Gjest Lurven Skrevet 23. september 2023 #27041 Skrevet 23. september 2023 Adobyen skrev (7 timer siden): Ha ha 😂🤣👏 Det er nok best å reise hjemover igjen til huset i skogen lengre syd. Men først vil jeg reise tilbake til vårt eget univers hvor der ikke er så mye farlig. Dere nordfra kan være litt av noen tøffinger. Du kan ikke reise fordi det er ikke vår @Adobyen, men en slags paralell utgave av deg
Kvakky Skrevet 23. september 2023 #27042 Skrevet 23. september 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Ja da, det er intelligent liv i planeten din bak ditt tøsete ytre Slett ikke verst! Kokeplate er nok stolt av å ha en kvakk som meg 🥹🥳 1
Ford3000 Skrevet 23. september 2023 #27043 Skrevet 23. september 2023 Adobyen skrev (7 timer siden): Ha ha 😂🤣👏 Det er nok best å reise hjemover igjen til huset i skogen lengre syd. Men først vil jeg reise tilbake til vårt eget univers hvor der ikke er så mye farlig. Dere nordfra kan være litt av noen tøffinger. Vi er nok tøffe, men også veldig snille mot folk hvis de også er snille 😊 1 1
Gjest Lurven Skrevet 23. september 2023 #27044 Skrevet 23. september 2023 Kvakky skrev (5 minutter siden): Slett ikke verst! Kokeplate er nok stolt av å ha en kvakk som meg 🥹🥳 Det regner jeg med ja
Ford3000 Skrevet 23. september 2023 #27045 Skrevet 23. september 2023 Lurven skrev (10 minutter siden): Usikker på hva som skjedde videre, da jeg måtte reise hjem inn i mitt eget hode. Du har mye rart i hodet ditt iaf 😊 1 1
Gjest Lurven Skrevet 23. september 2023 #27046 Skrevet 23. september 2023 Ford3000 skrev (4 minutter siden): Du har mye rart i hodet ditt iaf 😊 Ja, på tide å rydde litt der nå
Ford3000 Skrevet 23. september 2023 #27047 Skrevet 23. september 2023 Lurven skrev (5 minutter siden): Ja, på tide å rydde litt der nå Rydd mens du lager morsomme episoder! 😊 1 1
Gjest Lurven Skrevet 23. september 2023 #27048 Skrevet 23. september 2023 Episode 670 @Lurven rydder på loftet Hodet mitt var fullt , så det var på tide å rydde , både for å finne frem i rotet og for å få plass til nye ting. Først er det lillehjernen sin tur, der dukket @Frøkenfryden opp, hun tok ikke mye plass, men hadde begynt å krympe hjernen min. Litt lenger inn i primalhjernen fant jeg @Cid som dreiv å banket inn 69 Jeg beveget med lenger innover og fant @Titania, hun dreiv å rota rundt i den delen som har med sang og musikk og gjøre. Hun dreiv å prøvde å få ut ri Hanna og Jason derulo og erstatte de med Kent og lars winnerbæck Jeg beveget meg videre mot en pipelyd, der satt @Kvakky og peip som en røykvarsler med lite batteri, hun hadde en viktig beskjed. Men den rakk jeg aldri å høre for jeg ble dratt inn i reptilhjernen, der var @Boeticaog @Mysticgirl , de tok seg av mine mest Basic behov, nemlig sex og godteri Jeg beveget meg videre til frontallappen , der befant @Ford3000 og @TheHairyToothfairy seg, nå forsto jeg hvor alle de fæle bannordene som noen ganger kom ut av munnen min kom fra. Jeg beveget meg helt bakerst i hjernen min, der satt @Enternog drakk absint, mens @Peanut og @jukkapalme lekte sisten, jeg lot de være i fred og beveget meg ned til ryggmargen. Der fant jeg @Ciaran og Ciara , var det altså de som var ansvarlige for at jeg noen ganger hamret på tastaturet i ren refleks. Plutselig dukket det opp noen hormoner som var på full fart nedover, jeg ble med på turen og havnet nede i penis. Der holdt @KnekkeBørre på å surret. På tide å få skyllt han ut.
KnekkeBørre Skrevet 23. september 2023 #27049 Skrevet 23. september 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Episode 670 @Lurven rydder på loftet Hodet mitt var fullt , så det var på tide å rydde , både for å finne frem i rotet og for å få plass til nye ting. Først er det lillehjernen sin tur, der dukket @Frøkenfryden opp, hun tok ikke mye plass, men hadde begynt å krympe hjernen min. Litt lenger inn i primalhjernen fant jeg @Cid som dreiv å banket inn 69 Jeg beveget med lenger innover og fant @Titania, hun dreiv å rota rundt i den delen som har med sang og musikk og gjøre. Hun dreiv å prøvde å få ut ri Hanna og Jason derulo og erstatte de med Kent og lars winnerbæck Jeg beveget meg videre mot en pipelyd, der satt @Kvakky og peip som en røykvarsler med lite batteri, hun hadde en viktig beskjed. Men den rakk jeg aldri å høre for jeg ble dratt inn i reptilhjernen, der var @Boeticaog @Mysticgirl , de tok seg av mine mest Basic behov, nemlig sex og godteri Jeg beveget meg videre til frontallappen , der befant @Ford3000 og @TheHairyToothfairy seg, nå forsto jeg hvor alle de fæle bannordene som noen ganger kom ut av munnen min kom fra. Jeg beveget meg helt bakerst i hjernen min, der satt @Enternog drakk absint, mens @Peanut og @jukkapalme lekte sisten, jeg lot de være i fred og beveget meg ned til ryggmargen. Der fant jeg @Ciaran og Ciara , var det altså de som var ansvarlige for at jeg noen ganger hamret på tastaturet i ren refleks. Plutselig dukket det opp noen hormoner som var på full fart nedover, jeg ble med på turen og havnet nede i penis. Der holdt @KnekkeBørre på å surret. På tide å få skyllt han ut. 😂 Nei la meg nå drive på nedi her. Har ikke hatt det så moro siden nittenseksogsytti. 😁 1 1
Gjest Lurven Skrevet 23. september 2023 #27051 Skrevet 23. september 2023 KnekkeBørre skrev (9 minutter siden): 😂 Nei la meg nå drive på nedi her. Har ikke hatt det så moro siden nittenseksogsytti. 😁 Sender deg inn i en annen kropp
Cid Skrevet 23. september 2023 #27052 Skrevet 23. september 2023 Lurven skrev (8 minutter siden): Sender deg inn i en annen kropp Til @Kavring? 1
Gjest Lurven Skrevet 23. september 2023 #27053 Skrevet 23. september 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Til @Kavring? @Slufsa
KnekkeBørre Skrevet 23. september 2023 #27054 Skrevet 23. september 2023 Lurven skrev (10 minutter siden): Sender deg inn i en annen kropp Ah, ok. Da er det vel greit. 1
Cid Skrevet 23. september 2023 #27055 Skrevet 23. september 2023 KnekkeBørre skrev (11 minutter siden): Ah, ok. Da er det vel greit. Du blir sendt til Mulla Krekar sin kropp. 2
Gjest Boetica Skrevet 23. september 2023 #27056 Skrevet 23. september 2023 Jeg har bare en ting å si: 😂
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september 2023 #27057 Skrevet 23. september 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 670 @Lurven rydder på loftet Hodet mitt var fullt , så det var på tide å rydde , både for å finne frem i rotet og for å få plass til nye ting. Først er det lillehjernen sin tur, der dukket @Frøkenfryden opp, hun tok ikke mye plass, men hadde begynt å krympe hjernen min. Litt lenger inn i primalhjernen fant jeg @Cid som dreiv å banket inn 69 Jeg beveget med lenger innover og fant @Titania, hun dreiv å rota rundt i den delen som har med sang og musikk og gjøre. Hun dreiv å prøvde å få ut ri Hanna og Jason derulo og erstatte de med Kent og lars winnerbæck Jeg beveget meg videre mot en pipelyd, der satt @Kvakky og peip som en røykvarsler med lite batteri, hun hadde en viktig beskjed. Men den rakk jeg aldri å høre for jeg ble dratt inn i reptilhjernen, der var @Boeticaog @Mysticgirl , de tok seg av mine mest Basic behov, nemlig sex og godteri Jeg beveget meg videre til frontallappen , der befant @Ford3000 og @TheHairyToothfairy seg, nå forsto jeg hvor alle de fæle bannordene som noen ganger kom ut av munnen min kom fra. Jeg beveget meg helt bakerst i hjernen min, der satt @Enternog drakk absint, mens @Peanut og @jukkapalme lekte sisten, jeg lot de være i fred og beveget meg ned til ryggmargen. Der fant jeg @Ciaran og Ciara , var det altså de som var ansvarlige for at jeg noen ganger hamret på tastaturet i ren refleks. Plutselig dukket det opp noen hormoner som var på full fart nedover, jeg ble med på turen og havnet nede i penis. Der holdt @KnekkeBørre på å surret. På tide å få skyllt han ut. Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
KnekkeBørre Skrevet 23. september 2023 #27058 Skrevet 23. september 2023 Cid skrev (58 minutter siden): Du blir sendt til Mulla Krekar sin kropp. Alltid hatt lyst på en tur til Italia. 1 1
Cid Skrevet 23. september 2023 #27059 Skrevet 23. september 2023 KnekkeBørre skrev (40 minutter siden): Alltid hatt lyst på en tur til Italia. I et lite bur? 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå