av et julebord! Hadde sneket med meg noe hjemmebrent, kunne ikke bli fersket av noe politi. Fikk @TheHairyToothfairy på plass den lungen sin egentlig? Trengte den ikke. Puster eksos uanz 1 1
Gjest Lurven Skrevet 7. november 2023 #27882 Skrevet 7. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (9 timer siden): Den er et helt naturlig kulturinnslag der jeg har bodd de seneste årene. VIL DU BÆRE MÆ MED DÆ HJÆM I NATT, SKAL VI DELE SAMME TANNBØRST I NATT Deler ikke tannbørste første kvelden, der går grensen altså
Gjest Lurven Skrevet 7. november 2023 #27883 Skrevet 7. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (9 timer siden): Trengte den ikke. Puster eksos uanz Du trenger C02 filter
TheHairyToothfairy Skrevet 9. november 2023 #27884 Skrevet 9. november 2023 Lurven skrev (På 7.11.2023 den 7.28): Deler ikke tannbørste første kvelden, der går grensen altså Fy fan ass, bjuder ni inte på? Lurven skrev (På 7.11.2023 den 7.29): Du trenger C02 filter Neida, full fart og fri eksos!! 1 1
Gjest Lurven Skrevet 9. november 2023 #27885 Skrevet 9. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden): Fy fan ass, bjuder ni inte på? Neida, full fart og fri eksos!! Alt annet er lov, gratis buffet for å ai det sånn.
Frøkenfryden Skrevet 9. november 2023 #27886 Skrevet 9. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (På 6.11.2023 den 22.14): Trengte den ikke. Puster eksos uanz Du og radiohead with them iron lungs🤪 1
Frøkenfryden Skrevet 9. november 2023 #27887 Skrevet 9. november 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Alt annet er lov, gratis buffet for å ai det sånn. Hørte jeg buffet? Scampi for me🤩 1
Gjest Lurven Skrevet 9. november 2023 #27888 Skrevet 9. november 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Hørte jeg buffet? Scampi for me🤩 😲 det er metafor😲😲
Gjest Lurven Skrevet 9. november 2023 #27889 Skrevet 9. november 2023 Episode 698 Femten frekke frøkner Hva er det frekkeste sosiopratfrøkner har gjort @Hoppetaujenta drukket @Cider mens hun sto på hodet naken @Frøkenfryden den gangen hun blandet pølse og ananas @Kvakky varmet kyllingen på @Kokeplaten til han kokte over @Athena Freyja dusjet naken @Titania blitt skrudd på av En tekniker @Boetica delt godteposen sin med et mannfolk @Polly Ester spilt tv spill kun iført bomullstruser @jukkapalme vist frem kokoknüssene @Ford3000 den gangen hun samekjørte beveren med traktoren @MarianneE Kama sutra seg gjennom helgen @Gladikaffe teabagging @Ane Rikke stått naken i vinduet @Peanut @Sola de vasket klær på 100 grader @LiseTV gått med bukse
Ford3000 Skrevet 9. november 2023 #27890 Skrevet 9. november 2023 Lurven skrev (11 minutter siden): Episode 698 Femten frekke frøkner Hva er det frekkeste sosiopratfrøkner har gjort @Hoppetaujenta drukket @Cider mens hun sto på hodet naken @Frøkenfryden den gangen hun blandet pølse og ananas @Kvakky varmet kyllingen på @Kokeplaten til han kokte over @Athena Freyja dusjet naken @Titania blitt skrudd på av En tekniker @Boetica delt godteposen sin med et mannfolk @Polly Ester spilt tv spill kun iført bomullstruser @jukkapalme vist frem kokoknüssene @Ford3000 den gangen hun samekjørte beveren med traktoren @MarianneE Kama sutra seg gjennom helgen @Gladikaffe teabagging @Ane Rikke stått naken i vinduet @Peanut @Sola de vasket klær på 100 grader @LiseTV gått med bukse Samekjøring? Var det den gangen jeg kjørte traktor i kofta og joiket samtidig? 🤔 1
Gjest Lurven Skrevet 9. november 2023 #27891 Skrevet 9. november 2023 Ford3000 skrev (12 minutter siden): Samekjøring? Var det den gangen jeg kjørte traktor i kofta og joiket samtidig? 🤔 Du joiket ja, men du hadde tatt av kofta for å si det sånn
Kvakky Skrevet 9. november 2023 #27892 Skrevet 9. november 2023 Lurven skrev (26 minutter siden): Episode 698 Femten frekke frøkner Hva er det frekkeste sosiopratfrøkner har gjort @Hoppetaujenta drukket @Cider mens hun sto på hodet naken @Frøkenfryden den gangen hun blandet pølse og ananas @Kvakky varmet kyllingen på @Kokeplaten til han kokte over @Athena Freyja dusjet naken @Titania blitt skrudd på av En tekniker @Boetica delt godteposen sin med et mannfolk @Polly Ester spilt tv spill kun iført bomullstruser @jukkapalme vist frem kokoknüssene @Ford3000 den gangen hun samekjørte beveren med traktoren @MarianneE Kama sutra seg gjennom helgen @Gladikaffe teabagging @Ane Rikke stått naken i vinduet @Peanut @Sola de vasket klær på 100 grader @LiseTV gått med bukse 😆 Jeg er helt vill! 1
Ford3000 Skrevet 9. november 2023 #27893 Skrevet 9. november 2023 Lurven skrev (7 minutter siden): Du joiket ja, men du hadde tatt av kofta for å si det sånn Har alltid på meg en gákti når jeg joiker... Tror du må ha fantasert. 1
Gjest Lurven Skrevet 9. november 2023 #27894 Skrevet 9. november 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Har alltid på meg en gákti når jeg joiker... Tror du må ha fantasert. Godt mulig det var en fantasi ja😁
Ford3000 Skrevet 9. november 2023 #27895 Skrevet 9. november 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Godt mulig det var en fantasi ja😁 Lov å fantasere og du har mye fantasi. Bare gøy det 😊 1
Frøkenfryden Skrevet 9. november 2023 #27897 Skrevet 9. november 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 698 Femten frekke frøkner Hva er det frekkeste sosiopratfrøkner har gjort @Hoppetaujenta drukket @Cider mens hun sto på hodet naken @Frøkenfryden den gangen hun blandet pølse og ananas @Kvakky varmet kyllingen på @Kokeplaten til han kokte over @Athena Freyja dusjet naken @Titania blitt skrudd på av En tekniker @Boetica delt godteposen sin med et mannfolk @Polly Ester spilt tv spill kun iført bomullstruser @jukkapalme vist frem kokoknüssene @Ford3000 den gangen hun samekjørte beveren med traktoren @MarianneE Kama sutra seg gjennom helgen @Gladikaffe teabagging @Ane Rikke stått naken i vinduet @Peanut @Sola de vasket klær på 100 grader @LiseTV gått med bukse 😂😂😅 Men om ananasen er i ringer er den jo pølsevennlig😂🤪🙈 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2023 #27898 Skrevet 9. november 2023 Hoppetaujenta skrev (52 minutter siden): I alle dager da.... 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2023 #27899 Skrevet 9. november 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 698 Femten frekke frøkner Hva er det frekkeste sosiopratfrøkner har gjort @Hoppetaujenta drukket @Cider mens hun sto på hodet naken @Frøkenfryden den gangen hun blandet pølse og ananas @Kvakky varmet kyllingen på @Kokeplaten til han kokte over @Athena Freyja dusjet naken @Titania blitt skrudd på av En tekniker @Boetica delt godteposen sin med et mannfolk @Polly Ester spilt tv spill kun iført bomullstruser @jukkapalme vist frem kokoknüssene @Ford3000 den gangen hun samekjørte beveren med traktoren @MarianneE Kama sutra seg gjennom helgen @Gladikaffe teabagging @Ane Rikke stått naken i vinduet @Peanut @Sola de vasket klær på 100 grader @LiseTV gått med bukse Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
Gjest Lurven Skrevet 9. november 2023 #27900 Skrevet 9. november 2023 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): 😂😂😅 Men om ananasen er i ringer er den jo pølsevennlig😂🤪🙈 Ja må være hull til pølsa😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå