Gjest Boetica Skrevet 20. september 2023 #27001 Skrevet 20. september 2023 Cid skrev (55 minutter siden): Min dag det 😆 😅
Gjest Boetica Skrevet 20. september 2023 #27002 Skrevet 20. september 2023 Lurven skrev (37 minutter siden): Var det ikke balla han klødde seg på? Det er sånn jeg husker det Nei det var Tøffe tøfflus som gjorde det.
Entern Skrevet 20. september 2023 #27003 Skrevet 20. september 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Nei det var Tøffe tøfflus som gjorde det. Eller han østblokknissen 😆 1
Gjest Boetica Skrevet 20. september 2023 #27004 Skrevet 20. september 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Eller han østblokknissen 😆 Den var så søøøt 😍
Frøkenfryden Skrevet 20. september 2023 #27005 Skrevet 20. september 2023 Entern skrev (1 time siden): Ja jeg husker jeg leste i forordet til en veldig god bok* at mye man likte for lenge siden, bør man la være å oppsøke på ny. Ofte er det like mye oss som det vi likte, og vi er ikke de samme lengre 🥲🙂 (nå ble jeg litt @Frøkenfryden) *=en av novellesamlingene med Fritz Leiber sine fortellinger, som forresten anbefales ALLE 😀 Åå Er det Frydensk med melankoli☺️ Takk for tips! 🙂 2
Gjest Lurven Skrevet 20. september 2023 #27006 Skrevet 20. september 2023 Boetica skrev (1 time siden): Nei det var Tøffe tøfflus som gjorde det. Ganske pervo fyr egentlig
Entern Skrevet 20. september 2023 #27007 Skrevet 20. september 2023 Frøkenfryden skrev (48 minutter siden): Åå Er det Frydensk med melankoli☺️ Takk for tips! 🙂 Følte at det var mye psykologisk innsikt i den uttalelsen 😊 Leiber regnes av mange som en av de aller, aller beste fantasy forfatterne, han hadde fantastisk dialog og humor og karakterer og var rett og slett veldig god til å skrive, mange mener historiene hans bør regnes som skjønnlitteratur selv om de handler om et par morsomme kårdesvingende kjeltringer på leting etter skatter og damer 😁. En av bøkene hans ble oversatt av Bing & Bringsværd for 40-50 år siden, de var store fans av han. han skrev også i andre sjangre bl.a. en totalt forut for sin tid grøssernovelle om en superstjerne/skuespiller som er psykisk vampyr. I dag ville hun vel vært influencer 1
Entern Skrevet 20. september 2023 #27008 Skrevet 20. september 2023 Boetica skrev (59 minutter siden): Den var så søøøt 😍 Ja elsket den sangen 🥰 1
Gjest Lurven Skrevet 20. september 2023 #27009 Skrevet 20. september 2023 Har blitt inspirert nå til å lage en sånn barne Tv episode
Gjest Lurven Skrevet 21. september 2023 #27010 Skrevet 21. september 2023 Episode 668 Google Trans leit Jeg får stadig vekk både PMS og SMS fra sosioprater som ønsker å formidle ting til meg. De har nok et håp om at jeg kan hjelpe de og sånn, jeg er riktignok en god lytter men også jeg trenger hjelp av Google translate fordi de skriver stort sett på dialekt. Her er et lite utdrag av meldinger jeg har fått denne uken. Har tatt med både originalen og oversettelsen @Frøkenfryden stao nao pao smettestol førkja- i dag har jeg koset med sprinkelhunder @Kvakky shøøø, sjøø æ ææææ, boksforlova, sjutta karsk skinnvæst shøøø-i dag har jeg vært en tur i byen. @Cid I fole kaule sækstini- jeg hadde en meget hyggelig eldre dame på besøk, vi koste med mokkebønner på sengekanten @Entern ama atal hærta ama,åkken pjokken sæta ama- sitter å drekker sammen med kaptein Morgan og Jack Daniels @Ciaran og Ciara ŔrrrrrrrrŕrrrttRrrr- vi rebeller i Bergen @Ford3000 ka i bæversædfetta,e du hæstkukballe- jeg har vært på jakt. @Hoppetaujenta giræææa,jæ ække vaæremerei- jeg er fra Haugenstua @Titania bilarog kukar, og Lego og båtær ærnte de søøøø- jeg skal på konsert på lørdag @Boetica skarruværramedåpp å se på muffinsa- skal vi ta en kopp kaffe?
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2023 #27011 Skrevet 21. september 2023 Entern skrev (22 timer siden): Følte at det var mye psykologisk innsikt i den uttalelsen 😊 Leiber regnes av mange som en av de aller, aller beste fantasy forfatterne, han hadde fantastisk dialog og humor og karakterer og var rett og slett veldig god til å skrive, mange mener historiene hans bør regnes som skjønnlitteratur selv om de handler om et par morsomme kårdesvingende kjeltringer på leting etter skatter og damer 😁. En av bøkene hans ble oversatt av Bing & Bringsværd for 40-50 år siden, de var store fans av han. han skrev også i andre sjangre bl.a. en totalt forut for sin tid grøssernovelle om en superstjerne/skuespiller som er psykisk vampyr. I dag ville hun vel vært influencer Influencer.. hihi😂 Ikke lest fantasy jeg 2
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september 2023 #27012 Skrevet 21. september 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Episode 668 Google Trans leit Jeg får stadig vekk både PMS og SMS fra sosioprater som ønsker å formidle ting til meg. De har nok et håp om at jeg kan hjelpe de og sånn, jeg er riktignok en god lytter men også jeg trenger hjelp av Google translate fordi de skriver stort sett på dialekt. Her er et lite utdrag av meldinger jeg har fått denne uken. Har tatt med både originalen og oversettelsen @Frøkenfryden stao nao pao smettestol førkja- i dag har jeg koset med sprinkelhunder @Kvakky shøøø, sjøø æ ææææ, boksforlova, sjutta karsk skinnvæst shøøø-i dag har jeg vært en tur i byen. @Cid I fole kaule sækstini- jeg hadde en meget hyggelig eldre dame på besøk, vi koste med mokkebønner på sengekanten @Entern ama atal hærta ama,åkken pjokken sæta ama- sitter å drekker sammen med kaptein Morgan og Jack Daniels @Ciaran og Ciara ŔrrrrrrrrŕrrrttRrrr- vi rebeller i Bergen @Ford3000 ka i bæversædfetta,e du hæstkukballe- jeg har vært på jakt. @Hoppetaujenta giræææa,jæ ække vaæremerei- jeg er fra Haugenstua @Titania bilarog kukar, og Lego og båtær ærnte de søøøø- jeg skal på konsert på lørdag @Boetica skarruværramedåpp å se på muffinsa- skal vi ta en kopp kaffe? Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1
Kvakky Skrevet 21. september 2023 #27013 Skrevet 21. september 2023 Lurven skrev (10 minutter siden): Episode 668 Google Trans leit Jeg får stadig vekk både PMS og SMS fra sosioprater som ønsker å formidle ting til meg. De har nok et håp om at jeg kan hjelpe de og sånn, jeg er riktignok en god lytter men også jeg trenger hjelp av Google translate fordi de skriver stort sett på dialekt. Her er et lite utdrag av meldinger jeg har fått denne uken. Har tatt med både originalen og oversettelsen @Frøkenfryden stao nao pao smettestol førkja- i dag har jeg koset med sprinkelhunder @Kvakky shøøø, sjøø æ ææææ, boksforlova, sjutta karsk skinnvæst shøøø-i dag har jeg vært en tur i byen. @Cid I fole kaule sækstini- jeg hadde en meget hyggelig eldre dame på besøk, vi koste med mokkebønner på sengekanten @Entern ama atal hærta ama,åkken pjokken sæta ama- sitter å drekker sammen med kaptein Morgan og Jack Daniels @Ciaran og Ciara ŔrrrrrrrrŕrrrttRrrr- vi rebeller i Bergen @Ford3000 ka i bæversædfetta,e du hæstkukballe- jeg har vært på jakt. @Hoppetaujenta giræææa,jæ ække vaæremerei- jeg er fra Haugenstua @Titania bilarog kukar, og Lego og båtær ærnte de søøøø- jeg skal på konsert på lørdag @Boetica skarruværramedåpp å se på muffinsa- skal vi ta en kopp kaffe? 😁 Det stemmer jo nesten på en prikk. God oversettelse! 2
Titania Skrevet 21. september 2023 #27014 Skrevet 21. september 2023 (endret) Bilær og båtær som tutær og bråkær, det nøttærnte, så brukær en tællekæll for å slippe bråket (Men nå syns jeg det er ganske fint at mossedialekten ikke er fullt så bred, da 🙈) Endret 21. september 2023 av Titania 2
Entern Skrevet 21. september 2023 #27015 Skrevet 21. september 2023 Lurven skrev (23 minutter siden): Episode 668 Google Trans leit Jeg får stadig vekk både PMS og SMS fra sosioprater som ønsker å formidle ting til meg. De har nok et håp om at jeg kan hjelpe de og sånn, jeg er riktignok en god lytter men også jeg trenger hjelp av Google translate fordi de skriver stort sett på dialekt. Her er et lite utdrag av meldinger jeg har fått denne uken. Har tatt med både originalen og oversettelsen @Frøkenfryden stao nao pao smettestol førkja- i dag har jeg koset med sprinkelhunder @Kvakky shøøø, sjøø æ ææææ, boksforlova, sjutta karsk skinnvæst shøøø-i dag har jeg vært en tur i byen. @Cid I fole kaule sækstini- jeg hadde en meget hyggelig eldre dame på besøk, vi koste med mokkebønner på sengekanten @Entern ama atal hærta ama,åkken pjokken sæta ama- sitter å drekker sammen med kaptein Morgan og Jack Daniels @Ciaran og Ciara ŔrrrrrrrrŕrrrttRrrr- vi rebeller i Bergen @Ford3000 ka i bæversædfetta,e du hæstkukballe- jeg har vært på jakt. @Hoppetaujenta giræææa,jæ ække vaæremerei- jeg er fra Haugenstua @Titania bilarog kukar, og Lego og båtær ærnte de søøøø- jeg skal på konsert på lørdag @Boetica skarruværramedåpp å se på muffinsa- skal vi ta en kopp kaffe? Genialt 😆😆😆😆 kjempebra 😆😆😆😆 1
Entern Skrevet 21. september 2023 #27016 Skrevet 21. september 2023 Frøkenfryden skrev (23 minutter siden): Influencer.. hihi😂 Ikke lest fantasy jeg Hvis du vil prøve er det bare å spørre om tips 😊👍 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september 2023 #27017 Skrevet 21. september 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Genialt 😆😆😆😆 kjempebra 😆😆😆😆 Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 1
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2023 #27018 Skrevet 21. september 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 668 Google Trans leit Jeg får stadig vekk både PMS og SMS fra sosioprater som ønsker å formidle ting til meg. De har nok et håp om at jeg kan hjelpe de og sånn, jeg er riktignok en god lytter men også jeg trenger hjelp av Google translate fordi de skriver stort sett på dialekt. Her er et lite utdrag av meldinger jeg har fått denne uken. Har tatt med både originalen og oversettelsen @Frøkenfryden stao nao pao smettestol førkja- i dag har jeg koset med sprinkelhunder @Kvakky shøøø, sjøø æ ææææ, boksforlova, sjutta karsk skinnvæst shøøø-i dag har jeg vært en tur i byen. @Cid I fole kaule sækstini- jeg hadde en meget hyggelig eldre dame på besøk, vi koste med mokkebønner på sengekanten @Entern ama atal hærta ama,åkken pjokken sæta ama- sitter å drekker sammen med kaptein Morgan og Jack Daniels @Ciaran og Ciara ŔrrrrrrrrŕrrrttRrrr- vi rebeller i Bergen @Ford3000 ka i bæversædfetta,e du hæstkukballe- jeg har vært på jakt. @Hoppetaujenta giræææa,jæ ække vaæremerei- jeg er fra Haugenstua @Titania bilarog kukar, og Lego og båtær ærnte de søøøø- jeg skal på konsert på lørdag @Boetica skarruværramedåpp å se på muffinsa- skal vi ta en kopp kaffe? Høres veldig riktig ut!! 🥳 Trans leit😂😂
Gjest Lurven Skrevet 21. september 2023 #27019 Skrevet 21. september 2023 Entern skrev (42 minutter siden): Genialt 😆😆😆😆 kjempebra 😆😆😆😆 Thanks
Entern Skrevet 21. september 2023 #27020 Skrevet 21. september 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Thanks Du nailet dialektene veldig bra 😀
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå