Entern Skrevet 20. oktober 2023 #27561 Del Skrevet 20. oktober 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Er jo en grunn til at jeg henger en del på sosiprat Synes det var modig og fint å poste en post hvor du rett og slett bare er snill også 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. oktober 2023 #27562 Del Skrevet 20. oktober 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Episode 688 @Lurven sier noe positivt om sosiopratene Sett fra sin vinkel ( som er på ca 69 grader) @Frøkenfryden veldig morsom person som har en humor som ligner veldig mye på min @Kvakky veldig snill og grei, med bra humor @Peanut dronningen av emoji @Athena Freyja ærlig person som tør å stå for det hun mener @Ciaran og Ciara svært positive individer @Adobyen morsom fyr , som jeg mistenker at har litt bevegelse i topplokket også @Cid morsom fyr , som klarer å være ærlig uten å såre Noen @Entern har kunnskap om mange forskjellige temaer @Titania kul og smart @Ford3000 kul dame, med grov humor @jukkapalme veldig snill @Hoppetaujenta veldig snill og grei mot alle her @Boetica smart og morsom @SVK snilleste på KG, aldri sett at han har skrevet noe stygt om noen @MarianneE kul KG veteran, med litt grov humor @Polly Ester digger at en gammeltante, spillet TV spill @Sola de snill dame, med litt grov humor, men den viser hun ikke så ofte @Gladikaffe dronningen av morsomme bilder @KnekkeBørre skriver mye subtil morsomt tull De som ikke ble nevnt kjenner jeg ikke så godt, eller noen er ikke så veldig aktive på forumet lenger 🙂 Den tar jeg imot med takk . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #27563 Del Skrevet 20. oktober 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Så fin og hyggelig post ❤️ veldig koselig 😊 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. oktober 2023 #27564 Del Skrevet 20. oktober 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): Episode 688 @Lurven sier noe positivt om sosiopratene Sett fra sin vinkel ( som er på ca 69 grader) @Frøkenfryden veldig morsom person som har en humor som ligner veldig mye på min @Kvakky veldig snill og grei, med bra humor @Peanut dronningen av emoji @Athena Freyja ærlig person som tør å stå for det hun mener @Ciaran og Ciara svært positive individer @Adobyen morsom fyr , som jeg mistenker at har litt bevegelse i topplokket også @Cid morsom fyr , som klarer å være ærlig uten å såre Noen @Entern har kunnskap om mange forskjellige temaer @Titania kul og smart @Ford3000 kul dame, med grov humor @jukkapalme veldig snill @Hoppetaujenta veldig snill og grei mot alle her @Boetica smart og morsom @SVK snilleste på KG, aldri sett at han har skrevet noe stygt om noen @MarianneE kul KG veteran, med litt grov humor @Polly Ester digger at en gammeltante, spillet TV spill @Sola de snill dame, med litt grov humor, men den viser hun ikke så ofte @Gladikaffe dronningen av morsomme bilder @KnekkeBørre skriver mye subtil morsomt tull De som ikke ble nevnt kjenner jeg ikke så godt, eller noen er ikke så veldig aktive på forumet lenger 🙂 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #27565 Del Skrevet 20. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Synes det var modig og fint å poste en post hvor du rett og slett bare er snill også 🧡 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. oktober 2023 #27566 Del Skrevet 20. oktober 2023 (endret) Entern skrev (1 minutt siden): Synes det var modig og fint å poste en post hvor du rett og slett bare er snill også 🧡 Thanks, men 99 prosent av tiden er jeg pervo altså Endret 20. oktober 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. oktober 2023 #27567 Del Skrevet 20. oktober 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Thanks, men 99 prosent av tiden er jeg pervo altså Og det er sånn det skal være 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #27568 Del Skrevet 20. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Og det er sånn det skal være 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. oktober 2023 #27569 Del Skrevet 20. oktober 2023 Takk for fine ord 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. oktober 2023 #27570 Del Skrevet 20. oktober 2023 (endret) Lurven skrev (10 minutter siden): Thanks, men 99 prosent av tiden er jeg pervo altså Næh, du er @Lurven! Såpass unik, allsidig og komplett, og i din helt egne avvikskategori. ❤️ Pervo er for generelt. Endret 20. oktober 2023 av KnekkeBørre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20. oktober 2023 #27571 Del Skrevet 20. oktober 2023 Lurven skrev (16 minutter siden): Episode 688 @Lurven sier noe positivt om sosiopratene Sett fra sin vinkel ( som er på ca 69 grader) @Frøkenfryden veldig morsom person som har en humor som ligner veldig mye på min @Kvakky veldig snill og grei, med bra humor @Peanut dronningen av emoji @Athena Freyja ærlig person som tør å stå for det hun mener @Ciaran og Ciara svært positive individer @Adobyen morsom fyr , som jeg mistenker at har litt bevegelse i topplokket også @Cid morsom fyr , som klarer å være ærlig uten å såre Noen @Entern har kunnskap om mange forskjellige temaer @Titania kul og smart @Ford3000 kul dame, med grov humor @jukkapalme veldig snill @Hoppetaujenta veldig snill og grei mot alle her @Boetica smart og morsom @SVK snilleste på KG, aldri sett at han har skrevet noe stygt om noen @MarianneE kul KG veteran, med litt grov humor @Polly Ester digger at en gammeltante, spillet TV spill @Sola de snill dame, med litt grov humor, men den viser hun ikke så ofte @Gladikaffe dronningen av morsomme bilder @KnekkeBørre skriver mye subtil morsomt tull De som ikke ble nevnt kjenner jeg ikke så godt, eller noen er ikke så veldig aktive på forumet lenger 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 20. oktober 2023 #27572 Del Skrevet 20. oktober 2023 @Lurven Takker, det var kjekt! 🤩 @Lurven Glad å slippe fantasien løs og morsom 🤓 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 20. oktober 2023 #27573 Del Skrevet 20. oktober 2023 Lurven skrev (17 minutter siden): Episode 688 @Lurven sier noe positivt om sosiopratene Sett fra sin vinkel ( som er på ca 69 grader) @Frøkenfryden veldig morsom person som har en humor som ligner veldig mye på min @Kvakky veldig snill og grei, med bra humor @Peanut dronningen av emoji @Athena Freyja ærlig person som tør å stå for det hun mener @Ciaran og Ciara svært positive individer @Adobyen morsom fyr , som jeg mistenker at har litt bevegelse i topplokket også @Cid morsom fyr , som klarer å være ærlig uten å såre Noen @Entern har kunnskap om mange forskjellige temaer @Titania kul og smart @Ford3000 kul dame, med grov humor @jukkapalme veldig snill @Hoppetaujenta veldig snill og grei mot alle her @Boetica smart og morsom @SVK snilleste på KG, aldri sett at han har skrevet noe stygt om noen @MarianneE kul KG veteran, med litt grov humor @Polly Ester digger at en gammeltante, spillet TV spill @Sola de snill dame, med litt grov humor, men den viser hun ikke så ofte @Gladikaffe dronningen av morsomme bilder @KnekkeBørre skriver mye subtil morsomt tull De som ikke ble nevnt kjenner jeg ikke så godt, eller noen er ikke så veldig aktive på forumet lenger 🙂 Takk lurv 💙 Kooselig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 20. oktober 2023 #27574 Del Skrevet 20. oktober 2023 @Lurven 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #27575 Del Skrevet 20. oktober 2023 Peanut skrev (1 minutt siden): @Lurven Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig søt emoji.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. oktober 2023 #27576 Del Skrevet 20. oktober 2023 Peanut skrev (2 minutter siden): @Lurven Så nydelige emojis 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #27577 Del Skrevet 20. oktober 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Så nydelige emojis 😊 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 20. oktober 2023 #27578 Del Skrevet 20. oktober 2023 Lurven skrev (12 minutter siden): Episode 688 @Lurven sier noe positivt om sosiopratene Sett fra sin vinkel ( som er på ca 69 grader) @Frøkenfryden veldig morsom person som har en humor som ligner veldig mye på min @Kvakky veldig snill og grei, med bra humor @Peanut dronningen av emoji @Athena Freyja ærlig person som tør å stå for det hun mener @Ciaran og Ciara svært positive individer @Adobyen morsom fyr , som jeg mistenker at har litt bevegelse i topplokket også @Cid morsom fyr , som klarer å være ærlig uten å såre Noen @Entern har kunnskap om mange forskjellige temaer @Titania kul og smart @Ford3000 kul dame, med grov humor @jukkapalme veldig snill @Hoppetaujenta veldig snill og grei mot alle her @Boetica smart og morsom @SVK snilleste på KG, aldri sett at han har skrevet noe stygt om noen @MarianneE kul KG veteran, med litt grov humor @Polly Ester digger at en gammeltante, spillet TV spill @Sola de snill dame, med litt grov humor, men den viser hun ikke så ofte @Gladikaffe dronningen av morsomme bilder @KnekkeBørre skriver mye subtil morsomt tull De som ikke ble nevnt kjenner jeg ikke så godt, eller noen er ikke så veldig aktive på forumet lenger 🙂 Oi…. Smeltet som en smørklatt i sommersol og takker for uventede godord. Er enig i din oppfatning av den fine gjengen her og sender de beste tanker tilbake til fine, gode deg @Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. oktober 2023 #27579 Del Skrevet 20. oktober 2023 Lurven skrev (51 minutter siden): Episode 688 @Lurven sier noe positivt om sosiopratene Sett fra sin vinkel ( som er på ca 69 grader) @Frøkenfryden veldig morsom person som har en humor som ligner veldig mye på min @Kvakky veldig snill og grei, med bra humor @Peanut dronningen av emoji @Athena Freyja ærlig person som tør å stå for det hun mener @Ciaran og Ciara svært positive individer @Adobyen morsom fyr , som jeg mistenker at har litt bevegelse i topplokket også @Cid morsom fyr , som klarer å være ærlig uten å såre Noen @Entern har kunnskap om mange forskjellige temaer @Titania kul og smart @Ford3000 kul dame, med grov humor @jukkapalme veldig snill @Hoppetaujenta veldig snill og grei mot alle her @Boetica smart og morsom @SVK snilleste på KG, aldri sett at han har skrevet noe stygt om noen @MarianneE kul KG veteran, med litt grov humor @Polly Ester digger at en gammeltante, spillet TV spill @Sola de snill dame, med litt grov humor, men den viser hun ikke så ofte @Gladikaffe dronningen av morsomme bilder @KnekkeBørre skriver mye subtil morsomt tull De som ikke ble nevnt kjenner jeg ikke så godt, eller noen er ikke så veldig aktive på forumet lenger 🙂 Takk ❤️ (har fått litt "status" i gjengen til tenåringen min pga gamingen min faktisk hehehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. oktober 2023 #27580 Del Skrevet 20. oktober 2023 Lurven skrev (49 minutter siden): Episode 688 @Lurven sier noe positivt om sosiopratene Sett fra sin vinkel ( som er på ca 69 grader) @Frøkenfryden veldig morsom person som har en humor som ligner veldig mye på min @Kvakky veldig snill og grei, med bra humor @Peanut dronningen av emoji @Athena Freyja ærlig person som tør å stå for det hun mener @Ciaran og Ciara svært positive individer @Adobyen morsom fyr , som jeg mistenker at har litt bevegelse i topplokket også @Cid morsom fyr , som klarer å være ærlig uten å såre Noen @Entern har kunnskap om mange forskjellige temaer @Titania kul og smart @Ford3000 kul dame, med grov humor @jukkapalme veldig snill @Hoppetaujenta veldig snill og grei mot alle her @Boetica smart og morsom @SVK snilleste på KG, aldri sett at han har skrevet noe stygt om noen @MarianneE kul KG veteran, med litt grov humor @Polly Ester digger at en gammeltante, spillet TV spill @Sola de snill dame, med litt grov humor, men den viser hun ikke så ofte @Gladikaffe dronningen av morsomme bilder @KnekkeBørre skriver mye subtil morsomt tull De som ikke ble nevnt kjenner jeg ikke så godt, eller noen er ikke så veldig aktive på forumet lenger 🙂 Ååå så koselig! Sånn fra hjarta og levra🥰 Takk!! Vår humor er den beste @Lurven Festlig og grov som ei heimelaga pølse. Men også med marshmallow-mjukskap og venleik som ein kopp varm kakao😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå