Frøkenfryden Skrevet 19. september 2023 #26901 Skrevet 19. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Haha ja 😆😆😆 Er du brandy dandy? 🤠 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september 2023 #26902 Skrevet 19. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Nei men på Brille så jeg et eksperiment der kyllinger hadde fått noe formet som kjeksen på en kroneis festet bakpå, da bevegde de seg annerledes og man baserte hvordan dinosaurer gikk på dette eksperimentet 🤓 👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (2 minutter siden): Haha ja 😆😆😆 🤣🤣👍👍 1
Kvakky Skrevet 19. september 2023 #26903 Skrevet 19. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): @Tangarøsk 😂 Bedre med @Badedraktda så man slipper 1
Entern Skrevet 19. september 2023 #26904 Skrevet 19. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Er du brandy dandy? 🤠 Ja 😆😆😆 Du er The Daiquiri Inquirer 🤠 Men hvem er Cognac Jack og Rum Mum? 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september 2023 #26905 Skrevet 19. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja 😆😆😆 Du er The Daiquiri Inquirer 🤠 Men hvem er Cognac Jack og Rum Mum? 1
Kvakky Skrevet 19. september 2023 #26906 Skrevet 19. september 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Nei men på Brille så jeg et eksperiment der kyllinger hadde fått noe formet som kjeksen på en kroneis festet bakpå, da bevegde de seg annerledes og man baserte hvordan dinosaurer gikk på dette eksperimentet 🤓 Åå. Litt som en partyhatt på stjerten? Det hadde jeg i ansiktet som nebb en kveld😁 Veit jeg er barnslig!🥳 2
Frøkenfryden Skrevet 19. september 2023 #26907 Skrevet 19. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja 😆😆😆 Du er The Daiquiri Inquirer 🤠 Men hvem er Cognac Jack og Rum Mum? @Lurven er bacardi razz @Cid er Absolutt 69 Rum mum😂😂😂 Cognac Jack er classy da. Kanskje det er slike skår @CAPS LOCK plukker?😳 Haha Daquiri inquirer.. kan ikke uttales etter 1 drink😂😂 Jeg kan være likørsjarmør😎 1 2
Entern Skrevet 19. september 2023 #26908 Skrevet 19. september 2023 Kvakky skrev (13 minutter siden): Åå. Litt som en partyhatt på stjerten? Det hadde jeg i ansiktet som nebb en kveld😁 Veit jeg er barnslig!🥳 Ja akkurat sånn 😀😀😀 så gøy 😁😁😁 1
Entern Skrevet 19. september 2023 #26909 Skrevet 19. september 2023 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): @Lurven er bacardi razz @Cid er Absolutt 69 Rum mum😂😂😂 Cognac Jack er classy da. Kanskje det er slike skår @CAPS LOCK plukker?😳 Haha Daquiri inquirer.. kan ikke uttales etter 1 drink😂😂 Jeg kan være likørsjarmør😎 Likørsjarmør er jo koselig 😊 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september 2023 #26910 Skrevet 19. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Likørsjarmør er jo koselig 😊 🤣🤣😉😉👍👍 Entern skrev (2 minutter siden): Ja akkurat sånn 😀😀😀 så gøy 😁😁😁 1
Ford3000 Skrevet 19. september 2023 #26911 Skrevet 19. september 2023 Entern skrev (1 time siden): Er du alkoholens hemmelige elskerinne? 😳 Har vært det. Fra spøk til revolver, drikker ikke mye for tiden. Omvendt alkoholproblem, har for mye. Fått i gaver, blir stående. Lurven skrev (45 minutter siden): Tvillingene må med. Desverre er noen gift med alkoholen ja🧐 De tre hellige T-ene: traktor, truseløs og tvillingene😋 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september 2023 #26912 Skrevet 19. september 2023 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Har vært det. Fra spøk til revolver, drikker ikke mye for tiden. Omvendt alkoholproblem, har for mye. Fått i gaver, blir stående. De tre hellige T-ene: traktor, truseløs og tvillingene😋 Cassidy Tvillingene lurer oss med overalt vi.😉😉 1 1
Kvakky Skrevet 19. september 2023 #26913 Skrevet 19. september 2023 Entern skrev (32 minutter siden): Ja akkurat sånn 😀😀😀 så gøy 😁😁😁 Kult at det forandret måten de gikk på da 😆 Må ha sett morsomt ut! 2
Entern Skrevet 19. september 2023 #26914 Skrevet 19. september 2023 Kvakky skrev (4 minutter siden): Kult at det forandret måten de gikk på da 😆 Må ha sett morsomt ut! Ja det så ganske spesielt ut 😆 Samtidig så det ikke ubehagelig ut eller noe ☺️ de fikk bare et annerledes ganglag 😀 som du sikkert har sett i Walking With Dinosaurs e.l. 😀 1
Entern Skrevet 19. september 2023 #26915 Skrevet 19. september 2023 Ford3000 skrev (28 minutter siden): Har vært det. Fra spøk til revolver, drikker ikke mye for tiden. Omvendt alkoholproblem, har for mye. Fått i gaver, blir stående. De tre hellige T-ene: traktor, truseløs og tvillingene😋 Jeg vet hva du mener - faktisk regner jeg med at det står verre til her, medisiner jeg tar gjør at jeg tåler under 1/2 av før, sist jeg var ute med venner ble jeg helt borte vekk 😳😭😩🤪 så drikker egentlig sjeldnere og sjeldnere 😅 Tvillingene må med 😊😊 Ciaran og Ciara skrev (27 minutter siden): Cassidy Tvillingene lurer oss med overalt vi.😉😉 Ja 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september 2023 #26916 Skrevet 19. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg vet hva du mener - faktisk regner jeg med at det står verre til her, medisiner jeg tar gjør at jeg tåler under 1/2 av før, sist jeg var ute med venner ble jeg helt borte vekk 😳😭😩🤪 så drikker egentlig sjeldnere og sjeldnere 😅 Tvillingene må med 😊😊 Ja 1
Entern Skrevet 19. september 2023 #26917 Skrevet 19. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september 2023 #26918 Skrevet 19. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 1
jukkapalme Skrevet 19. september 2023 #26919 Skrevet 19. september 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 667 The other neighbour of the beast I et desperat forsøk på å forbedre naboforholdene hadde @Peanut invitert bassengfest hjemme hos seg. Men kvelden gikk ikke helt som planlagt.. Her er en kortlang oppsummering av det som skjede @Frøkenfryden dukket opp i ananas badedrakt med lav splitt. Håhååå nå blir mini mus våt skrålte @SVK et sted der oppe. @Boetica hadde gjemt seg i et hjørne med godtesnop og høyt hevede muffins. Dette fikk både @Cid og @Titania til å heve både øyenbryn og armer, viiii vil åsså ha sa de, og tvang seg på henne. @Adobyen hadde sneket seg inn på soverommet med @Vill-i-trusa og var helt i cowgirlmodus Lite visste han om at @Kvakky hadde gjemt seg i skapet og filmet det hele til den nye dokumentaren sin, eller cockumentary som hun kalte det. På den andre siden satt @TheHairyToothfairy og sang kjærlighetsviser på bassengkanten. Det var så vakkert at både is og penis smeltet i hånden til @Lurven. Og @Polly Ester og @Athena Freyja gråt en elv av tårer som langsomt fylte opp bassenget mrd saltvann. I mellomtiden prøvde @Ford3000 å komme seg gjennom døra, men hun fikk ikke DD3000 tvillingene gjennom døra. Apropos tvillinger, @Ciaran og Ciara bedre kjent som @cassidy tvillingene hadde allerede okkupert kjelleren , der satt de å drakk udestilert spylevæske og kosemoste. Heldigvis dukket @Baktus og @Entern opp med en loff og en kasse Jack Daniels. Plutselig lød det et hyl, etterfulgt av et plask. Det var @Hoppetaujenta som hadde hoppet naken fra taket ned i punsjbollen. Og med det er festen slutt erklærte @MarianneE. @Vikingmamma, @Sola de og @jukkapalme fra vask og dask byrå kommer å fikser opp i morgen. Vask og dask byrå! Eg døyr! 2
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september 2023 #26920 Skrevet 19. september 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Vask og dask byrå! Eg døyr! 🤣🤣👍👍 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå